Şikayet.com

TÜKETİCİ ŞİKAYETİM VAR EN ETKİLİ REKLAM MÜŞTERİ MEMNUNİYETİDİR.

Tatil Deneyimlerinizi Paylaşın

Otel Tatil Şikayet ve Yorumları

Tatil sezonunun ortalarına gelmemizle birlikte Türkiye’nin en önemli sektörü olan turizm sektöründen gelen en çok şikayet konusu otel yıldızları konusudur. Otel şikayet konularını, yorumlarını ve tarafsız görüşlerini içeren tatilcileri bilinçlendirmek adına bu konuya değinmek istiyoruz. Tatilciler bir tatil planı ve otel seçimi yapmadan önce otelden beklentileri ve bu beklentileri karşılığında katlanmaları gereken bedel arasında önemli bir mukayese yapmalıdırlar.

Çünkü konaklayacağınız otelin yıldız sayısı onun verdiği hizmet kalitesi, büyüklüğü ve argümanları konusunda önem taşır. Tabi ki otelin kalitesi arttıkça fiyatları da bu çizgide artmaktadır. Yanıltıcı bilgiler eşliğinde hareket etmemeniz ve sonucunda çok iyi bir tatil heyecanı yaşarken hayal kırıklığına uğramamanız için sitemiz bu konuda sizlere hizmet vermektedir. Oteller sınıflara ayrılır ve yıldız sayılarına göre tatil kampanyalarına konu olurlar.

Otel şikayet sitemizde de görebileceğiniz gibi bir çok otelin taahhüt ettiği özelliklerden yoksun olması ya da yıldız sayısını hak etmediği konusudur. Tatile çıkmadan önce gerekli araştırmayı yapmanız, sitemizdeki yorumları okumanız ve hangi konularda daha çok şikayet oluşturulmuş bunları görmeniz yararınıza olacaktır. Otel şikayet tüketici haklarını bilen kişiler öncelikle otelden beklentilerini tanımlamak için otellerin yıldız sayılarının neye göre verildiğini, gerek şehir oteli ya da turistik otelleri için yıldız sayılarının otellerde bulunması gereken zorunlu özelliklerin neler olduğunu bilmeleri gerekir.

Böylece tatil planını, konaklama hizmeti alacağınız otelin sahip olması gereken özelliklerin ne olması gerektiğini bilerek hayal kırıklığı yaşamadan eğlenceli bir tatil geçirmenizi sağlamaya çalışmaktayız. Tatilde yaşadığınız sorunları, şikayetlerinizi ya da tebriklerinizi sitemizde yayınlayarak önemli paylaşımlar yapabilirsiniz. Bu sayede gerekli yerlerle kolay iletişim kurabilir, sorunlarınızın çözülmesini sitemiz kanalıyla rahatça sağlayabilirsiniz.

Otel şikayetleri, tatil ihtiyaçlarınızı karşılamak amacı ile yararlandığınız otellerden her zaman memnun bir şekilde ayrılamayız. Otelde hizmet eden personellerin müşterilere karşı tutumları, oteldeki çarşafların kirliliği, odaların düzensiz ve küçük oluşu, havuz suyunun kirliliği, tuvaletlerin kirliliği gibi durumlar otellerle ilgili yapılan en genel şikâyetler arasında yer almaktadır. Turizm sektöründe çalışanlar bu gibi sebeplerle ilgili şikâyetlere maruz kalırlarsa bu şikâyetleri değerlendirerek kendilerini yenilemeye başlayabilirler. Bu nedenle otel şikâyetlerinin faydası çoktur. Bir otel işletmecisi eğer oteli ile ilgili aksaklıkları ortaya çıkarmak ve müşteri çekiciliğini arttıran bir potansiyel ile çalışmalarına hız kazandırmak istiyorsa daima otel şikayetlerini ve kendi işletmesi ile ilgili şikâyetleri takip etmelidir.

Turizm sezonunda daima tercih edilebilen bir işletme olmak istiyorsanız müşterilerin beklentilerini en iyi şekilde karşılamalı ve müşteri-işletme ilişkisini daima sıcak tutmalısınız. Konaklama hizmet koşullarınızın mükemmelliği konusunda ne düşünürseniz düşünün ara ara bu hizmetin kaliteli olup olmadığı araştırmasını mutlaka yapın. Müşterilere bu konu ile ilgili sorular sorabilir; sohbet edasında fikirlerinizi alabilirsiniz. Otel şikâyetleri aslında işletme sahiplerinin itibarını yükseltebilir de alçaltabilir de. Şikayetler konusunda daha detaylı bilgi almak için ziyaret edebilir ve işletmenizi en iyi noktalara getirebilmek amacı ile çaba harcayabilirsiniz.

Tüketiciler haklarını aramak için aldıkları hizmet kalitesi düşükse ya da onları memnun etmeyen durumlar varsa şikâyetlerini otel şikayetleri gibi adreslere bildirerek de gördükleri muamelenin düzeltilmesini talep edebilirler. Hatalı rezervasyon, iyi karşılanmayan hizmet koşulları, yiyecek- içecek sorunları, otel ve oda temizliği, hatalı ücretlendirme, müşteriye verilen bilgi eksikliği, gıda ürünlerindeki stok eksikliği, otelin denize uzak oluşu, birçok eğlence-spor merkezinde sorunlarla karşılaşma (spor aletlerinin çalışmaması, müzik sistemi bozuk eğlence yerleri) gibi problemler temel otel şikayetleri arasında yer almaktadır.

Gönderen:
Yorum Yaz
isim
cep no
e-mail

 

Yorumlar (1)
I. Ersöz

gerçek hayatta birçok konuda birçok haksızlıklara maruz kalıyoruzbundan sonra ögrendimki benimde ugradıgım haksızlıklar konusunda şikayet edebilecegim bilinçli olarak hakkımı arayabilecegim birmercii var gerçekten bu konularda haksızlıga ugruyoruz kızıp öfkelenip oradan ayrılıyoruz o firma hakkında herhangibir yaptırım gücümüz olmuyor ama şimdi bu oto kontol sistemiyle hem daha kaliteli hizmet alıyoruz sinirlerimiz bozulmuyor çok özür dilerim ENAYİ yerine konulmuyoruz .bu konuda böylebir hizmeti düşünenlere uygulayanlara binlerce TEŞEKKÜRLER..

Ağustos 02, 2015
Kategori : Turizm
Yorum : 1
Okunma : 1.886 okunma
THY Bagajım Zarar Gördü Tazmin Etmedi
Temmuz 11, 2020
|
Merhaba, thy ile TK0** nolu Miami-İstanbul seferinde bagajlarım zarar gördü. Firma ile iletişime geçtim resimleri incelediler 200 tl ödeyelim aksi halde mahkemeye verin tüm zararınızı o şekilde almayı çalışın dediler. Ödemeyi kabul ettikleri tutar va..
Sivriler Mobilya Komodin Görsele Uymuyor
Temmuz 11, 2020
|
Sivriler mobilya hayatımda gördüğüm iletişimi olmayan alakasız ürününün arkasında durmayan bir firma, benim beklentim o kadar yüksekti ki görseller vs hayal kırıklığına uğradım. Bunu da belirttim ama en ufak bir alaka ilgi olmadı. İki komodine 1500 t..
Astes Doğalgaz Parayı Peşin Aldı Ama İşimizi Yapmadı
Şubat 06, 2019
|
Kategori: Emlak
Astes Doğalgaz, doğalgaz tesisatı döşeyen taşeron bir firmaymış. Daha önce de şikayet etmiştim ama yalvar yakar kaldırttılar işinizi hemen halledeceğiz diye. Ben de güvenip kaldırdım hata yapmışım. Temmuz’dan beri doğal gazımızı bağlatamadık. P..
Hayat Varlık İcra Takibine Düşen Arkadaşlarımın Dikkatine
Temmuz 13, 2018
|
Kategori: Bankacılık
Sayın HAYAT VARLIK, biliniz ki ben bu mesajı yazdıktan sonra ARTIK hiçbir şey sizin ve size borçlu olan insanlar için aynı olmayacak, size borçlu olan insanlar bu mesajı okuduktan sonra daha da bilgilenecek ve size karşı belki de hukuk mücadelesi baş..
Yatsan Yastık 2 Ayda Çöktü İade Almadılar
Mayıs 29, 2018
|
2 ay önce kentpark avm mağazanızdan aldığımız yastıgı çökmesi sebebiyle geri iade için 1 ay önce mağazaya götürdük. Mağazanızdaki arkadaş da yastığın ciddi anlamda çöküşünü gördü ve teknik servise gönderelim dedi 20 gün önce arandık ve yastıgı iade e..