THY Bagajım Zarar Gördü Tazmin Etmedi
Merhaba, thy ile TK0** nolu Miami-İstanbul seferinde bagajlarım zarar gördü. Firma ile iletişime geçtim resimleri incelediler 200 tl ödeyelim aksi halde mahkemeye verin tüm zararınızı o şekilde almayı çalışın dediler. Ödemeyi kabul ettikleri tutar va..
Merhaba, 12.05.2015 tarihi itibariyle n11.com sitesinden saç düzleştiricisi sipariş ettim. Ödememi gerçekleştirdim ve onay verdim fakat siparişiniz alındı mesajının hemen akabinde “talep ettiğiniz ürün stokta kalmamıştır” diye yeni bir mail aldım. Şayet yoksa o ürün kaldırın o ürünü, onlarca insanın alışveriş yaptığını varsaydığım site ilkti ve son olacak. Madem yok ürün başta koyun uyarıyı, ödeme aşamasında durdurun, geri iade edeceklermiş, illaki edecekler. Böyle bir sorunları varsa öncelikle internet sitelerini güncellesinler, olmayan ürün görünmesin.