30.07.15 te gümrük müşavirliğine teslim edilmek üzere Adana’da çözüm ortağıma, çalıştığım saray çiçekçilik firmasına, bir dosya gönderdim. Gönderiyi yaparken kargo yetkilisine ısrarla (sedat bey) sordurdum bu dosya’nın 31.07.2015 sabahı Adana’da olacaksa verelim eğer yetişmezse başka bir alternatif bulalım diye ısrarla sorulmasına rağmen 31.07.2015 sabahı Adana’daki alıcı firma sürat kargoda böyle bir evrak olmadığını söylüyor. Polatlı sürat kargoyu arıyorum ama telefonları 1 saate yakın aramama rağmen (deneyebilirsiniz 0312 621 41 30) telefonları açan yok. Ve kargoya gittim 4 arkadaş oturmuş cevap veremediler, ık mık yetkili kim diye sorunca dışarıda sedat bey dediler. Aradım 2 seferden sonra telefona baktı, sistem arızalıydı benim yapacağım birşey yok diyor. Peki neden bilgi vermediniz diyorum, acil olduğunu bildirdik neden dönmediniz biz de başımızın çaresine bakardık diyorum cevap yok. Bu kadar sorumsuz davranmak bahane hazır sistem oh, Kargo bu mu? Adı üstünde sürat kargo. Sürat kargoyu bayilerini denetlemeye davet ediyorum.