Park Bravo Adana’dan hırka aldım. 15 gün sonra az kullandığım halde hırkanın her yerinde tüylenme oluştu. Optimum mağazasından aldığım için oraya götürdüm, mağaza kapanacağından Adana Ziyapaşa şubesine götürebileceğimi söylediler. O sırada ürünlere bakarken hırkanın aynısını tüylenmiş halde askıda satışta gördüm kullanılmadığı halde. Neyse ben onu görünce daha bir rahat ürünü ziyapaşa park bravo mağzasına götürdüm. İncelemeye alacaklarını söylediler, sonuç tüylerini makina ile alcaklarını ve olursa tekrar getirebilceğim söylendi, aldım. Yurtdışında 1 hafta kullandım, ürünün dışında da içindede bir sürü tüylenme sinir etti, giyemedim. Döner dönmez mağazaya götürdüm, incelemeye gitti. Bu sefer dış etken kaynaklı olduğu söylendi, dış etken vücuduma mı değmesi anlamadım. Ürünümün değilmesini istiyorum. Satışa sundukları hırkanın bile tüylü olarak olduğunu gözümle gördüm. Ayıp yani bahane bulmak olabilir deyip müşteri memnuniyeti sağlaması lazımdı.