Şikayet.com

TÜKETİCİ ŞİKAYETİM VAR EN ETKİLİ REKLAM MÜŞTERİ MEMNUNİYETİDİR.

Ürün Şikayet ve Yorumları

Ürün Şikayet ve Yorumları

Son derece kaliteli bir şikâyet platformu olarak insanların şikayetlerini etkili bir şekilde gerçekleştirebilecekleri pek çok şikâyet sitesi bulunmaktadır. Bu sitelerin amacı, tüketicilerin, firmalardan zamanında alamadıkları hizmet ve ürünler için şikâyetlerini dile getirmektir. Bu konuda firmaları bulunmaktadır. Bu anlamda teknolojinin gelişmesi ile pek çok bulunduğunuz yerde şikayetlerinizi şikâyet sitelerine yazabilirsiniz. Mobil şikâyet sisteminin kullanmak için mobil cihazlarınızı kullanarak şikayetlerinizi yazabilirsiniz.

Firmaların tüketicilerine karşı görev edindikleri sorumlulukları eksiksiz yerine getirmeleri son derece önemlidir. Bu konuda mutlaka insanların bilinçlenmesi gerekirken, firmalarında şikâyet sitelerinde isimlerinin geçmemesi adına dikkatli davranmaları gerekmektedir. Her tüketicinin hakkı olan şikâyet etme hakkı, çeşitli internet siteleri ve ihbar hatları ile ilgili yerlere ulaştırılmaktadır. Bu nedenle günümüzde firma ve tüketici arasında oldukça güçlü bir bağ olmakla birlikte, üretici firmaların hizmetler ile hitap ettikleri müşteri kitlesini çok iyi belirlemeleri gerekmektedir. Bu şekilde insanların iyi niyetlerinin suiistimal edilmesi, firmaların etik olmayan tavır sergilemelerine neden olmaktadır. Dilerseniz şikayetlerinizi cep telefonlarınızı kullanarak yapabilirsiniz. Cepten şikâyet ile cep telefonunuzdan firma ihbar hatlarını arayarak şikâyetlerinizi bildirebilirsiniz.

Firmaların kendi hizmetlerinin kalitelerini düzeltmelerinde ve müşteri memnuniyetine verdikleri önemde büyük ölçüde değişmelere neden olan şikayet siteleri, firmaların tüketicilerine karşı kazandıklar mahcubiyetin farkına olmalarına ve telafi etmek için gerekli fırsatın elde edilmesini sağlamaktadır. Bu nedenle müşterilerinin kendileri hakkındaki olumsuz yorumlarını görmek ve eksik ya da hatalı verdikleri hizmetleri görmek için şikayet sitelerini ziyaret etmeleri gerekmektedir. Bu anlamda oldukça önemli bir konu olarak tüketicilerin layık oldukları hizmet kalitesine sahip olmaları son derece önemli bir konudur.

İnsanların beklentileri sürekli olarak değişirken, firmalarında tek düze hizmet vermeleri tüketici ve firma kargaşalarının yaşanmasına neden olacaktır. Bu nedenle firmaların hedef kitlelerinde yer alan müşterilerinin beklentilerini özenle karşılamak amacıyla müşteri ilişkilerinin sağlam tutulması gerekmektedir. Aksi halde tüketicinin beklentilerinin ifade edememesi, firmanın bu konuda nasıl bir hizmet vereceğiniz bilememesi ile sunucunda da tüketicilerin şikayetleri meydana gelmektedir. Bu doğrultuda firmaların şikâyet sitelerini yakında takip etmeleri ve müşteri memnuniyetine önem vererek hizmet vermeleri gerekir.

Gönderen:
Yorum Yaz
isim
cep no
e-mail

 

Mayıs 22, 2015
Kategori : Tüketici Hakları
Yorum : 0
Okunma : 1.484 okunma
THY Bagajım Zarar Gördü Tazmin Etmedi
Temmuz 11, 2020
|
Merhaba, thy ile TK0** nolu Miami-İstanbul seferinde bagajlarım zarar gördü. Firma ile iletişime geçtim resimleri incelediler 200 tl ödeyelim aksi halde mahkemeye verin tüm zararınızı o şekilde almayı çalışın dediler. Ödemeyi kabul ettikleri tutar va..
Sivriler Mobilya Komodin Görsele Uymuyor
Temmuz 11, 2020
|
Sivriler mobilya hayatımda gördüğüm iletişimi olmayan alakasız ürününün arkasında durmayan bir firma, benim beklentim o kadar yüksekti ki görseller vs hayal kırıklığına uğradım. Bunu da belirttim ama en ufak bir alaka ilgi olmadı. İki komodine 1500 t..
Astes Doğalgaz Parayı Peşin Aldı Ama İşimizi Yapmadı
Şubat 06, 2019
|
Kategori: Emlak
Astes Doğalgaz, doğalgaz tesisatı döşeyen taşeron bir firmaymış. Daha önce de şikayet etmiştim ama yalvar yakar kaldırttılar işinizi hemen halledeceğiz diye. Ben de güvenip kaldırdım hata yapmışım. Temmuz’dan beri doğal gazımızı bağlatamadık. P..
Hayat Varlık İcra Takibine Düşen Arkadaşlarımın Dikkatine
Temmuz 13, 2018
|
Kategori: Bankacılık
Sayın HAYAT VARLIK, biliniz ki ben bu mesajı yazdıktan sonra ARTIK hiçbir şey sizin ve size borçlu olan insanlar için aynı olmayacak, size borçlu olan insanlar bu mesajı okuduktan sonra daha da bilgilenecek ve size karşı belki de hukuk mücadelesi baş..
Yatsan Yastık 2 Ayda Çöktü İade Almadılar
Mayıs 29, 2018
|
2 ay önce kentpark avm mağazanızdan aldığımız yastıgı çökmesi sebebiyle geri iade için 1 ay önce mağazaya götürdük. Mağazanızdaki arkadaş da yastığın ciddi anlamda çöküşünü gördü ve teknik servise gönderelim dedi 20 gün önce arandık ve yastıgı iade e..