Şikayet.com

TÜKETİCİ ŞİKAYETİM VAR EN ETKİLİ REKLAM MÜŞTERİ MEMNUNİYETİDİR.

Tüketici Hakları

Tüketici Hakları

Tüketen bir toplum olarak hemen hemen her gün alışveriş yapmakta ve ihtiyaçlarımızı giderme yolunda ilerlemekteyiz. Tüketici hakları biz tüketicilere sunulan en doğal haklar arasında yer almaktadır. Peki, nedir bu tüketici hakları? Aldığımız ürün ile ilgili bir sorun mu yaşadık, eğer durumu ispatlayacak belgelerimiz var ise tüketici haklarımızdan yararlanarak ilgili duruma çözüm getirmeye çalışabiliriz.

Bilinçli bir tüketici isek herhangi bir alışveriş yaparken fiş, fatura gibi belgeleri her daim alarak herhangi bir kusur ile karşılaşma durumunda kullanabiliriz; fakat bu belgelere dikkat etmediğimiz durumlarda sorun yaşadığımız zaman ürün üzerindeki hatanın düzeltilmesi açısından herhangi bir hak iddia etme durumumuz bulunmamaktadır.

Gıda alışverişi yaptık ve dikkatsiz bir anımıza geldi ürün bozuk çıktı diyelim. Ne yapmalıyız? Fişiniz varsa sizden mutlusu yok; çünkü fişinizi ve aldığınız ürünü götürdüğünüz takdirde ürünün değiştirilmesi işlemi gerekli belgelerin doldurulması ile gerçekleşebilmektedir. Ama siz fiş dahi almadan bu durumun düzeltilmesini talep ederseniz ilgili kişi sizin ürünü aldığınızı hatırlamış olsa dahi belgelendirme yapamayacağı için size yeni bir ürün verememektedir.

Alışveriş yapma arzusunun internet ortamına taşması neticesinde ürünlerle ilgili yaşadığımız sorunları da buraya iletebilme imkânımız bulunmaktadır. Bilinçli tüketici isek zaten aldığımız ürün ile ilgili hatalı bir durumun düzeltilmemesi halinde bu işin peşini bırakmayız ve şikâyet edebileceğimiz diğer mercilere de durumu beyan eden şikâyet bildirimlerimizi yaparız.

Her birey tüketici haklarından bu kadar yararlanmış olsa zaten hatalı ürün satan ya da hatalı ürün üreten firma sayısında belirgin bir azalma meydana gelecektir. İnternet ortamında sosyal paylaşım siteleri haricinde size bu hizmeti sunan tuketicisikayetleri.com.tr adresinden de yararlanarak ilgili mercilere şikâyetinizi iletebilir ve hatalı durumların düzeltilmesi için çaba harcayabilirsiniz.

Gönderen:
Yorum Yaz
isim
cep no
e-mail

 

Nisan 28, 2015
Kategori : Tüketici Hakları
Yorum : 0
Okunma : 1.723 okunma
THY Bagajım Zarar Gördü Tazmin Etmedi
Temmuz 11, 2020
|
Merhaba, thy ile TK0** nolu Miami-İstanbul seferinde bagajlarım zarar gördü. Firma ile iletişime geçtim resimleri incelediler 200 tl ödeyelim aksi halde mahkemeye verin tüm zararınızı o şekilde almayı çalışın dediler. Ödemeyi kabul ettikleri tutar va..
Sivriler Mobilya Komodin Görsele Uymuyor
Temmuz 11, 2020
|
Sivriler mobilya hayatımda gördüğüm iletişimi olmayan alakasız ürününün arkasında durmayan bir firma, benim beklentim o kadar yüksekti ki görseller vs hayal kırıklığına uğradım. Bunu da belirttim ama en ufak bir alaka ilgi olmadı. İki komodine 1500 t..
Astes Doğalgaz Parayı Peşin Aldı Ama İşimizi Yapmadı
Şubat 06, 2019
|
Kategori: Emlak
Astes Doğalgaz, doğalgaz tesisatı döşeyen taşeron bir firmaymış. Daha önce de şikayet etmiştim ama yalvar yakar kaldırttılar işinizi hemen halledeceğiz diye. Ben de güvenip kaldırdım hata yapmışım. Temmuz’dan beri doğal gazımızı bağlatamadık. P..
Hayat Varlık İcra Takibine Düşen Arkadaşlarımın Dikkatine
Temmuz 13, 2018
|
Kategori: Bankacılık
Sayın HAYAT VARLIK, biliniz ki ben bu mesajı yazdıktan sonra ARTIK hiçbir şey sizin ve size borçlu olan insanlar için aynı olmayacak, size borçlu olan insanlar bu mesajı okuduktan sonra daha da bilgilenecek ve size karşı belki de hukuk mücadelesi baş..
Yatsan Yastık 2 Ayda Çöktü İade Almadılar
Mayıs 29, 2018
|
2 ay önce kentpark avm mağazanızdan aldığımız yastıgı çökmesi sebebiyle geri iade için 1 ay önce mağazaya götürdük. Mağazanızdaki arkadaş da yastığın ciddi anlamda çöküşünü gördü ve teknik servise gönderelim dedi 20 gün önce arandık ve yastıgı iade e..