Evime yaklaşık 12-13 gün önce 50 megabit 200 gigabayt internet paketini 108 tl gibi aylık aboneliği satın aldım, aldığım günden beri 24 megabit internet hızı kullanıyorum. Sorunu süperonline firmasına bildirdim bana bina içi tessaatında sorun olduğunu elektirikçi çağırmam gerektiğini söylediler, yanlız söyledikleri günde kimse gelmedi bundan eminim neyse elektirikçi çagırdım ve bina tesisatında problem olmadığını söyledi tekrar süperonline aradım üyeliğimin iptali için bu sefer tekrar teknik servis gönderdiler novatek’ten gelen teknik kişi hakan bey tesisatta problem yok sıkıntı firmada yada altyapıda diyerek internet hizmeti aldıgım firmayı (süperonline) aradı ve müşteri hizmetlerine durumu aktardı, karşılıklı olarak 50 megabitlik hattan internet almadığım ve internet portunun patlak olduğu tespitine karşılıklı olarak mutabık kaldıkları sonucu işlemi 96 saat içinde çözeceklerini söylediler ve benim sorunum hala çözülmedi, aksi halde yüksek fiyatta para ödemeye maruz bırakıldım, lütfen bu konuda yardımcı olur musunuz, saygılarımla.