Yaklaşık 6 ay önce D-Smart net aboneliğimi adres değişikliği sebebiyle taşımak istedim İzmir’in göbeğinde taşındığım noktada hizmet veremediklerini söylediler garip ama altyapıyla alakaları yok madem öyle dondurun dedim aboneliğimi fakat fatura gelmeye nedense devam etti. Müşteri hizmetlerini aradığımda bana 1 adet faturayı ödememi ama diğerinin abonelik iptali yapılması unutulduğundan iptal edileceğini söyleyerek özür diledi. Fakat aylarca durmadan firma bu faturayı ödemem için taciz etti ve her arayana durumu anlattığımda inceleyeceğiz diyerek kapattılar. En son durum abonelik iptalinden dolayı bir 400 tl daha fatura çıkardılar ama talep ettiğim telefon görüşmesi asla incelenmedi kendi temsilcilerinin telefonda bana söylediğini şuan yalanlıyorlar yazık.