Şikayet.com

TÜKETİCİ ŞİKAYETİM VAR EN ETKİLİ REKLAM MÜŞTERİ MEMNUNİYETİDİR.

Albatros Restaurant Garson Saygısızlığı

Eşimin ve bir arkadaşımın doğum günü nedeni ile evimize yakın ve nezih diye bildiğim Albatros Restaurant’ta bir gün önce 4 kişilik yer ayırttım. Ertesi gün akşam saat 8’de yemek saatinde restauranta gittik. Hem balık hem de et menüsü olan menü geldi. Eşim günün çorbası yazan çorbadan istedi, ilk önce garson bey çorba kalmadı dedi. Bende daha akşam 8 nasıl kalmaz dedim, öğlen yapıyoruz bu yüzden kalmadı dedi. Neyse siparişe devam ettik, sonunda et yemeğe karar verdik ve eşim ve arkadaşım karışık ızgara ben de karar veremedim. Menüdeki kiremitte tavuk mu yesen diye eşime sorunca garson bey o uzun sürer tavsiye etmem dedi. Bende kuzu şiş siparişi verdim, bu arada bir gavurdağı ve bir de çoban salata ortaya sipariş verdik. Ekmek ve yağ geldi masaya, biz yemeye başladık. Ben ve eşim kepekli ekmek yediğimiz için garsona kepekli ekmek getirir misin dedim, garson bakayım kalmamış olabilir dedi. Biz şaşırdık garsonda sürekli bir negatiflik vardı. 5 dak bekledik ekmek gelmedi, garson geldi ve bana kuzu şiş kalmadığını söyledi. Ben nasıl olur daha akşam yemeği yeni başladı, her şey bitmiş dedim neyse bende karışık söyledim. Bu arada ortaya gavurdağı salata ile çoban salata geldi. Çoban salata tamam da gavurdağı salata koca koca domatesler, salatalıklar soğanlar doğranıp üzerine ceviz koyup getirmiş içinde sos bile yok sosunuzu kendiniz koyabilirsiniz dedi ve gitti. Resmen çoban salatasının üzerine cevizi koyup gavurdağı diye getirmişler. Eşim bu duruma sinirlendi ve garsonu çağırdı. Bu gavurdağı salata değil dedi, garson bey son derece ukala bir şekilde burası balık restaurantı beyfendi deyince benim bile bayan olarak sinirimi bozdu. Kırk yıllık gavurdağı salatası balık restauranta farklı mı sunuluyor dedim. Bu arada eşim çok kızdığı için bana şefi çağırın ve hesabı verin ben burada daha fazla kalamam dedi. Garson bey yine ukala bir şekilde şef benim dedi. Eşim daha çok sinirlenerek kapıya doğru yöneldi ve müdürü çağırın o zaman dedi. Müdür beye durumu anlattık madem balık restaurantı neden menüde et menüsü var ve bu tavır nedir böyle dedi. Bu arada aynı garson hesabı getirerek eşime verdi, eşim sinirinden hesaba bakmadan parasını ödedi, sonra para üstü gelince bir de gördük ki bütün sipariş verdiğimiz karışık ızgara da dahil yemediğimiz herşeyin hesabını getirmiş. Eşim müdüre bu ne ayıp bir şey hem mağduruz hemde hesabın tamamı alınmış ayıptır deyince, müdür bey olur mu öyle şey deyip hesabı geri gönderdi ve hesabı sadece 2 tane masaya gelen salata parası alınmış ve paraüstü geldi. Ben böyle bir rezillik görmedim. Hem müdürleri hem de garsonları kalitesiz olan bu restaurantta bir daha asla gitmem ve önüme gelen herkese de bu rezilliği anlatıyorum. Büyükçekmece Hasan D. sesleniyorum, bu şekilde mi böyle güzel bir tesis işletiliyor, siz hiç denetlemiyor musunuz? Çok yazık

Gönderen: Y. Özşiray
Yorum Yaz
isim
cep no
e-mail

 

Mayıs 18, 2015
Kategori : Mekan
Yorum : 0
Okunma : 889 okunma
Astes Doğalgaz Parayı Peşin Aldı Ama İşimizi Yapmadı
Şubat 06, 2019
|
Kategori: Emlak
Astes Doğalgaz, doğalgaz tesisatı döşeyen taşeron bir firmaymış. Daha önce de şikayet etmiştim ama yalvar yakar kaldırttılar işinizi hemen halledeceğiz diye. Ben de güvenip kaldırdım hata yapmışım. Temmuz’dan beri doğal gazımızı bağlatamadık. P..
Hayat Varlık İcra Takibine Düşen Arkadaşlarımın Dikkatine
Temmuz 13, 2018
|
Kategori: Bankacılık
Sayın HAYAT VARLIK, biliniz ki ben bu mesajı yazdıktan sonra ARTIK hiçbir şey sizin ve size borçlu olan insanlar için aynı olmayacak, size borçlu olan insanlar bu mesajı okuduktan sonra daha da bilgilenecek ve size karşı belki de hukuk mücadelesi baş..
Yatsan Yastık 2 Ayda Çöktü İade Almadılar
Mayıs 29, 2018
|
2 ay önce kentpark avm mağazanızdan aldığımız yastıgı çökmesi sebebiyle geri iade için 1 ay önce mağazaya götürdük. Mağazanızdaki arkadaş da yastığın ciddi anlamda çöküşünü gördü ve teknik servise gönderelim dedi 20 gün önce arandık ve yastıgı iade e..
Turkcell Superonline 50 MBit Hız Hizmeti Veremiyor
Nisan 29, 2018
|
Kategori: İletişim
Evime yaklaşık 12-13 gün önce 50 megabit 200 gigabayt internet paketini 108 tl gibi aylık aboneliği satın aldım, aldığım günden beri 24 megabit internet hızı kullanıyorum. Sorunu süperonline firmasına bildirdim bana bina içi tessaatında sorun olduğun..
Pronet Alarm Sistemleri Maddi Hasar ve Zarar
Mart 11, 2018
|
Kategori: Hizmet
Pronet alarm sistemini yeni aldığım eve farklı bir kullanıcıdan devir yaptırarak kurdurmak için başvuru yaptım. Ekipler kurulum sırasında o kadar özensiz çalışmışlar ki yeni evin duvarlarını delmişler, duvarı deldiklerinde klima borusunu da delmişler..