Alışveriş Şikayetim Var
Bir tüketici toplumu olarak alışveriş ihtiyacımız her zaman bulunmaktadır. Elektronik ürünler, kitap, küçük ev aletleri, mutfakta kullanılabilecek eşyalar, mobilya, beyaz eşya hatta araba gibi her türlü ihtiyacımızı internet üzerinden karşılayabiliriz. Bu tarz ürünleri alabilmeniz amacıyla sanal ortamda pek çok sanal mağaza bulunmaktadır.
E-ticaret ile uğraşan herkes birçok tüketicinin ihtiyacını karşılayabilmek amacı ile ürünlerin bulunduğu dükkânlarını internet ortamında sergileyerek kişilerin ürün almaları için ortam hazırlamaktadırlar. Alışveriş sitelerinden yararlanarak sahip olduğunuz ürünlerde elbette ki hata payı bulunma ihtimali vardır. Bu hataların düzeltilmesi amacı ile Sikayet.com adresinden yararlanabilirsiniz.
Alışveriş şikayetlerinizi bildireceğiniz şikâyet birimi sizin şikâyetinizde yayımlanmayı engelleyici bir durum bulunmadığı sürece şikâyetinizi değerlendirerek en kısa süre içerisinde size geribildirimde bulunmaktadırlar. İnternet ortamına yapacağınız şikâyetlerin içeriği ile ilgili herhangi bir bilginiz yoksa internette alışveriş şikâyeti yapan yazılı yayınlardan bilgi edinebilirsiniz.
Alışveriş şikayetleri konusunda gelen genel şikâyetler arasında yer alanlar şunlardır: Evkur’dan alışveriş yapmak isteyen birinin almak istediği cihazları seçtikten sonra bilgilendirme yapılacağı söylenmiş fakat gerekli bilgilendirme yapılmamıştır. Media Markt cep telefonu alıp kapanma sorunu ile karşılaştığını söyleyenler olduğu gibi Gold Teknoloji marketleri stoklarında bulunmayan ürünü sitelerinde barındırmakta şeklinde şikayetler vardır. Bim alışveriş merkezinden ve Carrefoursa’dan aldığı üründe kusur bulunduğunu iddia edenler bulunmaktadır.
Alışveriş şikayetleri konusunda tedarik edilmediği söylenilen, bozuk olduğu konusunda şikâyetler yazan, raf fiyatı ile satış fiyatı farklı olan ürünler satıldığını iddia eden, kusurlu ürünün kabul edilmediğini söyleyen, ürünü geri iade etmesine rağmen kredi kartından para tahsili yapıldığını iddia eden, satın aldığı ürünün bedelini ödemesine rağmen teslimat yapılmadığını söyleyen, gıda ürünlerinde bozuk ürün satışı yapan alışveriş merkezlerinin bulunduğunu söyleyen, kapağı kırık buzdolabı tahsilatı yapıldığını iddia eden kişilerin şikayetleri yer almaktadır.
Alışveriş yapmak, yeni şeyler satın almak, ekonomiye bir şekilde katkı sağlamak herkesin zevk aldığı bir durumken, aldığınız üründe hata çıkması, bozuk olması gibi istenmeyen şeyler de canımızı sıkmaktadır. Bu gibi durumlarda satışı yapan firma sizlerle ilgilenmiyor ve sizleri başından atmak için türlü bahaneler uyduruyorsa artık üstelemenin anlamı kalmadı demektir. Yapacağınız ilk şey resmi olarak kurumlara başvurmak yada firmanın anlamasını sağlamak için bu ayıbı internette paylaşmak, sosyal paylaşım sitelerine yazmak ve şikayet sitelerinde dile getirmek olacaktır.