Eşime Enza Home’dan doğum günü hediyesi olarak baba koltuğu aldım, koltuk 04/04/1017 tarihinde teslim edildi ancak eşim aldığım modeli rahat bulmadı ve aynı gün bir iki saat içinde aldığım mağazaya bir üst modeliyle değiştirmeye gittik. Mağaza yetkilileri ellerinden gelen bir şey olmadığını ürün değişimi yapamayacaklarını bildirdiler ve müşteri temsilcisiyle görüşmemi istediler, görüştüğüm müşteri temsilcisi de bunun mümkün olmadığını söyledi. Eşime sürpriz olarak aldığım bu koltuk eşimle aramda büyük bir tartışmanın yaşanmasına yol açtı. Benim beğendiğim bir ürünü hediye aldığım kişinin beğenmemesi çok normal. Yaşadığım bu durum beni mağdur etti. Çok üzüldüm. Ürünün eve geldikten sonra aynı gün içinde değişiminin olmaması gibi bir politika bence çok yanlış ve benim gibi pek çok kişinin mutluluğunu zedeler.