Şikayet.com

TÜKETİCİ ŞİKAYETİM VAR EN ETKİLİ REKLAM MÜŞTERİ MEMNUNİYETİDİR.

Şikayet.com Tüketici Şikayet ve Yorumları

Şikayet.com – TuketiciSikayetleri.com.tr

Tüketici Şikayetlerinin Etkin Çözüm Adresi Tüketicileri firmalara sadık kılan en önemli unsur memnuniyettir. Bu konuda verilen hizmet ya da gösterilen özenli muamele ile tüketici memnuniyeti sağlanabilir. Aynı zamanda firmaların hitap ettikleri müşteri kitlelerinin beklentilerini oldukça iyi kestirebilmeleri gerekir. Aksi halde istekleri farklılık gösteren müşteriler için tek düze hizmet vermek firmaların başarı oranlarını etkileyecektir.

Şikayet yönetimi, günümüzde mal ve hizmet satan firmaların kaçınılmaz olarak oluşan ayıp, kusur ve hatalarının ortaya çıkarılması, çözümlenmesi ve ileride oluşabilecek yanlışlık ve aksaklıkların engellenmesi amacını taşır.  Tüketiciler memnuniyetsizlik yaşadıklarında şikayetlerine çözüm getirecek kurumlara bildirmek isterler.

Yayın hayatına 1999 yılında başlayan ve kısa bir aradan sonra tekrar aktif ve daha güçlü olarak yoluna devam eden Sikayet.com, tüketici şikayetlerinin çözüme ulaştırılmasında, üzerine düşen görevi etkin, tarafsız yapan bir tüketici referans sitesi olmaya devam etmekte, sorunların hızlı ve müşteri memnuniyeti yönünde çözülmesi için elinden geleni yapmaktadır.

Kusursuz müşteri memnuniyeti ile yola çıkan Sikayet.com yaşanılan sorunları muhatap firmalara ileterek çözüm yollarını zorlamaktadır. Müşterilerine iyi hizmet sunmak yolunda adım atan firmalar kendilerine iletilen şikayetlere kısa sürede geri dönüş yaparak mağduriyetler en kısa sürede çözüme kavuşmaktadır. Tüketici ile iyi geçinmek zorunda olan firmalar, memnuniyetsiz müşterinin bir daha geri gelmeyeceğini ve firmanın da bu olaydan dolayı zarar edeceğini artık çok iyi bilmektedir. Etkin bir şikayet yönetimi politikası olmayan herhangi bir şirket iş yaptığı sektördeki yerini de diğer rakiplerine kaptıracaktır.

Sikayet.com, tüketicinin yüksek memnuniyetini amaç edinmiş, tüketiciye destek verirken üretici ve firmalara ürünleriyle ilgili geri besleme, bilgi sağlamış, üretim-tüketim arasındaki zincirin sağlamlaşmasına yardımcı olmuştur. Firmalara sağlanan ürün ve hizmetleriyle alakalı bilgilendirmeler firmaların eksik ve hatalı yönlerini anlamalarına ve kısa sürede tedbir alıp hem kendi zararlarını önlemelerine hem de müşteriyi memnun etmelerine yardımcı olmaktadır.

Tüketici şikayetlerine önem veren firmalar, şirketler de artık kendilerine ulaşan müşteri şikayetlerini anında ve yüksek memnuniyet sağlayacak şekilde çözmek için harekete geçiyor. Hem tüketici hem de üretici memnuniyeti sağlamak adına yapılan bu çalışmalar sağlıklı ekonominin işleyişi açısından son derece önem arz etmektedir. Yaptığı kamu hizmetiyle tüketicinin sorununa hızlı ve etkin çözüm üreten Sikayet.com hem üretici hem de tüketici arasında bir köprü olmaya devam etmektedir.

Gönderen:
Yorum Yaz
isim
cep no
e-mail

 

Yorumlar (1)
A.

ben adem tümöz babam vefat etti zirrat bankasına borçundan dolayı benim maaşıma zairrat bankası el koydu ben çok mağdur durumda kaldım tek geçimim bu maaşımdı bunada el kondu yardımınızı bekliyorum saygılarımla

Mayıs 14, 2016
Kategori : Tüketici Hakları
Yorum : 1
Okunma : 1.566 okunma
THY Bagajım Zarar Gördü Tazmin Etmedi
Temmuz 11, 2020
|
Merhaba, thy ile TK0** nolu Miami-İstanbul seferinde bagajlarım zarar gördü. Firma ile iletişime geçtim resimleri incelediler 200 tl ödeyelim aksi halde mahkemeye verin tüm zararınızı o şekilde almayı çalışın dediler. Ödemeyi kabul ettikleri tutar va..
Sivriler Mobilya Komodin Görsele Uymuyor
Temmuz 11, 2020
|
Sivriler mobilya hayatımda gördüğüm iletişimi olmayan alakasız ürününün arkasında durmayan bir firma, benim beklentim o kadar yüksekti ki görseller vs hayal kırıklığına uğradım. Bunu da belirttim ama en ufak bir alaka ilgi olmadı. İki komodine 1500 t..
Astes Doğalgaz Parayı Peşin Aldı Ama İşimizi Yapmadı
Şubat 06, 2019
|
Kategori: Emlak
Astes Doğalgaz, doğalgaz tesisatı döşeyen taşeron bir firmaymış. Daha önce de şikayet etmiştim ama yalvar yakar kaldırttılar işinizi hemen halledeceğiz diye. Ben de güvenip kaldırdım hata yapmışım. Temmuz’dan beri doğal gazımızı bağlatamadık. P..
Hayat Varlık İcra Takibine Düşen Arkadaşlarımın Dikkatine
Temmuz 13, 2018
|
Kategori: Bankacılık
Sayın HAYAT VARLIK, biliniz ki ben bu mesajı yazdıktan sonra ARTIK hiçbir şey sizin ve size borçlu olan insanlar için aynı olmayacak, size borçlu olan insanlar bu mesajı okuduktan sonra daha da bilgilenecek ve size karşı belki de hukuk mücadelesi baş..
Yatsan Yastık 2 Ayda Çöktü İade Almadılar
Mayıs 29, 2018
|
2 ay önce kentpark avm mağazanızdan aldığımız yastıgı çökmesi sebebiyle geri iade için 1 ay önce mağazaya götürdük. Mağazanızdaki arkadaş da yastığın ciddi anlamda çöküşünü gördü ve teknik servise gönderelim dedi 20 gün önce arandık ve yastıgı iade e..