1 ay önce gittigidiyor.com sitesinden bir ürün aldım. Ürün elime geçtiği andan itibaren yarım saat içinde hem firmaya hemde siteye ürünün beklediğim gibi olmadığını belirterek cayma hakkımı kullanacağımı bildirdim ve süresi içinde kargoya verdim. Ben ürün bedelinin iadesini beklerken siteden bir mesaj geldi ve ürün bedelinin 24 saat içerisinde firmaya aktarılacağı bildirildi. Ben de anında cevap yazarak durumu belirttim fakat bu mesaj da dikkate alınmadı veya okunmuyor ki. Bir mesaj daha geldi ürün bedeli aktarılmıştır. Alışveriş için teşekkür ederiz. Ürün satıcı firmaya iade edildi. Benim bedel 5 Aralık tarihinden bu tarafa iade edilmiyor. Bir süredir mesajlara cevap verende yok. İnanamayana site ile yazışmaları iletebilirim. Sıfır risk sistemi bu mudur?