Merhaba, 7 yada 8 mayıs gibi Batik mağazasına daha önce aldığım ürünü değiştirmek için gittim. Kasada bekleyen 2. kişiydim. İlk kişinin işi bitince kasada duran mağaza müdürü bana hiç sormadan benden sonraki bayanı aldı, sıra bende deyince de sizin işiniz uzun dedi. Ses çıkarmadım sıramı verdiği kişi gidince siz hep böyle misiniz dedim, bana rica etseydiniz zaten izin verirdim dedim. Bana hiç bir şey demeden parfüm vereyim size istiyor musunuz dedi. Önce anlayamadım istemedim; sonra görgü kurallarına uymayan bir yaklaşımla değişimi yaptı ve emin misiniz istemediğinizden dedi. Sevgili Batik Pazarlama yıllarca sizden alışverişler yaptım, çevremdeki bütün arkadaşlarımda yapıyor. Bu konuyu bana nasıl izah edeceğinizi çok merak ediyorum. Çağrı merkezinizi aradığımda şikayetiniz alındı diyorlar ama bir hafta geçiyor aramıyorlar. Sevgili mağaza müdürünüzün yaklaşımı sizde sizin gibi büyük firmayı mı temsil ediyor? Yıllarca bütün kıyafetlerimi sizden alırken bu nasıl bir yaklaşım anlayamıyorum.