Şikayet.com

TÜKETİCİ ŞİKAYETİM VAR EN ETKİLİ REKLAM MÜŞTERİ MEMNUNİYETİDİR.

İyon Yayınevi Yanıltarak İngilizce Seti Sattı

09.04.2015 tarihinde okulda açılan stanttan 1.500,00 tl değerinde bir adet Elit İngilizce Seti aldım ve bu satın aldığım kişi, söz konusu olan Senal Hanım bana bu iş üzerinden prim aldığını ve çok kolay bir şekilde geri iade edebileceğimi söyledi. Bunun üzerine ürünü aldığım aynı gün içerisinde Senal Hanımı arayarak, bu üründen caymak istediğimi ve sözleşmenin feshini istediğimi bildirdim, bana iade departmanına ilettiğini gerekli koşullar sağlandığında merkezden bana ulaşıp açık adres isteyeceklerini ve ürünü alacaklarını söyledi. Bu bayanı 5-6 kere aramama rağmen aynı şeyleri söyleyip rahat olmam gerektiğini söyledi. Sorunsuz bir şekilde alacağını söyledi. Bu bayandan sonuç alamayacağımı anlayıp merkez olan İyon Yayınevini aradım ve orada da Filiz Hanım bana işlemimin devam ettiğini ve gerekli koşullar sağlandığında arayacaklarını çok yoğun olduğu için işlemlerin uzun zaman aldığını bana söyledi.

Filiz Hanımı geri kalan günler boyunca her gün aradım ve aynı şeyleri bana söyleyip, bu 14 günlük cayma süremi doldurdular. 14. gün aradığımda o gün içinde sonuçlanacağını ve bana döneceklerini söylediler fakat o gün de beni arayan olmadı. 15. günde arayıp beni neden aramadıklarını sorduğumda ise bana cayma bildirimi yazıp açık adreslerine yollamam gerektiğini ama benim bunu yapmadığın için ürünü geri alamayacaklarını söylediler. Ben bayana durumu anlatırken telefonu yüzüme kapattı. Sonra ki günlerde yayın evinde ki Filiz Hanımla defalarca konuştum ve bana gayet lakayt bir tavırla okuman yazman var okusaydın sözleşmeyi ben söylemek zorunda değilim vs. diyerek beni aşağılayıp telefonu kapattılar. Senal Hanımı aradığımda ise bana işin hallolacağını söyledi fakat ilerleyen günlerde telefonu açmadı ve sonrasında yapabilecek bir şeyi olmadığını merkezle halletmem gerektiğini söyledi. Cayma sürem olan 14 gün içinde söz konusu kişileri defalarca arayıp sözlü olarak caydığımı bildirdim fakat bana söylenmeyen cayma bildirimi dilekçesi 15. günde söylendiğinde ise d..dırıldığımı ve oyalandığımı anladım.

Gönderen: G. Pank
Yorum Yaz
isim
cep no
e-mail

 

Mayıs 14, 2015
Kategori : Eğitim
Yorum : 0
Okunma : 1.324 okunma
THY Bagajım Zarar Gördü Tazmin Etmedi
Temmuz 11, 2020
|
Merhaba, thy ile TK0** nolu Miami-İstanbul seferinde bagajlarım zarar gördü. Firma ile iletişime geçtim resimleri incelediler 200 tl ödeyelim aksi halde mahkemeye verin tüm zararınızı o şekilde almayı çalışın dediler. Ödemeyi kabul ettikleri tutar va..
Sivriler Mobilya Komodin Görsele Uymuyor
Temmuz 11, 2020
|
Sivriler mobilya hayatımda gördüğüm iletişimi olmayan alakasız ürününün arkasında durmayan bir firma, benim beklentim o kadar yüksekti ki görseller vs hayal kırıklığına uğradım. Bunu da belirttim ama en ufak bir alaka ilgi olmadı. İki komodine 1500 t..
Astes Doğalgaz Parayı Peşin Aldı Ama İşimizi Yapmadı
Şubat 06, 2019
|
Kategori: Emlak
Astes Doğalgaz, doğalgaz tesisatı döşeyen taşeron bir firmaymış. Daha önce de şikayet etmiştim ama yalvar yakar kaldırttılar işinizi hemen halledeceğiz diye. Ben de güvenip kaldırdım hata yapmışım. Temmuz’dan beri doğal gazımızı bağlatamadık. P..
Hayat Varlık İcra Takibine Düşen Arkadaşlarımın Dikkatine
Temmuz 13, 2018
|
Kategori: Bankacılık
Sayın HAYAT VARLIK, biliniz ki ben bu mesajı yazdıktan sonra ARTIK hiçbir şey sizin ve size borçlu olan insanlar için aynı olmayacak, size borçlu olan insanlar bu mesajı okuduktan sonra daha da bilgilenecek ve size karşı belki de hukuk mücadelesi baş..
Yatsan Yastık 2 Ayda Çöktü İade Almadılar
Mayıs 29, 2018
|
2 ay önce kentpark avm mağazanızdan aldığımız yastıgı çökmesi sebebiyle geri iade için 1 ay önce mağazaya götürdük. Mağazanızdaki arkadaş da yastığın ciddi anlamda çöküşünü gördü ve teknik servise gönderelim dedi 20 gün önce arandık ve yastıgı iade e..