Şikayet.com

TÜKETİCİ ŞİKAYETİM VAR EN ETKİLİ REKLAM MÜŞTERİ MEMNUNİYETİDİR.

Tüketici Şikayet ve Yorumları

Tüketici Şikayet Analiz

Ülkemizde eğitim düzeyinin her geçen gün yükselmesi ve bilinçli tüketicilerin artması ve sosyal medyada yer alan tüketici haberleri sayesinde insanlarımız haklarını daha fazla arar hale gelmişlerdir. Bu konuda Tüketici hakem heyetlerine ve deneklerine, bankaların haksız uygulamalarından sonra en fazla şikayet iletişim teknolojileriyle alakalı olan konularda gelmektedir.

Yapılan araştırmalara göre, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu‘na son 10 aylık dönemde 46 bin 352 şikayet gelirken, bunların yarıya yakın kısmının mobil telefon hizmetleriyle alakalı olduğu görülmektedir. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun (BTK) Türkiye Elektronik Haberleşme Sektörü Raporundan yaptığı derlemeye göre kuruma 46 bin 352 şikayet yapıldı. Bu şikayetlerin 42 bin 87’si yanıtlanırken, bin 791’si işleme konuldu, 2 bin 60’ı ise kabul edilmedi.

Şikayetlerin iletişim sektörü olarak dağılımında ise, en fazla şikayetin yüzde 49,83’le mobil telefon hizmetleriyle alakalı olduğu dikkati çekti. Şikayetlerin yüzde 32,50’si internet, yüzde 11,25’i uydu platform, yüzde 5,83’ü sabit telefon, yüzde 1’i ise Kablo Tv hizmetleriyle ilgili olarak gerçekleşti.

Tüketiciler en fazla faturalardan şikayetçi oldu. Tüketici şikayetlerinin konusuna göre dağılımında en fazla şikayet konusunun başında yüzde 44,58 ile uydu platformda fesih, geçici durdurma yer aldı. Konusuna göre şikayetlerde yüzde 37’lik oranla cep telefonu faturaları, yüzde 21,29 ile Kablo TV faturaları, yüzde 20 ile internet faturaları ve yüzde 19,49 ile de sabit telefon faturaları şikayet edildi.

Ülkemizde tüketicilerin özgür bir şekilde şikayetlerini paylaşıp çözüm alabilecekleri çok kaliteli TuketiciHaberleri.net, Sikayet.com, Tuketiciden.com gibi tüketici siteleri bulunmaktadır. İnternet ağı üzerinden 7 gün 24 saat hizmet veren bu ve şikayet paylaşım sitelerini tıklayarak son dönem tüketici haberlerini okuyabilir şikayet ve memnuniyetsizliklerinizi çok kolay ve hızlı bir şekilde bildirip kısa zamanda çözümler alabilirsiniz.

Şikayet sitelerine yazılan firma şikayet mesajları firmaların müşteri memnuniyetine önem vermeleri açısından hayati değer taşımaktadır. Tek bir tüketicinin yaşadığı sorunu paylaşması ve tüm tüketicilerin bundan haberi olması sonucu firma üzerine düşen görevi yapmak zorunda kalmakta ve paylaşılan şikayet de etkili bir şekilde amacına ulaşmaktadır.

Gönderen:
Yorum Yaz
isim
cep no
e-mail

 

Mayıs 22, 2015
Kategori : Tüketici Hakları
Yorum : 0
Okunma : 779 okunma
Hayat Varlık İcra Takibine Düşen Arkadaşlarımın Dikkatine
Temmuz 13, 2018
|
Kategori: Bankacılık
Sayın HAYAT VARLIK, biliniz ki ben bu mesajı yazdıktan sonra ARTIK hiçbir şey sizin ve size borçlu olan insanlar için aynı olmayacak, size borçlu olan insanlar bu mesajı okuduktan sonra daha da bilgilenecek ve size karşı belki de hukuk mücadelesi baş..
Yatsan Yastık 2 Ayda Çöktü İade Almadılar
Mayıs 29, 2018
|
2 ay önce kentpark avm mağazanızdan aldığımız yastıgı çökmesi sebebiyle geri iade için 1 ay önce mağazaya götürdük. Mağazanızdaki arkadaş da yastığın ciddi anlamda çöküşünü gördü ve teknik servise gönderelim dedi 20 gün önce arandık ve yastıgı iade e..
Turkcell Superonline 50 MBit Hız Hizmeti Veremiyor
Nisan 29, 2018
|
Kategori: İletişim
Evime yaklaşık 12-13 gün önce 50 megabit 200 gigabayt internet paketini 108 tl gibi aylık aboneliği satın aldım, aldığım günden beri 24 megabit internet hızı kullanıyorum. Sorunu süperonline firmasına bildirdim bana bina içi tessaatında sorun olduğun..
Pronet Alarm Sistemleri Maddi Hasar ve Zarar
Mart 11, 2018
|
Kategori: Hizmet
Pronet alarm sistemini yeni aldığım eve farklı bir kullanıcıdan devir yaptırarak kurdurmak için başvuru yaptım. Ekipler kurulum sırasında o kadar özensiz çalışmışlar ki yeni evin duvarlarını delmişler, duvarı deldiklerinde klima borusunu da delmişler..
Türk Telekom Haksız Kazanç Elde Etmeye Çalışıyor
Mart 11, 2018
|
Kategori: İletişim
Merhaba; 0224**6666 Numaralı Telefon ve internet hattımı nakil yapılmak üzere telefonla arayıp başvuruda bulundum Türk Telekoma. Neyse bana borcumdan dolayı nakil başvurusunu alamayacaklarını söylediler. Haberim olmadan beni icraya vermişler. İcra bo..