Şikayet.com

TÜKETİCİ ŞİKAYETİM VAR EN ETKİLİ REKLAM MÜŞTERİ MEMNUNİYETİDİR.

Samsung Galaxy S8 Plus Hediye Çeki Kandırmacası

İyi calismalar, 18 Haziran babalar gunune ozel 500 tl hediye ceki kampanyasindan faydalanarak forum mersin bayisinden galaxy s8 plus satin aldik. O gun bayi tarafindan hediye cekinin 15 temmuz’a kadar kullanilabilecegi bilgisi verildi. Oysa ki gelen faturanin 30 hazirana kadar samsungwa adresine yuklenmesi gerekiyormus. Bununla ilgili bize detayli bilgi verilmedigi gibi faturanin 1 gun sonra e-mail adresimize gonderilecegi soylenmesine ragmen fatura bizim uyarimizdan sonra 29 haziran aksam saatinde iceriginde hicbir aciklama olmadan (hangi linkten tanimlama yapilacagi vs.) kuru bir mail olarak tarafimiza gonderildi ve bayiye bizzat fatura icin basvurmamiza ragmen son gunun 30 haziran oldugu bilgisi yine bizle paylasilmadi. Biz de temmuz ayinda alisveris icin samsung.com. tr online alisveris linkine girip islem yapmaya calistik zira alisverisin samsungwa’dan yapilacagi bile soylenmemisti. İslem yapamayınca destek birimini aradik onlar da bayi ile gorusmemizi soyledi. Bayideki arkadaslar once “yetkilimiz burada degil” diye bizi 1-2 gun oyalayip sonra da piskin piskin “boyle hatalar olabilir, yapilabilecek birsey yok, hakkinizi kaybettiniz” dediler. Bunun uzerine yeniden destek birimini arayip durumu anlattik. Onlar da konunun incelenecegini soyleyip 1 hafta bizi oyaladilar. Nihayet gecen gun donus yapip bize verdikleri adres uzerinden form doldurup faturayi gondermemizi, inceleme yaptiktan sonra donus yapacaklarini soylediler. Biz de denileni yaptik. 2 gun sonra yine siteye girdigimizde kupon kodumuzun aktif hale geldigini gorup takdir ettik kendilerini ancak biraz sonra yine destekten biri arayip, basvurumuzun onaylanmadigini, ceki kullanamayacagimizi soyledi. Zira kullanmayi denedigimde “Musteri bilgileri eksik” diye alakasiz bir uyari cikiyor. Bunun icin de ayrica tekrar mail attik bakalim ona kac haftada yanit gelecek!!! Madem kullanamayacagim neden sistemde onaylanmis ve aktif gozukuyor bu da ayri bir ciddiyetsizlik. Her neyse arayan kisi bayiye uyarida bulunacaklarini soyledi. Cozumleri buymus. Bu cozum benim magduriyetimi gidermiyor maalesef. Bayinin bunu baskalarina da “olabilir boyle hatalar” diyerek tekrarlamayacagini bilemiyoruz. Onemli olan hem bayiyi uyarmak hem de bayinin hatasini telafi ederek musteri memnuniyeti saglamaktir. 4.500 tl’ye telefon satip sonra da ardina bakmamak degildir kurumsallik. Yardimlarinizi bekliyorum.

Gönderen: S. GUNAY
Yorum Yaz
isim
cep no
e-mail

 

Ağustos 03, 2017
Kategori : Cep Telefonu
Yorum : 0
Okunma : 335 okunma
Hayat Varlık İcra Takibine Düşen Arkadaşlarımın Dikkatine
Temmuz 13, 2018
|
Kategori: Bankacılık
Sayın HAYAT VARLIK, biliniz ki ben bu mesajı yazdıktan sonra ARTIK hiçbir şey sizin ve size borçlu olan insanlar için aynı olmayacak, size borçlu olan insanlar bu mesajı okuduktan sonra daha da bilgilenecek ve size karşı belki de hukuk mücadelesi baş..
Yatsan Yastık 2 Ayda Çöktü İade Almadılar
Mayıs 29, 2018
|
2 ay önce kentpark avm mağazanızdan aldığımız yastıgı çökmesi sebebiyle geri iade için 1 ay önce mağazaya götürdük. Mağazanızdaki arkadaş da yastığın ciddi anlamda çöküşünü gördü ve teknik servise gönderelim dedi 20 gün önce arandık ve yastıgı iade e..
Turkcell Superonline 50 MBit Hız Hizmeti Veremiyor
Nisan 29, 2018
|
Kategori: İletişim
Evime yaklaşık 12-13 gün önce 50 megabit 200 gigabayt internet paketini 108 tl gibi aylık aboneliği satın aldım, aldığım günden beri 24 megabit internet hızı kullanıyorum. Sorunu süperonline firmasına bildirdim bana bina içi tessaatında sorun olduğun..
Pronet Alarm Sistemleri Maddi Hasar ve Zarar
Mart 11, 2018
|
Kategori: Hizmet
Pronet alarm sistemini yeni aldığım eve farklı bir kullanıcıdan devir yaptırarak kurdurmak için başvuru yaptım. Ekipler kurulum sırasında o kadar özensiz çalışmışlar ki yeni evin duvarlarını delmişler, duvarı deldiklerinde klima borusunu da delmişler..
Türk Telekom Haksız Kazanç Elde Etmeye Çalışıyor
Mart 11, 2018
|
Kategori: İletişim
Merhaba; 0224**6666 Numaralı Telefon ve internet hattımı nakil yapılmak üzere telefonla arayıp başvuruda bulundum Türk Telekoma. Neyse bana borcumdan dolayı nakil başvurusunu alamayacaklarını söylediler. Haberim olmadan beni icraya vermişler. İcra bo..