09.04.2015 tarihinde okulda açılan stanttan 1.500,00 tl değerinde bir adet Elit İngilizce Seti aldım ve bu satın aldığım kişi, söz konusu olan Senal Hanım bana bu iş üzerinden prim aldığını ve çok kolay bir şekilde geri iade edebileceğimi söyledi. Bunun üzerine ürünü aldığım aynı gün içerisinde Senal Hanımı arayarak, bu üründen caymak istediğimi ve sözleşmenin feshini istediğimi bildirdim, bana iade departmanına ilettiğini gerekli koşullar sağlandığında merkezden bana ulaşıp açık adres isteyeceklerini ve ürünü alacaklarını söyledi. Bu bayanı 5-6 kere aramama rağmen aynı şeyleri söyleyip rahat olmam gerektiğini söyledi. Sorunsuz bir şekilde alacağını söyledi. Bu bayandan sonuç alamayacağımı anlayıp merkez olan İyon Yayınevini aradım ve orada da Filiz Hanım bana işlemimin devam ettiğini ve gerekli koşullar sağlandığında arayacaklarını çok yoğun olduğu için işlemlerin uzun zaman aldığını bana söyledi.
Filiz Hanımı geri kalan günler boyunca her gün aradım ve aynı şeyleri bana söyleyip, bu 14 günlük cayma süremi doldurdular. 14. gün aradığımda o gün içinde sonuçlanacağını ve bana döneceklerini söylediler fakat o gün de beni arayan olmadı. 15. günde arayıp beni neden aramadıklarını sorduğumda ise bana cayma bildirimi yazıp açık adreslerine yollamam gerektiğini ama benim bunu yapmadığın için ürünü geri alamayacaklarını söylediler. Ben bayana durumu anlatırken telefonu yüzüme kapattı. Sonra ki günlerde yayın evinde ki Filiz Hanımla defalarca konuştum ve bana gayet lakayt bir tavırla okuman yazman var okusaydın sözleşmeyi ben söylemek zorunda değilim vs. diyerek beni aşağılayıp telefonu kapattılar. Senal Hanımı aradığımda ise bana işin hallolacağını söyledi fakat ilerleyen günlerde telefonu açmadı ve sonrasında yapabilecek bir şeyi olmadığını merkezle halletmem gerektiğini söyledi. Cayma sürem olan 14 gün içinde söz konusu kişileri defalarca arayıp sözlü olarak caydığımı bildirdim fakat bana söylenmeyen cayma bildirimi dilekçesi 15. günde söylendiğinde ise d..dırıldığımı ve oyalandığımı anladım.