THY Bagajım Zarar Gördü Tazmin Etmedi
Merhaba, thy ile TK0** nolu Miami-İstanbul seferinde bagajlarım zarar gördü. Firma ile iletişime geçtim resimleri incelediler 200 tl ödeyelim aksi halde mahkemeye verin tüm zararınızı o şekilde almayı çalışın dediler. Ödemeyi kabul ettikleri tutar va..
Yurtiçi kargo”gönderiniz dağıtıma çıkarılmıştır mesai saatleri içerisinde teslim edilecektir ” sms mesajı gönderip günlerce kargoyu teslim etmemektedir. Kozyatağı şubesi 2 hattı da telefonlarını günün hiç bir saatinde açmamaktadır. Çağrı merkezi sizi anlıyorum, internetten kargom nerede takip sistemini size sürekli tekrar edip, telefonu açılmayan şubeye yönlendirip, şikayet kaydı dışında bir çözüm oluşturmamaktadır. Günler sonra elden gidip alayım dediğinizde şube çalışanları müşteriye meydan okuyup, bugün git yarın gel yetkili yok demektedir. İnternet üzerinden online satış yapan (boyner vb..) mağazaların çoğu yurtiçi kargoyu kullanarak müşterilerini mağdur etmektedir.