Şikayet.com

TÜKETİCİ ŞİKAYETİM VAR EN ETKİLİ REKLAM MÜŞTERİ MEMNUNİYETİDİR.

Aydınlatma Şikayetleri

Piyasada aydınlatma konusunda ün yapmış firmalardan ürünler aldığınızda garanti kapsamı içerisinde olduğunu görmekteyiz. Fakat bazı firmalar almış olduğunuz ürünlerin garantilerini sizlere ücret karşılığı olarak ödeme istemektedirler. Bu bakımdan dolayı Aydınlatma Şikayetleri olarak firmanın bu konuda müşteri temsilcileri ile irtibata geçiniz. Sizlere yardım etmeyen firmalar ile çalışmamanızı önermekle birlikte ödemelerinizi mutlaka geri isteyeniz. Yaptığımız çalışmalar sonucunda bazı müşterilerin geri ödemelerini alamadıklarını, almış olduğu ürünlerin bir süre sonra bozulmaları gibi sık karşılaşılan şikayetler karşımıza çıkmaktadır. Bu nedenle önce farklı ve yenilik tarzlarda ürünler almadan önce mutlaka araştırılmasının yapılması gerekmektedir.

Kurumsal olan firmaların çağrı merkezlerine baktığımızda tüketicilerin almış olduğu ürünlerde sorunlar yaşanmasında yardımcı olmadıklarını görmekteyiz. Konusunda uzman ve tecrübeleri sabitlenmiş firmalar gördüğümüzde Tüketici Danışma Hattı olarak aradığımızda telefonlara çıkmayan firmalarda görünmektedir. AVM merkezlerinden almış olduğunuz ürünlerin geri iadeleri olarak bayilik firmaları bu ürünleri kabul etmemektedir. Sorunların çözümü için aldığınız ürünü mutlaka genel merkezlerinden iletişimden arayarak bu konuda bilgiler alabilirsiniz. Bu sayede Aydınlatma Şikayetleri olarak sizlere yardımcı olan firmalar ile çalışmanız sizin daha iyi olacaktır.

Garanti kapsamında almış olduğunuz ürünlerde genellikle 2 yıl hizmet verilecekleriniz belgeler ile görebilirsiniz. Bazı ürünlerin kendi sorunlarından dolayı erken bozulmasıyla beraber firmalara gönderme yapıldıklarında sorunların çözümüne ulaştırmamaktadırlar. Şikayetler olarak baktığımızda bu sorunların çözümü için mutlaka ilgili firmalara Aydınlatma Şikayetleri konusunda bilgilendirme yapmanız gerekmektedir. Sorunların en çok yaşandığı yerlerden biri de bahçenize takılan ampullerin sinekler tarafından etrafta toplanmasından kaynaklanmaktadır. Bu sorunların çözümü için mutlaka almış olduğunuz yerden bu çalışmalar ile ilgili yeni ürünlerin çıkarılmasını isteyebilir ve almış olduğunuz ürününüzün değişimini istekte bulunabilirsiniz. Tüketici Danışma Hattı bu konuda sizlere yardımcı olmaktadır.

Gönderen:
Yorum Yaz
isim
cep no
e-mail

 

Şubat 18, 2017
Kategori : Tüketici Hakları
Yorum : 0
Okunma : 850 okunma
THY Bagajım Zarar Gördü Tazmin Etmedi
Temmuz 11, 2020
|
Merhaba, thy ile TK0** nolu Miami-İstanbul seferinde bagajlarım zarar gördü. Firma ile iletişime geçtim resimleri incelediler 200 tl ödeyelim aksi halde mahkemeye verin tüm zararınızı o şekilde almayı çalışın dediler. Ödemeyi kabul ettikleri tutar va..
Sivriler Mobilya Komodin Görsele Uymuyor
Temmuz 11, 2020
|
Sivriler mobilya hayatımda gördüğüm iletişimi olmayan alakasız ürününün arkasında durmayan bir firma, benim beklentim o kadar yüksekti ki görseller vs hayal kırıklığına uğradım. Bunu da belirttim ama en ufak bir alaka ilgi olmadı. İki komodine 1500 t..
Astes Doğalgaz Parayı Peşin Aldı Ama İşimizi Yapmadı
Şubat 06, 2019
|
Kategori: Emlak
Astes Doğalgaz, doğalgaz tesisatı döşeyen taşeron bir firmaymış. Daha önce de şikayet etmiştim ama yalvar yakar kaldırttılar işinizi hemen halledeceğiz diye. Ben de güvenip kaldırdım hata yapmışım. Temmuz’dan beri doğal gazımızı bağlatamadık. P..
Hayat Varlık İcra Takibine Düşen Arkadaşlarımın Dikkatine
Temmuz 13, 2018
|
Kategori: Bankacılık
Sayın HAYAT VARLIK, biliniz ki ben bu mesajı yazdıktan sonra ARTIK hiçbir şey sizin ve size borçlu olan insanlar için aynı olmayacak, size borçlu olan insanlar bu mesajı okuduktan sonra daha da bilgilenecek ve size karşı belki de hukuk mücadelesi baş..
Yatsan Yastık 2 Ayda Çöktü İade Almadılar
Mayıs 29, 2018
|
2 ay önce kentpark avm mağazanızdan aldığımız yastıgı çökmesi sebebiyle geri iade için 1 ay önce mağazaya götürdük. Mağazanızdaki arkadaş da yastığın ciddi anlamda çöküşünü gördü ve teknik servise gönderelim dedi 20 gün önce arandık ve yastıgı iade e..