2016 yılında numaramı Vodafone kontörlüye taşıdım. 2017’de tarafıma 1,5 tl civarı fatura mesajı geldi. Bu durumun teknik sorun olduğunu düşünerek pek irdelemedim. Ardından bir ay sonra yeni bir fatura mesajı daha alınca olayın teknik sorun olmadığını anlayıp Vodafone müşteri hizmetleri ile iletişime geçtim. Günlerce baştan savma konuşmalarla oyalandım. En sonunda müşteri hizmetleri yetkilisi ile konuşup, numaramı Vodafone kontörlü hatta taşıdığımı ve buna yönelik imza ve kimlik doğrulama tespiti için kişisel bilgilerimi verdiğimi, fakat onayım dışında faturalıya geçirildiğimi bildirdim. Bu konu araştırıldıktan sonra operatör hatası olduğunu kabul ettiler ve faturalarımın iptal edileceğini söylediler. Aradan yaklaşık iki ay geçtikten sonra tarafıma avukatlık bürosundan icra mesajı geldi. Vodafone müşteri hizmetlerini arayıp durumu bildirmeme karşın değişen bir şey yok! Mağdurum.