Şikayet.com

TÜKETİCİ ŞİKAYETİM VAR EN ETKİLİ REKLAM MÜŞTERİ MEMNUNİYETİDİR.

Tüketici Şikayet Hattı Şikayet Dilekçesi

Tüketici Şikayet Hattı Şikayet Dilekçesi;

Günümüz tüketim çağında yaşamımızı idame ettirebilmek amacıyla sürekli bir şeyler satın alırız. Satın aldığımız hizmet veya ürünlerden hepimizin memnuniyetsizlik duyduğumuz anlar olmuştur. Satın aldığımız ürün ya da hizmetin fiyatı ucuz ise genelde uğraşmak istemeyiz. Fakat pahalı bir ürünse şikayet edip etmemekte kararsız kalırız.

Geçmişte tüketiciler için şikayet etme hali meşakkatli bir işti. Şikayet dilekçesi yaz, ondan sonra gerekli belgeleri hazırla, şikayet başvurunu yap, sonuç bekle. Fakat günümüzde iletişim olanaklarının gelişimiyle hayat kolaylaştı. Artık tüketiciler oturdukları yerden çoğu zaman internet ortamında bile şikayet dilekçesi yazmadan şikayetçi oldukları firmaların internet sayfalarını tıklayarak karşılarına çıkan şikayet formlarını doldurmak suretiyle memnuniyetsizlik veya şikayetlerini zahmetsiz bir şekilde karşı tarafa iletebiliyor.

Günümüzde tüketicilerin satın aldıkları ürün ya da hizmetten yaşadıkları mağduriyetin hizmet sağlayıcı veya satıcı tarafından çözülmediği, dikkate alınmadığı durumlar da yaşanmaktadır. Böyle durumlarda Tuketiciden.com, Sikayet.com gibi tüketicilere ücretsiz şikayet çözüm hizmetinde bulunan şikayet paylaşım siteleri hak arama yolunda tüketicilere yardımcı olmaktadır. İster kamu kurumlarıyla ister özel kurum ve kuruluşlarla ilgili şikayetlerinizi kağıt veya kalemle uğraşmadan şikayet dilekçesi yazmadan kısa süre içinde bir tıkla iletebileceğiniz bir yol varken neden vaktinizi boş yere harcayasınız.

Eğer ben bilinçli bir tüketiciyim hakkımı kimseye yedirmem diyorsanız bu doğal hakkınızı kullanın. Sizler hakkınızı aramadıkça aldatıcı işletme ve firmaların ekmeğine yağ sürmeye devam ediyorsunuz. Unutmayın ki Tüketici Hakları Yasası kanunlar doğrultusunda sizi hiç tahmin etmediğiniz ölçüde koruma altına almıştır. Bu korumadan sonuna kadar yaralanmak için yapılması gereken tek şey haklı olduğunuz konularda geri adım atmamak ve firmadan sorunun giderilmesi için taahhüt alana kadar devam etmektir. Siz hakkınızdan vazgeçerseniz, o firma aynı şeyi başka bir tüketiciye mutlaka yapacaktır. Haklı olduğumuz yerde hakkımızdan vazgeçmeyelim ve gerekli yerlere şikayetimizi iletelim ve artı olarak da internet üzerinden kaliteli şikayet sitesi aracılığıyla sesimizi duyuralım.

Şikayet Dilekçesi ve Teknoloji

Her birey doğumundan itibaren bir tüketicidir ve tüketici olmak yaşam boyu devam eden bir süreçtir. İnsanoğlu geliştikçe, tüketici olarak aldığı kararlar da aynı hızla değişim gösterebiliyor. Günümüz rekabet ortamında geçmişte olduğu gibi tüketicileri memnun etmek kolay değildir. Tüketici artık biliyor ki istediği nitelikte bir ürünü biraz araştırma yaptıktan sonra bulması zor değildir.

Tüketiciler satın aldığı bir ürün veya hizmet hakkında ihtiyaç ve beklentisini gerçekten karşılayıp karşılamadığı hakkında kendince bir değerlendirme yapar. Buna göre memnun ya da mutsuz olur. Ürün istediği gibi çıkmamışsa ve ucuz bir ürünse bir kenara atar. Eğer pahalı bir ürünse geri iade etme süreci başlatır. Bu süreç geçmişte şikayet dilekçesi yazarak yapılıyordu. Günümüzde bilişim ve iletişim teknolojilerinin gelişmesiyle ise şikayet dilekçesi yerini internet ağı üzerindeki şikayet bildirim formlarına bırakmıştır.

Tüketiciler satın aldıkları marka veya hizmet sağlayıcının internet sitesini tıklayarak yaşadıkları memnuniyetsizliği bildirip çözüm isteyebiliyorlar. Eğer marka veya hizmet sağlayıcı tüketiciye yetersiz tatmin sağladıysa ya da konuya duyarsız kalıyorsa, tüketiciler haklarını aramaları için yine zahmetsiz bir şekilde internet üzerinden işlem yapabilecekleri birkaç yol var. Tüketiciler internet üzerinden e- devlet kapısını kullanarak Tüketici Mahkemesine ve Tüketici Hakem Heyetlerine kolay ve hızlı bir şekilde müracaatta bulunabiliyorlar.

Günümüz internet teknolojisi üzerinden tüketicilerin şikayet ve memnuniyetsizliklerini bildirip çözüm bulabilecekleri çözüm kanallarından biri de tüketici şikayet siteleridir. 7 gün 24 saat online olarak ücretsiz hizmet veren Sikayet.com, Tuketiciden.com gibi şikayet paylaşım çözüm siteleri, uzman personeliyle anında yükümlülüğünü yerine getirmeyen firmalarla iletişime geçerek probleminizi kısa süre içerisinde çözmekte ve size geri bildirimde bulunmaktadır.

Tüketiciler hak arama konusunda bilgi sahibi olmak ve yönlendirilmek istiyorlarsa hemen hemen tüm şehirlerde bulunan tüketici hak arama örgüt ve derneklerine başvuru yaparak sıkıntılarının giderilmesi için çözüm bulabilirler.

Şikayet Dilekçe Örneği

Şikayet Başvurusu, Şikayet Dilekçesi, Tüketici Hakları Hakem Heyeti: Her insanın karşılaştığı bazı durumlarda resmi kurumlara başvurabilmesi için talebini ulaştırabilecek bir yola ihtiyacı vardır. Bu anlamda iletişim sağlanan en güvenli ve kesin kaynak ise dilekçe vermektir. Bu nedenle her insanın hayatında bir kere de olsa dilekçe yazmış olması ya da nasıl yazıldığını öğrenmesi gerekir. Bu anlamda tüketici haklarınızdan yararlanabilmek için dilekçe yazmayı biliyor olmanız gerekir.

Dilekçeniz resmi bir kuruma ulaşabilmeniz için en önemli araçtır. Bu anlamda nereye gideceği ve talebin ne olduğu açıkça belirtilen dilekçeler son derece büyük önem arz eder. Nasıl dilekçe yazmanız gerektiğini bilmiyorsanız internet üzerinde dilekçe örneklerini inceleyebilir ya da bulunan örnekler üzerinden dilekçenizi doldurarak işleme koydurabilirsiniz. Her konuda olduğu gibi tüketici hakları konusunda da yapabileceğiniz uygulamalar ve verebileceğiniz dilekçeler vardır.

Kullandığınız ürüne ya da aldığınız hizmete dair bir talebiniz olduğunda ya da bir şikayetiniz bulunduğunda şikayet dilekçe örneği kullanarak dilekçenizi oluşturabilirsiniz. Bu anlamda istek ve taleplerinizin açıkça yer alacağı bu belgeler resmi evrak niteliği taşır. Temel haklarınız içinde de yer alan dilekçe kanunu kişilerin olası bir durum karşısında yetkili mercilere dilek ve şikayetlerini bu yolla bildirebileceğiniz açıkça belirtir.

Şikayet dilekçesi örneği doğru bir evrak hazırlayabilmeniz için önemlidir. Kullandığınız dilekçe örneğinde sizin taleplerinizi açıkça ifade edemeyecek ya da yanlış bilgiler içerecek ya da yasal yargı hükmü gerektirecek bilgiler bulunmamalıdır. Kullandığınız şikayet dilekçe örneği ile size aydınlatıcı ve vereceğiniz kuruma açıklayıcı bilgi içermek zorundadır. Yanlış bir kuruma göndermiş olsanız da dilekçeniz ilgili kuruma gönderilip size bu konuda da bilgi verilebilmektedir. Dilekçe kullanmak her tüketicinin sahip olduğu bir ayrıcalıktır. Doğru ve sorunsuz bir anlatımınız olduğu sürece yaptığınız işlem kısa sürede sonuçlanabilmektedir.

Biz tüketiciler kimi zaman çok sabırsız ve sinirli olabiliyoruz olaylar karşısında. Hele bir de söz konusu durum bizim hakkımızı yemeye yönelik ise karşımızdaki kişilere istemediğimiz tepkilerde bulunabiliyoruz. Her türlü konuda sorun yaşayabilme ihtimalimizin bulunduğu toplumda tüketici sorunları kişilerin temel sorunları arasında yer almaktadır. Her tüketici hakkını savunmak ve haklı olduğu konuda her zaman hak ettiğini elde etmek ister. Peki, bunu nasıl mı gerçekleştirir. Sikayet.com olarak sizlerin her türlü şikayetinizi dinleyerek sorunlarınızı çözmenize rehberlik edebiliriz. Bu konuda yapmanız gereken tek şey internetten yararlanarak bize gerekli bildirimi yapmanız gerektiğidir.

Nedir bu şikayet yönetimi birimi mi diyorsunuz? Beyaz eşya aldınız, garantisi var ama yetkili servis ilgilenmedi mi? Hemen internetinizi açın ve gerekli bildirimi yapın. Şikayetinizi bildirdikten sonra yetkililerimiz ilgili firmanın sizin ile ilgilenmesi için elinden gelen desteği verecektir. Şikayetler her zaman vardır ama unutmayın ki derdini söylemeyen dermanını bulamaz. Teknoloji konusunda diyelim ki aldığınız ürün paketinden eksik çıktı. Telefonunuzun kulaklığı yok ama ödemeyi gerçekleştirdiğinize dair faturanız elinizde. Aradığınız firma sizi türlü türlü bahanelerle atlatıyor. O zaman ne yapacaksınız. Tek yapmanız gereken müşteri şikayet yönetim birimi olan Sikayet.com birimimize gelmek.

Belki de GSM operatörleri ile başınız belada. Avea ile ilgili yaşadığınız problemi çözmek için aradığınız müşteri temsilcisi ile bir türlü iletişim kuramıyorsunuz ve bu durum sizin canınızı fazlası ile sıkıyor. O halde hala ne bekliyorsunuz? Gelin Sikayet.com’a ve şikayetinizi uygun bir dille anlatın ve ardından olacakları izlemek kalsın size. Şikayetlerle dolu bir toplum olarak eğer böyle sistemler geliştirilmemiş olsa hiçbir şekilde şikayetleriniz çözüme kavuşmaz ve siz daima mağdur bir tüketici olarak hayatınıza devam edersiniz.

Gönderen:
Yorum Yaz
isim
cep no
e-mail

 

Şubat 12, 2017
Kategori : Tüketici Hakları
Yorum : 0
Okunma : 1.670 okunma
THY Bagajım Zarar Gördü Tazmin Etmedi
Temmuz 11, 2020
|
Merhaba, thy ile TK0** nolu Miami-İstanbul seferinde bagajlarım zarar gördü. Firma ile iletişime geçtim resimleri incelediler 200 tl ödeyelim aksi halde mahkemeye verin tüm zararınızı o şekilde almayı çalışın dediler. Ödemeyi kabul ettikleri tutar va..
Sivriler Mobilya Komodin Görsele Uymuyor
Temmuz 11, 2020
|
Sivriler mobilya hayatımda gördüğüm iletişimi olmayan alakasız ürününün arkasında durmayan bir firma, benim beklentim o kadar yüksekti ki görseller vs hayal kırıklığına uğradım. Bunu da belirttim ama en ufak bir alaka ilgi olmadı. İki komodine 1500 t..
Astes Doğalgaz Parayı Peşin Aldı Ama İşimizi Yapmadı
Şubat 06, 2019
|
Kategori: Emlak
Astes Doğalgaz, doğalgaz tesisatı döşeyen taşeron bir firmaymış. Daha önce de şikayet etmiştim ama yalvar yakar kaldırttılar işinizi hemen halledeceğiz diye. Ben de güvenip kaldırdım hata yapmışım. Temmuz’dan beri doğal gazımızı bağlatamadık. P..
Hayat Varlık İcra Takibine Düşen Arkadaşlarımın Dikkatine
Temmuz 13, 2018
|
Kategori: Bankacılık
Sayın HAYAT VARLIK, biliniz ki ben bu mesajı yazdıktan sonra ARTIK hiçbir şey sizin ve size borçlu olan insanlar için aynı olmayacak, size borçlu olan insanlar bu mesajı okuduktan sonra daha da bilgilenecek ve size karşı belki de hukuk mücadelesi baş..
Yatsan Yastık 2 Ayda Çöktü İade Almadılar
Mayıs 29, 2018
|
2 ay önce kentpark avm mağazanızdan aldığımız yastıgı çökmesi sebebiyle geri iade için 1 ay önce mağazaya götürdük. Mağazanızdaki arkadaş da yastığın ciddi anlamda çöküşünü gördü ve teknik servise gönderelim dedi 20 gün önce arandık ve yastıgı iade e..