Şikayet.com

TÜKETİCİ ŞİKAYETİM VAR EN ETKİLİ REKLAM MÜŞTERİ MEMNUNİYETİDİR.

Kullanıcı Şikayet ve Yorumları

Kullanıcı Şikayet ve Yorumları

Günümüzde haberleşme teknolojilerinin gelişmesine ve çok farklı iletişim kanallarının ortaya çıkmasına rağmen hala bir çok tüketici haklarını aramakta zorluk çekiyor. Oysa günümüzde satın aldığı hizmetten memnuniyetsizlik duyan, şikayetçi olan ve mağduriyet yaşayan tüketicilerin haklarını kolay ve zahmetsizce arayabilecekleri bir çok kanal var.

Ülkemizde birçok tüketici hala uğradığı haksızlıkları sineye çekiyor. Örneğin, yapılan araştırmalara göre her yıl haksız bir şekilde tüketicilerden 63 kalemde masraf kesen bankalardan Hakem Heyetlerine tüketicilerin sadece yüzde 0.5 i şikayette bulunmuştur. Tüketicilerin şikayet için ayıracağı zaman ya da ürünü değiştirmesi için gitmesi gereken yere ulaşım masrafı ve yine vakit kaybı önemli birer maliyettir. Bu nedenle iletişim sistemlerini etkin bir şekilde kullanmamız daha az maliyetlidir.

Eğer sürekli çalışıyorum vaktim yok diyorsanız, şikayetlerinizi internet teknolojisi sayesinde dakikalar içinde gerekli mercilere iletebileceğiniz bir çok şikayet gönderme kanalı mevcut. Hem de ister masa başında oturduğunuz yerden isterseniz akıllı telefonlar ve tablet bilgisayarlar yoluyla internetin olduğu ve telefonun çektiği en ücra yerden kolay ve zahmetsizce şikayetlerinizi gönderebileceğiniz bir çok şikayet sitesi sizleri bekliyor.

Peki satın aldığınız bir hizmet veya üründen şikayetlerimizi nasıl bildirebiliriz? Öncelikle satıcının veya markanın müşteri hizmetlerine veya sesli yanıt sistemi (çağrı merkezi) sms, e-posta ve web sitesinden şikayet ve memnuniyetsizliğimizi kolaylıkla bildirebiliriz. Eğer size herhangi bir çözüm önermiyorlarsa veya sizi ciddiye almıyorlarsa 7 gün 24 saat hızlı ve etkin bir şekilde tüketicilerin şikayetlerini bildirebilecekleri şikayet, çözüm, paylaşım sitelerine şikayet başvurusunda bulunabilirsiniz.

Peki bu şikayet sitelerinin en etkilileri hangileridir?  Tüketiciler sanal ortamda Sikayet.com, tuketiciden.com, tuketicisikayetleri.com.tr gibi kaliteli ve kısa sürede ve etkin çözüm sağlayan şikayet sitelerine gönül rahatlığıyla 7/24 ücretsiz müracaat ederek etkin çözümler alabilirler. Kusursuz bir hizmete ulaşmanın yolu, hakkımızı aramaktan geçiyor. Haklarımızı aramak için kullanacağımız sosyal medya ve şikayet siteleri aracılığıyla firmaların şikayetlerimizle ilgilenmesini sağlayabilir ve etkin çözümler alabiliriz. Sosyal medyanın firmalar üzerindeki etkisini de göz önüne alırsak, yapılacak en ufak bir şikayet dahi yerini bulacak ve çözüme kavuşacaktır.

Gönderen:
Yorum Yaz
isim
cep no
e-mail

 

Mayıs 22, 2015
Kategori : Tüketici Hakları
Yorum : 0
Okunma : 1.846 okunma
THY Bagajım Zarar Gördü Tazmin Etmedi
Temmuz 11, 2020
|
Merhaba, thy ile TK0** nolu Miami-İstanbul seferinde bagajlarım zarar gördü. Firma ile iletişime geçtim resimleri incelediler 200 tl ödeyelim aksi halde mahkemeye verin tüm zararınızı o şekilde almayı çalışın dediler. Ödemeyi kabul ettikleri tutar va..
Sivriler Mobilya Komodin Görsele Uymuyor
Temmuz 11, 2020
|
Sivriler mobilya hayatımda gördüğüm iletişimi olmayan alakasız ürününün arkasında durmayan bir firma, benim beklentim o kadar yüksekti ki görseller vs hayal kırıklığına uğradım. Bunu da belirttim ama en ufak bir alaka ilgi olmadı. İki komodine 1500 t..
Astes Doğalgaz Parayı Peşin Aldı Ama İşimizi Yapmadı
Şubat 06, 2019
|
Kategori: Emlak
Astes Doğalgaz, doğalgaz tesisatı döşeyen taşeron bir firmaymış. Daha önce de şikayet etmiştim ama yalvar yakar kaldırttılar işinizi hemen halledeceğiz diye. Ben de güvenip kaldırdım hata yapmışım. Temmuz’dan beri doğal gazımızı bağlatamadık. P..
Hayat Varlık İcra Takibine Düşen Arkadaşlarımın Dikkatine
Temmuz 13, 2018
|
Kategori: Bankacılık
Sayın HAYAT VARLIK, biliniz ki ben bu mesajı yazdıktan sonra ARTIK hiçbir şey sizin ve size borçlu olan insanlar için aynı olmayacak, size borçlu olan insanlar bu mesajı okuduktan sonra daha da bilgilenecek ve size karşı belki de hukuk mücadelesi baş..
Yatsan Yastık 2 Ayda Çöktü İade Almadılar
Mayıs 29, 2018
|
2 ay önce kentpark avm mağazanızdan aldığımız yastıgı çökmesi sebebiyle geri iade için 1 ay önce mağazaya götürdük. Mağazanızdaki arkadaş da yastığın ciddi anlamda çöküşünü gördü ve teknik servise gönderelim dedi 20 gün önce arandık ve yastıgı iade e..