0544855**** numaralı Vodafone hattımı bir bayiden kapattım ancak işlem yapılmamış. Bana hiçbir bildirim yapılmadan, fatura bilgisi verilmeden yasal takip sürecine alınmışım. Tesadüfen bir bayiden sorgulatmam sonucunda ortaya çıktı. Müşteri hizmetlerini aradım herhangi bir bilgi alamadım. Avukatlık bürosunun numarasını aradığımda dosya ellerinde yok denildi. Tekrar müşteri hizmetleri ile görüştüm ancak aynı avukatlık bürosunun numaralarını verdiler. Arıyorum bilgi alamıyorum. İletişim bilgilerini veriyorum ve birkaç gün sonra dönüş yapılacak, arayan yok. Bana herhangi bir tebligat (telefon/mail) bildirimi yapılmadan nasıl, hangi hakla siz yasal takibe alırsınız. Bu ne biçim müşteri memnuniyeti. Ben haksız bir şekilde talep edilen avukat ücretini ödemeyeceğim ve bu durum karşısında yasal olan bütün haklarımı kullanarak, tükecetici mahkemesi, tüketici derneklerine ve gerekirse dava açacağım. Yapılan bu haksızlığı kabul etmiyorum. Sadece faturamı ödeyeceğim.