Şikayet.com

TÜKETİCİ ŞİKAYETİM VAR EN ETKİLİ REKLAM MÜŞTERİ MEMNUNİYETİDİR.

Vodafone Kara Gri Liste Problemi

Ben Muharrem A, Vodafone’un 0505774** numarası kullanıcısıyım. Vodafone ile ilk problemim, 2015 Mayıs ayında yaşandı. Yurt dışı kullanım paketi tanımlatmak maksadıyla müşteri hizmetlerini aradığımda, tamamen bilgim haricinde adıma açılmış faturasız bir hattın olduğunu anladım (demek ki elinizi kolunuzu sallayarak Vodafone’dan başkası adına hat açtırabiliyorsunuz). Bu hat ile uygunsuz işlemler yapıldığı için de “Kara-Gri” listeye düştüğüm beyan edildi ve birçok hakkımı (tarife değişikliği, cihaz kampanyaları, yurt dışı kullanım avantajları vs.) kullanamayacağım belirtildi. Benden çözüm için istenen tüm evrakları bir gün sonra ilgili birime ulaştırdım. Onlarca kez bu hususta müşteri hizmetleri kanalıyla kayıt oluşturtmama rağmen ilgili birim tam on ay sonra beni kara gri listeden çıkardılar ve ben Mart 2016’da tarife değişikliği yapabildim. Bu on aylık süreçte taahhüdümün bitmesiyle birlikte faturama da %30 civarında bir zam yapıldı ve ben tarife değişikliği yapamadığım için bu faturayı ödemek zorunda bırakıldım. Problemin çözülmesiyle birlikte bu fark faturama indirim olarak tanımlanarak olay tamı tamına on ay sonra tatlıya bağlandı.

1 Ocak 2017 günü, Atlantis avm Ankara abone merkezine, cihaz kampanyasından faydalanmak için müracaat ettim ancak 4000’in üzerinde puanım olmasına rağman yine kara gri listede olduğum ve hiçbir ayrıcalıktan faydalanamayacağım belirtildi. Yine defalarca müşteri hizmetleri yetkilileriyle görüşmeme rağmen bu sefer neden bu listeye düştüğüme dair hiçbir tatmin edici bilgi verilmedi. Son yaptığım görüşmede de yıllar önce kapattığım bir hat sebebiyle bu listeye düştüğüm belirtildi. Ayrıca Vodafone’a hiçbir borcum da bulunmamaktadır.

Özetleyecek olursam ne zaman alındığımı tam olarak bilmediğim kara-gri listeden bir aydır çıkamıyorum ya da çıkarılmıyorum. Satış ve pazarlamaya bu kadar önem veren, fatura ödemesindeki gecikmeleri inanılmaz bir hızla müşterilerine ileten, dünyanın dört bir köşesindeki muazzam(!) altyapısıyla övünen bir dünya devinin(!) iş müşterilerinin bilgi alma hakkı ve memnuniyetine gelince işi bu kadar ağırdan alması akıl alır gibi değildir. Müşteri hizmetlerinin sürekli olarak “size şu kadar saate kadar dönüş yapılacaktır” şeklinde ifadeleri de tamamen asılsızdır. Vodafone’un ilgili şahıslarının bu akıl almaz umursamaz tutumları sebebiyle artık psikolojim bozulmaya başlamıştır. Eğer ulaşabilirse, şikayetimin Vodafone’un kara-gri liste yetkilileri başta olmak üzere yüm ilgilenenlere iletilmesi dileklerimle, sağlıklı günler.

Gönderen: M. Ayvalı
Yorum Yaz
isim
cep no
e-mail

 

Şubat 12, 2017
Kategori : İletişim
Yorum : 0
Okunma : 603 okunma
Küresel Online Tarafından Mağdur Edildim
Aralık 15, 2018
|
Küresel online antalya şubesinde randevu asistanı olarak diğer 3 arkadaşımla beraber çalışmaktaydık. Oradaki görevimiz velileri arayıp onlardan randevu alıp sözde rehber öğretmeni olan kişileri ziyaret etmesi için velilerin evine göndermekti. Ve..
Hayat Varlık İcra Takibine Düşen Arkadaşlarımın Dikkatine
Temmuz 13, 2018
|
Kategori: Bankacılık
Sayın HAYAT VARLIK, biliniz ki ben bu mesajı yazdıktan sonra ARTIK hiçbir şey sizin ve size borçlu olan insanlar için aynı olmayacak, size borçlu olan insanlar bu mesajı okuduktan sonra daha da bilgilenecek ve size karşı belki de hukuk mücadelesi baş..
Yatsan Yastık 2 Ayda Çöktü İade Almadılar
Mayıs 29, 2018
|
2 ay önce kentpark avm mağazanızdan aldığımız yastıgı çökmesi sebebiyle geri iade için 1 ay önce mağazaya götürdük. Mağazanızdaki arkadaş da yastığın ciddi anlamda çöküşünü gördü ve teknik servise gönderelim dedi 20 gün önce arandık ve yastıgı iade e..
Turkcell Superonline 50 MBit Hız Hizmeti Veremiyor
Nisan 29, 2018
|
Kategori: İletişim
Evime yaklaşık 12-13 gün önce 50 megabit 200 gigabayt internet paketini 108 tl gibi aylık aboneliği satın aldım, aldığım günden beri 24 megabit internet hızı kullanıyorum. Sorunu süperonline firmasına bildirdim bana bina içi tessaatında sorun olduğun..
Pronet Alarm Sistemleri Maddi Hasar ve Zarar
Mart 11, 2018
|
Kategori: Hizmet
Pronet alarm sistemini yeni aldığım eve farklı bir kullanıcıdan devir yaptırarak kurdurmak için başvuru yaptım. Ekipler kurulum sırasında o kadar özensiz çalışmışlar ki yeni evin duvarlarını delmişler, duvarı deldiklerinde klima borusunu da delmişler..