04.03.2016 tarihinde Adana carrefour mevkii Enza Home’dan chelsea koltuk takımı, yatak ve baza satin aldık, tüm ödemesini de yaptik. Teslimat (Hatay/Antakya’ya) tarafımıza 19.04.2016 tarihinde yapıldı, fakat tarafımiza fatura teslim edilmedi, garanti belgesi dahi doldurulmadı. Faturayi sordugumuzda onu Enza home mağazası ile görüşeceksiniz bilgimiz yok dediler. 23.04.2016 sonrası, 2’li koltuk gıcırdamaya, koltukların süngerleri çökmeye ve koltuk düğmeleri teker teker çıkmaya başladı. Ayrica kırlentlerden biri de eksikti. Servisi aradık, talebimizi işleme almaları için fatura numarasi istendi, satın aldığımız Adana enza home’dan fatura istedik, 26.05.2016 tarihinde faturamızı verdi. Yani koltuk takımında sıkıntı yaşamamış olsak, faturamızı dahi vermeyeceklerdi. Servis de 3 defa aramamıza rağmen gelip koltukları kontrol etmedi. Taleplerimize hiçbir şekilde cevap alamadik, tavsiye etmiyorum.