THY Bagajım Zarar Gördü Tazmin Etmedi
Merhaba, thy ile TK0** nolu Miami-İstanbul seferinde bagajlarım zarar gördü. Firma ile iletişime geçtim resimleri incelediler 200 tl ödeyelim aksi halde mahkemeye verin tüm zararınızı o şekilde almayı çalışın dediler. Ödemeyi kabul ettikleri tutar va..
Teknosa’dan aldığım fakir marka ızgara arızalı çıktı. İade işlemi için Tüketici Hakem Heyeti’ne başvuru yaptım. Hakem Heyeti ürünün parasının iadesine karar verdi ancak İstanbul Vialand Teknosa mağazası iade işlemi yapmıyor. Yapmamasının sebebi de Teknosa genel müdürlüğünden onay yazısı beklendiği. Tarafıma bildirildi. 01.02.2018 tarihinde mağazaya müracaat ettim yaklaşık 13 gün geçmesine rağmen herhangi onay yazısı gelmedi. Nasıl olur da yüksek makam kararı uygulanmaz. Teknosa Genel Müdürlüğü hakem heyetinden daha üstün bir makam mı? Ürünün para iadesini talep ediyorum. Bir dahada Teknosa’nın herhangi bir mağazasından alışveriş yapmayacağım. Vatandaşları hep oyalıyorlar. Müşteri memnuniyeti yok.