THY Bagajım Zarar Gördü Tazmin Etmedi
Merhaba, thy ile TK0** nolu Miami-İstanbul seferinde bagajlarım zarar gördü. Firma ile iletişime geçtim resimleri incelediler 200 tl ödeyelim aksi halde mahkemeye verin tüm zararınızı o şekilde almayı çalışın dediler. Ödemeyi kabul ettikleri tutar va..
28.10.2017 tarihinde Cee mağazası internet sitesinden alıpşveriş yaptım. 2 gün sonra arayıp stoğun kalmadığını söylediler, anlayışla karşılayıp yeni ürünün gelmesini bekledim. Bugün tekrar aradığımda Cee mağazasının sahibi beyefendi gayet ukala bir şekilde; bizde sistem bu şekilde işliyor, istemiyorsanız alışveriş yapmayın dedi, nerede müşteri memnuniyeti nerede müşteriye saygı. Saygısız adam sen herkese böyle konuşursan ekmek teknen batar yakında. Lütfen duyuralım, ukalalar haddini bilsin istiyorum!