Koçtaş Adana şubesinden bir banyo dolabı ve lavabo seti almıştım. Nakliye esnasında nakliyeciler lavaboyu, aynayı kırarak kullanılamaz hale getirmişler. Bunu şubeye ilettigimde ilk önce bagirilip cagirilmak suretiyle azarladım ki kesinlikle çalışanların müşteriye tutumları berbat, sonrasında ise zararımı tazmin etme konusunda çok ilgisiz ve yetersiz davranarak sorunu çözmeye çalışmadılar bile. Özellikle mağaza müdür yardımcısının aşağılar ve uzlaşmaz tavirlari kesinlikle çok rahatsız ediciydi. Ürün konusuna gelince aynı modelden yeni bir tane temin etmemekle beraber ilk öce karşılığında değerini karşılamayan bir seçenek sunmak suretiyle daha sonra da bunu da yapmayarak kendi aldığım ürünün kalitesinin çok altında ve begenmedigim beğenmediğim bir ürünü almaya zorladilar. Kesinlikle zararım tazmin edilmedi ve mağazanın elemanlarının yapmış olduğu hatanın külfetine benim katlanmak zorunda olduğumu öne sürdüler. Üstelik ürün teslim ve montajında aldığım ürün de ücretsiz olmasına rağmen bunun için benden ücret talep ettiler. Herşeyi bir yana bıraktım mağaza elemanlarının bana karşı olan tutumlari gerek musteri danisma bolumunun gerekse banyo bolumundeki elemanin ve magaza mudur yardimcisinin tutumlari cok kaba ve onur kırıcıydi. Evimdeki lavaboyu söktürdüğüm için zaten mağdur olmama rağmen bir de psikolojik ve maddi olarak beni yıpratmaya çalıştılar. Hic bir sekilde zararimi tatmin edici boyutta tazmin etmeye yanasmadilar ki yaptiklari hatadan kaynakli piskinlikleri boyle bir firmaya yakismayan nitelikteydi. Kesinlikle kurumsallık ve müşteri memnuniyeti olmayan bir firma.