Şikayet.com

TÜKETİCİ ŞİKAYETİM VAR EN ETKİLİ REKLAM MÜŞTERİ MEMNUNİYETİDİR.

Tüketici Hakları Şikayet

Tüketici Şikayet Hattı

Alo 175 tüketici danışma hattı Ülkemizde vatandaşların herhangi bir kurum veya kuruluştan şikayetçi olduklarında ulaşarak hiç çekinmeden yardım isteyebilecekleri birçok platform ve tüketici danışma hattı bulunuyor. Vatandaşlar devlet tarafından kendilerine sunulan hizmetleri Alo 175 tüketici danışma hattını arayarak ve ihbar veya danışma amaçlı olarak üç haneli telefon numaralarını tuşlayarak her türlü kamu veya özel kurum ve kuruluşların ihbar veya şikayetim var iletişim adreslerini öğrenebiliyorlar.

Örneğin, yangın ihbarı yaparken neleri bildirmeniz gerekiyor? Acil servisi hattını aradığınızda yardıma kimler koşuyor. Satın aldığınız bir ürün veya hizmetten üründen şikayetçi olduğunuzda nereyi aramanız gerekiyor. Gıda şikayetiniz mi var yoksa vergi dairesine ihbarda bulunmak mı istiyorsunuz? Televizyonda izlediğiniz bir diziden veya reklamdan mı şikayetçisiniz? Alo 110, Alo 112, Alo 175, Alo 155, Alo 178 bu danışma, şikayet ve ihbar hatları ve daha bir çok devletin vatandaşların hizmetine sunduğu bir alo ihbar ve şikayet hattı bulunuyor.

Peki Alo 175 Tüketici Danışma Hattı’nın tüketicilerin ister mesafeli alışveriş isterse de doğrudan alışveriş olsun satın aldıkları her türlü ürün ve hizmetlere yönelik şikayetlerini bildirebileceği, problem ve mağduriyetlerine çözüm arayabileceği bir tüketici dostu iletişim hattı olduğunu biliyor muydunuz?

Ülkemizde tüketicilerin, satın aldıkları ürün ve hizmet hakkında yaşadıkları şikayet ve memnuniyetsizliğinden kaynaklanan sıkıntılarını genelde nereye müracaat edeceklerini bilmedikleri için, Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığının e-devlet uygulaması kapsamında tüketici bilgi sistemi geliştirdi. Tüketiciler ülkenin en ücra köşesinden bile internet iletişim kanalını kullanarak e-devlet kapısı üzerinden her türlü kamu kurumu veya özel kuruluş hakkındaki şikayetini saniyeleri içerisinde ileterek kısa sürede etkin ve hızlı çözümler bulabiliyor.

Kuaför saçınızı boyarken yaktı mı? Terzi elbisenizi istediğiniz gibi yapmadı mı? Çocuğunuz sürekli hasta ve götürdüğünüz hastanede sizinle ilgilenmediler mi? Herhangi bir kamu kurumunda size kötü mü davrandılar? Bilinçli bir tüketici olarak satın aldığınız ürün ve hizmetten memnun değilseniz hemen Alo 175 tüketici danışma hattını arayarak veya e-devlet kapısı üzerinden derdinizi anlatabiliyorsunuz. Bunun yanında ülkemizde yeni çıkan Tüketici Hakları Koruma Kanunu vatandaşlarımızı hiçbir Avrupa ülkesinde olmadığı kadar sıkı koruyor.

Tüketiciler ile ilgili bütün konuyu bir arada barındırarak sizlere özgün içeriği, tarafsız güvenilir anlatımlarıyla sizlere sunulmaktadır. Tüketici hakem heyeti ile ilgili aramalarda birçok siteler ve yazılar ile karşılaşmaktayız. Ancak yazıların çoğunda özgünlük ve doğru açıklamalar söz konusu değildir. Bu konu ile ilgili aramalar yapıldığında site kullanıcıları Google gibi büyük arama motorlarından herhangi birisinden araştırma yaparak aklındaki sorulara cevap bulmaya çalışmaktadır.

Bilinçli bir birey tüketici haklarını benimseyip uygulamaktan hariç aynı zamanda araştırmacı ve bilgili olmalıdır. Akılda ki soruların çözümü sadece o sitelerdeki bilgileri okumak ile bitmez aramalarda çıkan sonuçlar içerisindeki ilk yazılardan hariç diğer yazıları da okuyup bilgiler edinerek akıl ve mantık içerisinde doğru yolu bulmak mümkündür.

Tüketici Hakem Heyeti ile ilgili aramalar konusunu detaylı bir şekilde ele alacak olursak kişi bu aramadan faydalanmak ve bilgi almak ister. Bu aramalarda şu konuları bulabiliriz; Heyetin davalı ve davacı arasında hüküm verilirken yürürlüğe girmiş olan hangi maddeye dayandırılaraktan konu noktalanır, bu konu hakkında kimler hüküm verebilir ve yargılayabilir. Tüketicinin açmış olduğu herhangi bir dava kişinin lehine sürdüğü zaman davada ne gibi değişiklikler söz konusu olabilir gibi buna benzer konuları ele alınır.

Sizlere söylemiş olduğumuz gibi tarafsız kimsenin etkisi altında kalmadan tüketici haklarıyla ilgili detaylı bilgileri edinmek istiyorsanız doğru ve güvenilir adresin yeri olan sitemizin içeriğini sıralayacak olursak (Tüketicilerin Hakları, Ayıplı mal nedir? Nasıl iade edilir, Tüketici hakem heyetine nasıl şikayette bulunabilir, Tüketici Hakem Heyetine başvuru nasıl yapılabilir) gibi kavramları, Kısacası ‘’Tüketici Hakem Heyetleri ile ilgili aramalarda ‘’ ki bütün sorunların cevaplarını bu adresten bulabilirsiniz.

Gönderen:
Yorum Yaz
isim
cep no
e-mail

 

Yorumlar (77)
T.

Avea’dan 0505357** nolu faturalı hat kulanmaktayım, kulandıgıım hat benım adıma kayıtlı ve 1000 dk heryone, 1000 sabıt hatlara seklınde 39 tl cıvarında 24 ay tahhutlu kulanıyorum, yaklasık 20 ay hep aynı sekılde fatura odedım nıtekım eylul ayında bana 225 tl fatura yollamıslar, paketı astıgımı soyledıler ve paketın astıgını uyaran sms yolladık denıyor, nıtekım bana sms gelmedı ve bana herhangı bır uyarı verılmeden faturamın yuksek yollamasına sebep verıp haksız kazanc elde edıyolar, emnıyet suıstımal yoluyla d..andırıclık yapmaktadırlar. Çok acık bır sekılde hırsızlık yapmaktadırlar. Bana 1000 dk heryone, 1000 dk sabıt hatlara 39 verıırken 300 dakıka ıcıın 180 tl para alıyor, bu nasıl adalet bu nasıl esıtlık bu resmen fırsatcılık. Btk serbest yapılan gorusmelerın dk 60 kurustan verılecek dıye bır sozlesmesı yok, yanı bunlar kafalarına gore fıyatlandırıyolar. Ben tlf musterı hızmetlerıyle gorustum bana yaptıkları savunmada ıse aveanın tarıfede değısiklık yapma hakkına sahıptır deniliyor ama bu adaletsız bır ucretlendırılme, haksız kazanc elde edılme yonunde fırsatcılık yapılıyor. Avea’ya operatorun bana yollamıs oldugu 226 tl fatura haksız ve adaletsız vede yetkısız yere tamamen fırsatcılık haksız kazanc elede etme ıdaresıyle yapılmıstır. Bana hıcbır sekılde uyarı yapılmadı, konusma surelerının ucretledırılmesı adıl değıl, haksız kazanc elde etme yonunde. Konun hakkında geregının yapılmasını vede faturanın ıptalı, paramın ıadesıni saygılarımla arz ederım.

S. Yıldırım

2015 kasım ayında karmen halı erzurum bölge bayisinden 6 parça halı aldım.iki yıl garantisi olan halılar aldığım zaman halılarda temizlik problemi yaşarmıyım diye sordum bana asla temizlik problemi yaşamasınız dendi zaten garantili her hangi bir problemi olursa hallederiz dediler hallılarımı halı robotuyla temizlediğim zaman halılar kuruduktan sonra yüzünde sararma oluyor bunlarıda iki üç gün elde sildikten sonra çıkara biliyorum anca öyle temizleniyor yani temizliği baya zor aldığım mağazaya bunları gösterdim halılarınızın böyle bir kusuru var bu halıları garantiye gönderin başka halı alayım dedim halının birini evden aldılar fabrikaya göndereceğiz dediler bir hafta sonra çağırdılar gittim halımı halı fabrikasında yıkatmışlar halının saratısı çıktı dediler ben çıkmıyor diye bir iddada bulunmadım bende çıkıyor dedim ama zor temizleniyor dedim ozaman sizde robotlamayın halı fabrikalarında yıkatın bunun polyester iplikleri boya veriyor yıkandığı zaman çıkıyor dediler bana bu halıları sattıkları zaman böyle bir kusuru olduğunu söylemediler ben halıları depo ya götürdüm depoda kusurlu diye halıları fabrikaya gönderdi beni bir ay mağdur ettiler bu gün geli yarın gelir diye biray bekledim değişmesini taleb ettiğim halılar bu gün elime aynı şekilde bir raporla geri geldi raporda uygun maddelerle temizlene biliyor diye bir rapor şimdi ben erzurumdaki karmen halı bölge satış mağazasından ve gönderdikler tekstil sanayisinden şikayetciyim hem garantili diyip kusurunu sattıkları zaman bildirmedikleri için hemde erzurum gibi soğuk bir şehirde beni bir ay halısız bekletip mağdur ettikleri için birde ben alıken bana bu halılar boya veriyor deselerdi alırmıydım 4300 tl nakit ödeme yapmışım ben şikayetciyim lütfen bana yardım edin ben sizi şikayet edicem dediğim zamanda nereye istiyorsan oraya şikayet et dediler bana tek çözüm yolu gösterdiler halılarınızı iki ayda bir halı yıkamaya gönderin robotlamayın dediler bu demekki birsenede halıların parası kadarda yıkatmaya ödeme yapıcam benim böyle bir durumum yok benim eşim emekli evim kira size soruyorum kim halısını iki ayda yıkatmaya gönderir senede birdefa olur ya ben inanın çok huzursuz oldum okadar para verdim ama aldığım ürün kusurlu ben bunu anlatamıyorum ne yapıcam böyle çekilmez bu halıların temizliği ne olur en kısa zamanda beni aydınlatın bu sorunumu çözün ne olur saygılarımla

E. K.

Yurtici kargoya verilen kargolar adrese getirilmeden,tum gun adreste beklenilmesine ragmen,adreste sizi bulamadik diye mesaj gonderilmektedir.verilen kargolari surekli olarak subeden almak zorunda kalmaktayiz,kargoyla ilgili yuzlerce sikayet var,ve firmanin bizzat kendisine durumu bildirdigimizde gayet piskin cevaplar almaktayiz.konuyla ilgili firmanin uyarilmasi ve firmaya bir yaptirim uygulanmasi yonunde desteginizi talep etmekteyim

F. Kuricelik

Ziraat bankası da arkadaşımın mesengirine dolandiricilar girip benden kiredi kardi bilgilerini alıp 2.400tele tolandirdilar bana yardımcı olmanızı ıstiyorum

C. Atasever

Şikayet sayfasının alt kısmında söyle bir ibare var. Şikayetinizi daha önce firmaya bildirdiniz mi? Biz yazmaktan firma ise master anlamından aldığı çeşitlilik sıfatından olsa gerek çeşitli bahanelerle inanılmaz saçmalıklara ilk’lik yapmaya devam ediyor. Aldığım elektrikli süpürgenin kablo sarma makarasıyla başlayan arıza Erzurum yetkili servisi Aleyna Teknik sayesinde çıkmaza girdi makara çalışma düğmesine, çalışma düğmesi, toz toplama hanesi koluna sıçrayan kırıklara sirayet etti. Tamirde üç ay beklemeden sonra firmaya halimi yazdım yardımcı olacaklarına inanarak süpürgeyi gönderdim bir haftalık geçen süreden sonra bakın nasıl bir cevapla karşılaştım. Yazmış olduğum süpürgedeki servis tarafından meydana gelen arızaların şikayetlerin garanti kapsamına girmediğini yapılan işlemin parayla olacağını pişkinlikle ifade ederek basitleşe biliyorlar. Yazıklar olsun Goldmaster.

S.

merhaba.ben mersin muttan yazıyorum. facebook ta marka festivali,beylikdüzü çadırı diye bir bayan kıyafet alışveriş sitesine tıklayıp30.01.2017 de oradan 174 tl lik sipariş verdim. 02.02.2017 de kapıda ödeme olarak geldi. siparişi eşim teslim aldı. içinde 2 adet mont, panço, 2 adet üst kıyafet olması gerekirken 3 adet markası bile belli olmayan siparişimle alakasız sweat çıktı. bunun üzerine firmanın faturada yazan 02129252043 nolu telefonunu aradım cevap veren yok. galiba dolandırıldım. lütfen yardımcı olun. başkaları bari dolandırılmasın. ilgili yerlere duyuralım.

S. Bingol

Slm ben bu yil iki defa kandirildim şikayet ediyorum sesimi duyun başkalari icin az olabilir benim icin cok bir para mng kargo iki gun icinde gelmsi gereken urun 7gun icinde geldi bozulmustu 20defa aradim şikayet ettim hic beni aramadilar bizim ulkede adelet tatile cikmiş sırti kuvetli olana birsey olmuyor ikinci olay internetten yelekli tiriko bir elbise aldim geldi olmadi tlfn actim buyuk beden yada para iadesi istedim urunu kargo ger goturdu daha bana donmediler tlfnlara cevap vermiyorlar inanmitorum ama yinede şansimi denedim inşlh tuketici haklari bize sahip cikar rica ediyorum bunlar insanlari dolandiranlara nedenilir bilmem ama sevdiklerinle ilac parasi olsun t.h.teşkrlr

G.

Antalya dan yazıyorum kepez vatan bilgisayardan sırf güvenilir diye adına itibar edip hiç anlamadığım lenova tlf aldım tlf 15icinde arıza verdi goturup iade verdim onarıma gitti bana denilen sadece 23 iş günü içinde donus yapacağı bugün oldu 25gun gittim elemanlarının ukala ukala konuşmaları hafta sonlarının sayılmadığı ve birşey yapamayacaklarinin gibi salak saçma cümleleri sonuç benim madur oluşum ve sıkıntının giderilmesi üstüne ukala ilgisiz bi tavır. Bu hakmidir revamidir adına markasına güvenip de bunları yasiyorsak ne yapım kime guvenecegiz bilmiyorum Allah kahır etsin hepsini. Ve dikkate alınsın şikayetim.

G. Yabas

Face uzerinden tac marka ilanindan alisveris yaptioglum HS kargoyla iki parca pacavradan urun geldi markasiz tac la ilgisiz secalpazarlama@yandex.com diye bir irsaliyeli fatura
Secalpazarlama .Hasan Karakus guneslivd 43741723258 vd adina verdikkeri tlf lar kapali bu dolandiricilari ihbar ediyorum.TAC markasini kullanip
Sahtekarlik yapiyorlar.108 tl odedim bosuna

Y.

saat almak için iletişime gectim göndeririz dediler ne bir msj geldi nede birsey bekledim ertesi gun msj yazdım gönderdiniz mi diye cevap yok meger göndermemişler aksam uzeri toplu msj atıyorlar artık göndediklerine dair takip numarası ile. saat geldi elime erkek saati cok buyuk degişim yapar mısınız dedim tamam dedi erkek aatlerinin boyu aynı oldugu için tek kendime istedim degişimini olur dediler. ha onu da olur mu diye msj attım ertesi gun tekrar msj atarak ogrenebildim. gönderdim saati. ellerine ulasmıs ne bir msj yine sordum saat elinize ulasmıs degişim yapacagım saatı ne zaman göndereceksiniz diye arada 5 gungecti salı gunu dediler tabi yine haber vermek yok. gönderdiler saati ilk aldıgım saat 65 tl sonradan istedigim saat 45 tl birde kargo ucreti aldılar 6,5 tl normalde kargo ucretsiz söyledim ucret iadesi için 20 tl göndermeyecek misiniz diye ben yazmasam yine dönmeyecekler. tamam gönderelim dediler 1 hafta oldu hala bekliyorum param gelecek diye. bu kadar sorumsuzluk olmaz…

H. Bozukluoülu

5müşteri hizmetli süper on laine kulanıcısıyım 16 ündür arıza ihbarında bulunmama rtağmen internet arızam gidrilmedi yok alt yapı çalışmaları diye oyalaıyorum başkalarının süper onlainne bir sorunu yok neden benim iternet arızamı gidermiyorlar6912851

S. Babacan

Ben beyaz eşya aldım beni televizyon çerçevesinde dalga var ve deyiş tirmediler artı benim bulaşık makinasına garantisini uzattım onlar uzatmamış lar lütfen yardımcı olun

M. Pala

merhaba;
10/02/2017 tarihinde Balıkesir mng kargodan gönderdiğim kargo inkilap şubesine gönderilmiştir.Fakat Şube ile konuştuğumda kargonuz hırsızdadır diye bildirim almaktayım.Kargomu hırsızların çaldığını belirtmişlerdir.Şuan inanılmaz mağdur bulunmaktadım.Konu hakkında yardımalrınzıı rica ederim.

E.

MEdia marketten telefon aldım begenmedim hiç kullanmadan ertesi günü iade ettim ancak paramı griye vermediler kanunda 14 gün iade hakkım olduğu yazıyor tüketici hakları yok mu bu ülkede?

M. Can

24.01.2017 tarihinde servis açtırmış olduğum televizyonumu 28.02.2017 tarihinde teslim etmiştim. Televizyonumu yaptıklarını söyleyip x bir maliyet söylediler. Daha sonrasın da bazı sıkıntıların olduğunu bildirip maliyetin artacağını söylediler. İade edilmesini istediğim halde ürünüm hala teslim edilmedi ve her aradığım da bugün geliyor yarın geliyor deyip oyalanmaktayım.

Ş.

Vodafone hattından Türk Telekoma geçtim yüklediğim 31 TL’Yi çoğunu kesip 11 TL’Yi iade edecegini yazmış bu konuda gereğini yapılmasını arz ederim

B. T.

turkcell faturalı hattımın üzerine samsung s7 cep telefonu aldım.telefonu alalı 8ay oldu.kullandıgım günden beri cıhaz kendı kendıne kapanıp duruyor.2ay önce cıhaz kapandı ve acılmadı.teknık serıvste yapıldı fakat 2ay sonra tekrar cıhaz kendını yazılım guncellemesı yaparken kapandı ve acılmadı.suan 11 gündür teknık servıste ve hala haber yok.belliki cıhaz kusurlu ve ne yapılırsa yapılsın bu sorun düzelmiyicek.magduruyetım cıhaz her bozuldugumda tüm bilgilerimin silinmesi,bu sürecte telefonsuz kalmam.konu ile ilgili geregının yapılmasını vede yenı cıhazla degiştirilmesini veya paramın iadesini arz ederım.

Y. Kaya

2 ay önce j7 prime çelik kasa telefon aldım cebimde çakmak vardı tl aldım baktım kose de yamukluk var kvk ya götürdüm garanti belge mi almadılar ve telefonuma 400 tl ücret çıkardılar bu nasıl adalet

E. Akpinar

ŞİKAYETİM VODAFONE ŞİRKETİ İLE İLGİLİDİR: Adıma kayıtlı tam 4 tane hattımı yaklaşık 2 yıl önce Avea dan vodafone aboneliğine geçirdim..Malesef ki çok pişman oldum.Nedeni ise son 20 gün içersinde 450+531 olarak toplamda 981 TL madur edilmiş olmamdır.Şikayetimin kısaca özeti şöyle: 507 965 ** nolu hattıma ait olarak 15.02.2017 tarihinde Otomatik talimatı verdiğim Ziraat bankası hesabında 450 TL ödeme alınmıştır.Bu miktara itiraz ettim ve tarife aşımı konuşma yapıldığı belirtildi.Artı toplam faturanın güncel fatura ile birlikte 531 TL Olduğu ve kesilen 450 TL nin bir sonraki faturalandırmada düşülerek kalan 81 TL inin bir sonraki faturaya yansıtılacağı söylenmiştir.Tüm bu konuşmlarımız Vodafone Müşteri temsilciliği görüşme kayıtlarında mevcuttur.Banaa böyle söylediği halede 02.03.2017 tarihinde aynı otomatik talimatla 531 TL tutarının tekrardan tamamı kesilmiştir.Böylece 20 gün içerisinde toplam kesilen miktar 981 TL olmuştur.Yaplıan bu yanlışlığın düzeltilerek.Tarafımdan haksız olarak kesildiğini düşündüğüm fazla paranın güncel faturadan düşülerek hesaplanıp derhal aşağıda belirttiğim İBAN hesabıma yatırılmasını talep ediyorum. Bu konuda ilgili şirket uyarılarak maduriyetimin giderilmesini rica ediyorum.

P. Uzmanı

23.02.2017 tarihinde N11 alışveriş sitesindeki Pil Uzmanı mağazamız üzerinden satılan ürünümüzü Aras Kargo Karşıyaka Şubesi nden kargoya verdik, Çapraz kargolama nedeni ile gönderimiz 27.02.2017 tarihinde başka bir şahsa teslim edildi. Şubenin yönlendirmesi ile yanlış adresten alınan kargomuzun müşterimize ulaştırılacağı bilgisi verildi. 09.03.2017 tarihinde müşterimi biiz arayıp kargonun hala ulaşmadığını bildirdi. Gönderinin en son bulunduğu Istanbul Son Durak şubesi ile yaptığımız görüşme sonucunda , kargonun ertesi gün müşteriye teslim edileceği söylendi. 15.03.2017 tarihinde kontrol amaçlı müşterimizi aradığımızda kargonun halen ulaşmadığı bilgisini aldık.
Aras Kargo Müşteri Hizmetleri tarafımızdan 5 defa aranmış, konu ile ilgili şikayet kayıtları oluşturulmutur. Şu ana kadar herhangi bir geri dönüş olmadığı gibi gönderimizin akibeti de meçhuldür.
Aras Kargo Genel Müdürlüğü nü, Müşteri Hizmetlerini ve kınıyoruz ve sorunumuz çözülmezse yargıya taşıyacağımızı bildiriyoruz.

N.

Merhaba ben karadereliler sirketler gurugundan bundan yedi ay onca devre mulk aldik ama sozlesmede onbesgunluk cayma hakkimi kullanarak devre mulkten vaz gecmek istedigimizi soyledik bi oyaliyarak surenin dolmasina sebep oldular suan hala cayma islemi yapmaktayiz istemiyoruz diyoruz simdide icraya vericeklerini soyluyorlar lutfen yardim

S. Karabel

vodafon akıllı gri küp tarifesiyle 0543 423 ** nolu faturalı sabit hatta vodafondan gelen telefonla 2016 şubat ayında kardeşim ibrahim k. aylık 25tl ye abone olmuştur bu tarifeye abone olduğu aydan buyana hiç 25 tl ödememiştir arada 1ay 27 tl gelip diğer aygene 77 tlgeldi sırasıyla gidecek olursak 1.30 nsan faturası28.60 tl 1.31 mayıs2016 131.30 tl 1.30 haziran 27.70tl 1.31 temmuz 2016 77.00tl 1 30ağustos77.20tl 1.30 eylül2016 110.10tl 1.31 ekim 2016 70.80tl 1.30 kasım2016 38.9tl 1.31aralık2016 46.8tl 1.31 ocak 201744.8 enson1şubat2017 280.10tl olarak gelmiştir bunların enson 280 tl sihariç diğerleri ödenmiştir itirazlarımız dikkate alınmammş vodafondan telefonla üye olduğumuda aşıntı olmadan haklarınız azalırsa veya biterse size uyarı mesajları gelecektir diye anlaşma yapılıp buşekilde konuşarak kabul ettim her yüksek fatura geldiğinde vodafon bayiine gittim bazı yerlere üye olduğumu söylediler ititraz ettim bizim yapacağımız birşey yok deyip faturalarıödedim böyle haberim olmadan olduğum üyelikler kabulumuz değildir böyle haksız kazançların milleti ucuz bahanelerle kandırıp cebindeki kazancına göz dikenlerin karşısında muhatap olacak kimseyi bulamayınca millet olarak canımızı yakanlar köşeyi dönüyorlar o 280 tl oluncaya kadar nebir uyarı mesajı ne kısıtlama hiçbirşey gelmedi bune milleti bukadar keriz enayi yerine koyuyorlar bunlar bu gevşekliğiğn bu yavşaklığım gücünü nerden alıyorlar ben 542 yi aradım bunları konuştum haklısınız beyefendi diyecek kadarda adiler bana bu faturaların dökümanlarını gönderindedim tamam dedi can diye birisi mail adresimi verdim yarım saat içinde gelir dedi yarım hafta geçti gelen giden yok bu haksız alınan paraların geri iadesini haklarımın kurumunuz tarafınıdan gereğinin yapılmasını talep ediyor en kısa zamanda bize cevap vermenizi bekleyerek iyi çalışmalar diliyorum saygılarımla.

F. Senem

542** nolu vodafone hattıma 6617 diye bir servise aboneliğim olduğu söylenerek benden ocak şubat ve mart ayında 3 adet hiç konuşma ve hattımı kullanmadığım halde bana fatura gelmektedir. 3 mart 2017 de 62,50 TL.ocak 2017 de 20.50.TL ve şuan hiç görüşme yapmadığım halde 27 mart 2017 tarihinde ödenmek üzere 22.50TL fatura gelmiştir. vodafone müşteri hizmetleriyle 13 Şubat 2017 tarihinden bugüne kadar görüşmelerimde faturasız hatta geçtiğimi ve 6617 aboneliğimin iptal ettiklerini ve 13 şubat 2017 de telefonuma iptal mesaşı geldiği halde hala hiç görüşme yapmadığım hattıma fatura gelmektedir.mart 3 ünde hiç kullanmadığım 542227** nolu vodafone hattıma 62,50 tl ve bugün otonatik ödeme de olan bankamdan mesaj gelmiş olup 27 mart 2017 son ödeme tarihli 22,50 tl fatura borcu gelmiştir.bu faturaların nerelerle görüştüğüme dair hiç bir açıklama vodafon bayileri ve müşteri hizmetlerinden hiç bir açıklama yapılmamakdaır sadece 6617 nolu abeneliğiniz başlamış demektedirler banada 0216 474 0200 nolu bir telefon verip orayı aramam istenmektedir.bu noyu aradığımda hiç bir şekilde ulaşılamamaktadır.ayni şey ablam 542 224 ** nolu vodafon hattına da olmuş ablam operatör değiştirmiştir.bakıyorum az kullanan hatlara böyle bir aboneliğe üueliğinz gerçekleşmi diyerek milleti soymakdadır vodafone.ben 13 şubatdan itibaren hattı iptale gittim müşteri hizmetleriyle görüştüğümde faturasıza geçireceklerini ve benim onayımıda alıp hala faturasıza da geçmemiştir.hala hiç görüşme yapmadfığım hatta fatura bakiyesi gelmektedir.

H. Ozdemir

Merhabalar ben izmir seferihisardan anneme milangazdan tup aldık 15 gun sonra bitti annem yanlız yasıyor cogu zaman yemegini gelinimiz veriyor milangazı aradim kabul etmiyor annemin maddi durumuda iyi defil kendisi epilepsi hastası lutfen bana yardımcı olurmusunuz saygılarimla tesekkürler

G.

Bambino marka aldigim biberon aldigim gun kirildi ilk kullanmadan once kaynar su ile yikayin diye yaziyor ayni sekilde yaptim paramparca oldu ve aldigim eczaneyi aradim bana dedigi tek söz ben neyapabilirim firmasina iletin dedim firma ilgilenmez dedi MADURUM

S. Özkaya

Sezon tekstilden üç adet nevresim sipariş verdim kutuları açtığımda yırtık ğırtık bir nevresim bir paspas çıktı arıyorum hiçbir tel açılmıyor ne yapabilirim

Z.

1 ay önce aldığımız HOTPOİNT ANKASTRE OCAK büyük olan bağ gözü eridi ve servis ücret karşılığı parça temin edebilecegini belirtti.Kullanıcı hatası olmadığı halde neden ücret talep ediyorlar.Kesinlikle tavsiye etmiyorum.

S. Semercioglu

Ulusoy otobüslerinde internet üzerinden bilet alındığında yemekli servis denilmesine rağmen bisküit ile geçiştirilmesi , ayrıca satılankoltuk numaralarının otobüste bulunmamasını müşteriye yapılan büyük saygısızlık olarak görüyorum . Bilgilendirmek istedim .

B. Topcu

Vodafone”nun instagramda resmi sayfasında 8 gb hediye reklamı vardı ve buna tıkladım. Açılan sayfada telefon numaramı girmem istendi ve girdikten sonra onay kodu geldi ve bu onay kodunu girdim. Bundan 3 hafta sonra faturalıya geçtim ve mesaj geldi. Aboneliğiniz Haftalık 14 TL karşılığında yenilenmiştir diye. Ancak uygulamadan haberim yok ve vodafone hediye internet veriyor diye yapmıştım. Hediye internet falan yüklenmedi. Ayrıca vodafone’u aradığımda böyle bir şey olmadığı ve gelen mesajın virüs olabileceği ve iptal mesajı göndermemem istendi. Ancak o zamanlar 20 Lira olan fatura önce 35 oldu, daha sonra fatura bana geldi 81 Lira. 56 TL lik bir kesim yapmışlar ve ben bu uygulama nedir 1 kere dahi kullanmadım. Bu parayı geri talep etmek istiyorum nereye başvurmam gerekiyor? Müşteri hizmetleri numarasını aradığımda sadece ödemeleri kontrol ettiklerini online oyun sitesiyle ilgileri olmadıklarını söylediler.

D. Selamoğlu

Evde ki beyaz eşyalarımın Siemens marka olması nedeni ile özellikle çamaşır makinemin üzerine yuerleştirmek üzere almış olduğum Siemens kurutma makinesi daha büyük olduğu için yerine sığmadı. Bayi çamaşır makinesi ile kurutma makinesinin boyut farkı olmadığını söylediği için böyle bir ihtimali düşünemedim. servis eve gelip expertiz yapıp yerine sığmayacağına dair rapor tutu ve bayiye ieleteceğini söyledi. ancak dönüş yapılmayınca biz aradık. servis ve bayiyi birer gün araryla arıyoruz ama kimse bizi muahtap almıyor. herkes topu birbirine atıyor. Siemens gibi bir marka için utanç verici. şi,kayetçiyim

Z.

Vodafone 551 numaralı telefon numaramizi 31.05.2015 tarihinde Sahincell isimli bayiye kapatılması için başvuru yaptık ve son borcumuzu odedik. Fakat Vodafone bu talebi işleme koymamış daha sonrasında aynı yılın 7.8.9.10. ayları için toplamda 120 TL borç çıkarmış. Daha sonrasında icralık olduk Vodafone genel Müdürlüğü ve müşteri hizmetleri. Aradığımda haklı olduğum defalarca kabul edilmiştir. Yüzlerce mail ve telefon görüşmesi yapıldı. Fakat Vodafone’un kendi avukat bürosu Erkanli Hukuk burosuyla irtibata geçtiğimizde Haksız borcu odememiz gerektiğini aksi takdirde icra yoluyla tahsil edileceğini söyledi. Ben de bu borcun benim suçum olmadığını defalarca ilettim. Dikkate alınmadı ve hakaretler edildi. Ayrıca kendi bağlı bulunduğu Vodafonun kararının kendisini ilgilendirmeyecegini söyledi. Bugün tekrar telefonuma mesaj gönderdi icra için. Bende Şimdi maddi manevi tazminat açacağım.

Ş. Tutumlu

ıstanbul küçükçekmecede yakamoz hali yikama firmasina 6 adet hali verdik halılar hiç yikanmamis gibi üstelik hertarafi kıl ve en bahariye topkapı marka halıya izmarit gibi yanık izi oluşmuş aradik ama kayıtsız kaldı lar tekrar arayıp özür bile dinlemediler.

M. Hotlu

Merhaba benim facebook hesabım çalınmış benim adıma birileri Mesıncırımdan size teknosadan 100 TL lik bilet dağıtıyorum tlfonun hatlıysa bana yazarmısın diye msj atıyormuş ben tanıdığım telefondan msj ve Whatsapp’dan ve diğer arkadaşlarıma çalınmıştır diye bilgilendirmeye çalışıyorum hesabın kapatılması yada bana geri alınabiliniyorsa almak istiyorum ama benim şifremi değiştirdiği için ben açamıyorum bununla ilgili olarak ne yapılması gerekiyor ise yapılmasını rica ediyorum bilginize sunarım.

N. Bayraktar

vodefone firmasından aldığımız hizmet doğrultusunda gelen msg eşimin telf onaylamamasına rağmen ücretli siteye abonelik yapılmış 16.3 ve 17.04 tarihlerinde 56 tl 2 adet toplamda 112 tl ücret kesildi VODAFONE MÜŞTERİ HİZMETLERİ’ne zaten ulaşamıyorsunuz 5.4.2017 tarihinde mail geçtim 8.4.2017 tarihinde mail cevabı YBS firmasının 3520 ücretli site msg olduğunu servis iptali ve iadesi için 0 216 4740200 telefonu aramamızı son derece ilgisizce belirttiler. Zaten o numara cevap vermiyor vodafone ilgilenmiyor resmen dolandırıldık ne yapabilirim VODAFONE kurumsal firma değildir illegal d.andırıcı firmalara aracılık ettiğini maalesef anladık çok yazık.

N. Öngider

Şikayetim Vodafone ile ilgili. Şu anda Vodafone abonesiyim. Ancak bu şikayetim daha önce olan hat taşıma işlemi sırasında yaşadığım bir sorun nedeniyle. Vodafone abonesi iken 28.01.2017 tarihinde hattımı başka bir servis sağlayıcıya taşıdım. Şikayet konusu, numara taşımam nedeniyle taşıma öncesinde hattımda olan para miktarının hat taşımamdan sonra haksız yere kesilmesidir. Bana yeni servis sağlayıcıdan hattımın 28.01.2017 saat 5.34 itibari ile taşınacağı SMS ile bildirildi. Ben numara taşımamın hemen öncesinde hattımda olan para miktarını kontrol ettim. Hattımda 27.7 TL mevcuttu. Ancak hat taşımamdan sonra bana Vodafone tarafından gönderilen SMS de 9.66 TL yi alabileceğim yazıyordu. Hattımdan haksız yere kesilen 18,04 TL kesilmiştir. Bu konuda 30.01.2017 tarihinden itibaren Vodafone’a çeşitli şekillerde şikayetimi iletmeme rağmen sorunuma bir çözüm bulmadılar. Ben hat taşımamdan önce hem *123# tuşlayarak hem de telefonumda yüklü olan Vodafone Yanımda App üzerinden hattımdaki para miktarını kontrol ettim. 30.01.2017 tarihinde müşteri hizmetlerini aradığımda bana “data kullanımı” nedeniyle bu paranın kesildiği bilgisi verildi. Asla böyle bir kullanımım olmadı. Sabaha karşı taşınan hattım gece boyunca telefonumun kapalı olması nedeniyle böyle bir kullanımı kendi kendine yapmış bile olamaz. Çünkü ben telefonumu her gece uyumadan önce kapatırım ve bahsettiğim gece de telefonumu kapattım sabah açarak yeni sevis sağlayıcıya geçtim. Daha sonra tekrar şikayet yazdım ve 20 günden uzun bir süre bana hiçbir cevap vermeyerek kötü bir müşteri hizmeti yürüttüldü. 3 defa daha şikayet oluşturduktan sonra beni telefonla arayan Vodafone yetkilisi bana önceki aramamda söylendiği şekilde data kullanımım görünmediğini ve o kesinlikle o nedenle bir para kesintisi olmadığını söyledi. Ancak o dönemde Vodafone abonesi olmadığım için hattımdan yapılan kesintinin ayrıntısını göremediğini de belirtti. Ancak benim sorum üzerine, tekrar Vodafone abonesi olmam durumunda hattıma bu paranın yükleneceğini söyledi. 13.03.2017 tarih itibari ile tekrar Vodafone abonesi oldum ancak hattıma sadece 9.66 TL yüklendi. Hat taşıma işlemim sırasında ne olduğu, neden kesildiği belli olmayan para ile ilgili olarak hala net bir bilgi alamadım. Tekrar şikayet dilekçesi yazdım. Bunun üzerine bana telsiz kullanım ücreti nedeniyle 12 aylık kesinti yapıldığı söylendi. Bunun üzerine Vodafone a 12 ay abone olmadığımı tarıhlerle ispatladım. Buna ragmen bana “telsiz kullanım ücreti kuralları gereğince” 12 ay Vodafone da kalmasam bile 12 aylık telsiz kullanım ücreti kesmeye hakları olduğuna dair bir bilgi gönderdiler. Ancak hattımı taşıdığım dönemde “hat taşıma nedeniyle 12 ay telsiz kullanım ücreti alınmayacağı” nı belirten bir kampanyaları vardı. Bunu hatırlattığımda da cevaplarının aynı olduğunu belirten başka bir cevap aldım. Görüleceği üzere Vadofone müşteri hizmetleri ile ilgili ciddi bir sorun müşteri memnuniyetsizliğim vardır. Hattımdan haksız yere 18.04 TL kesilmiş ve nedenini her sorduğumda başka bir gerekçe üretilmeye çalışılmış, ben bu gerekçeyi çürüttüğümde ise haksız yere 12 ay abone olmamama ragmen 12 aylık “telsiz kullanım ücreti” kesildiği gibi bir gerekçe öne sürülmüştür. Bu nedenle haksız yere kesilen 18,04 TL nin tarafıma en kısa zamanda iadesini ve bu konuda Vodafone a şikayetimin iletilmesini için gereğini arz ediyorum. Saygılarımla.

M.

Ben vodafone kullanıcısıyım normalde tl yukleyen bır kullanıcıydım takı benı vodafaneden arayıp duzenlı tl yukluyorsunuz 26 tl karsılıgında faturalıya gecermısınız dıye ıkna edıldım sonucta bu aykı faturam 96 tl gelmıs arayıp sordum acıklama yapar mısınız dıye paket ıptalı yapmıssınız dıyorlar ben boyle bırsey yapmadım dedıgımde evet sız yapmamıssınız ama sızın adınıza yapılmıs olunabılır dedıler faturayı odeyeceksınız dedıler bızler parayı sudan topluyoruz tabı enayıyız benım babam ınsaatta calısarak o parayı kazanıyor sız tuketıcı haklarına vodafoneyı sıkayet edıyorum ben ve benım gıbı bırsuru ınsan bu sekılde d..andırılıyoruz hakkımı asla helal etmıyorum ve sızden bu konuyla ılgılenıp para ıadelerımızı gerı talep edıyorum ben vodafon kullanıcısı asla olmayacagım bundan boyle ve kullanan bu yazıyı okuyan herkese dıyorum kı vodafone kullanıcısı ısenız sızde benım gıbı d..andırılmadan hemen baska operatore gecıs yapın insallah yazım ılgılı ınsanlara ulasır ve olumlu cevap gelır saygılar.

F.

Hepsiburadadan 8/04/2017’de ürün siparişi verdim faturasi tarafima gönderildiği halde ürünler tarafima gelmedi defalarca aramama rağmen üfacik bir yol alamadim. böyle firmalara cezayi basacaksin ki akli başina gelsin bize birakilsin cezayi biz keselim.

Y. Yildiz

MERHABA KİME ŞİKAYET ETTİĞİMİ BİLMİYORUM AMA ANADOLU TEKNİK SUPERONLİNE ATAŞEHİR BAYİİ TELEFON AÇARAK BÖLGEMİZE ÖZEL TURKCELL CEP TELEFONU HATTI SATTIKLARINI SÖYLEDİ, HERHANGİ BİR TAAHHÜT YOK SADECE AYDA TARİFENİZE EK 10 TL ÖDEYECEKSİNİZ DEDİLER İNTERNET VE TELEFON İÇİN TEK FATURA GELECEK DEDİLER VE TOPLAM 79.90 TL ÖDEYECEKTİK SÖZDE AMA HEM TELEFON HATTI HEMDE İNTERNET İÇİN AYRI FATURA ÖDÜYORUM BUNLAR DOLANDIRICI AYNI FİRMA İLE SORUNU OLAN VAR İSE BEN MAHKEME AÇACAĞIM İLETEİŞİM KURARSANIZ BİRLİKTE HAREKET EDİP BUNLARI CEZALANDIRALIM RESMEN İNSANLARI G.SP EDİYORLAR.

Ş. Kaya

05** nolu hattımla Vodafone şirketiyle 1 yıl süreli taahhüt yapmıştım. Taahhüdüm 07.04.2017 tarihinde sona erdi. Aynı gün Firmanın Müşteri Temsilciliğini arayarak yeni taahhüt yapmak istemediğimi belirttim. Ve söz konusu hattıma onayım ve talebim olmadan herhangi bir paket veya yeni tarife tanımlanmamasını, bu tarih itibariyle hattımı başka bir GSM operatörüne taşıdığımı belirttim. Buna rağmen talebim olmadığı halde ve bu tarih itibariyle başka bir şirketin hizmetini satın alıp kullandığım halde 07.04.2017 tarihinde 1 yıllık süreli tarifesi bitmiş olan hattıma 15 gün sonra 21.04.2017 tarihinde 29,60 TL, 06.05.2017 tarihinde de 19,70 TL tutarında iki adet fatura kesildi ve ilk fatura kredi kartımdan tahsil edildi. Süreli tarifemi tekrar yenileme veya yeni bir paket satın alma talebim olmadığı halde, 07.04.2017 tarihi itibariyle başka bir GSM operatörüne geçtiğim halde bana kesilen fatura iadesi ile ilgili VODAFONE’u aradığımda bana hiç bir hukuki cevap veremediler. Yaptıkları şeyin kanunsuzluk olduğunu belirttim. Bana sadece prosedürün böyle olduğunu söylediler.

07.04.2017 tarihi itibariyle bunların hiç bir hizmetinden yararlanmış değilim. Biten süreli taahhüdüm sonucunda yeni bir paket veya tarife talep etmediğim takdirde an fazla hattımın kullanıma kapatabileceklerini, bilgime başvurulmadan bana yeni bir ücretlendirme yapamayacaklarını söyledim. Zira ulaşılamayacak koşullarda olabilirim. (Ağır hasta olabilirim, ulaşılamayan bir yerde olabilirim vs) Yani bana ulaşmadan, onayım alınmadan bana yeni bir tarife veya ücretlendirme yapamazlar. Bu nedenle tarafımdan haksızca, ticari kural ve ahlaka uymayan bu g.sp niteliğindeki tahsilatın derhal tarafıma iade edilmesi gerekmektedir. Söz konusu kanunsuz tahsilat için ilgili firmaya bir kaç kere başvurmama rağmen talebim dikkate alınmadı söylemlerimi kulak ardı ettiler. Bu nedenle konu ile ilgili BTK’ya başvurdum. Kendime iş edindim. Ve bu olayı tüm sosyal medya platformlarına taşıyacağım. Halkın boşluğundan, hukuki bilgisizliğinden, açıklarından yararlanarak yapılan bu haksız kazancın bedelini ödetmeye dair kampanya başlatacağım. Bu yolla diğer insanlardan edinilen tüm tahsilatların faiziyle birlikte ödenmesini sağlayacak emsal niteliğinde bir kararın çıkarılması için çaba göstereceğim.

Burada bunu okuyan ve düşüncelerimi paylaşan herkesin hukuki platformlar ve sosyal medya platformlarında ellerinden geleni yapmalarını rica ediyorum. Halkın üzerinden haksız kazanç sağlayarak kurumsallaşmış bu organizasyonların bu pervasızlığına bir dur demek lazım. Kişi bazında bakıldığında tutarlar küçük görünebilir. Ama benim gibi binlerce insandan yaptıkları tahsilatları topladığınızda yapılan vurgunun büyüklüğünü görürsünüz. Bu benim 50 tl’lik kaybımdan daha önemli bir şeydir.

Lütfen herkes elinden geleni yapsın. Her platformdan bu kurumu şikayet yağmuruna tutun. İlgili Bakanlık, denetleyici kurumlar, müşteri haklarını korumakla görevli organizasyonlara şikayet ediniz.

H. Beşli

Birisi bana küfürlü yazı yazdı bu face’sin kapatılmasını istiyorum şikayetçiyim.

G. Soylemez

Digiturk uyeligimden vazgecmek istiyorum bunun icin faksla basvuru yapmam soylendi fakat faks numarasi cevap vermiyor insanlara eziyet baska bir sey degil cayma bedelini de odeyecegimi soyluyorum lutfen bu konuda yardimci olun.

M. Ceran

BEN KONYADAN M.ALI C. FİRMA YAMAN HALI DİYE HALILARI YIKAMAYA VERDİM 4 ADET HALI VERDİM AMA 1’Nİ KESİP GETİRMİŞ BUNU ÖDEDİYE ARADIM YAPACAM BİRSEY YOK DEDİ BUNDAN HAKKIMI İSTiYORUM.

V.

Merhaba 29.05.2017 tarihinde saat 16.00 Kalkış yapan öz Bingöl turizim Diyarbakirdan Bingölun Genç ilçesine Seyhan ettim muavine para verdim para üstünü getirmedim bozuk yok bahanesiyle vede bilet kesip getirmedi yolculuk esnasında mavin araç deyistirdi kimin ne yaptığı belli deyil diyarbakirda saat 16.00 çıkılacak deniliyor saat 16.35 veya 45 geçiyor biz halen diyarbakirdayiz çıkış saatleri düzensizliği almış başını gidiyor bunlar sanıyorlar biz burda tek tabancayız istediğimiz gibi çıkarız yaparız diyarbakir bingol arası yol bittiğinde büyük firmalar girerse öz bingol o zaman bittiği andır bunu kafanıza sokun insanlara müşterilere eziyet etmenin cezasıdır bir de muhatap bulacak kişi bulamıyorsun öz bingol turuzumde çok geri kalmışsınız çok.

D.

D..andırıcı VODAFONE, 12 ay taahüttum olduğu için mayıs ayında başka şebekeye geçiş yapmam gerektiği ve 31 mayıs son gün olduğunu söylemelerine ve DEDİKLERİ HERŞEYİ YAPMAMA RAGMEN 93 LİRA FATURA GONDERECEK KADAR H.RSIZ VODAFONE, İTİRAZ ÜSTÜNE İTİRAZ ETMEME RAĞMEN H.RSIZ YİNE H.RSIZ.

H. Guven

Ülkemizde kurumsal olan FLO ayakkabı mağazalarında etiket fiyatları ile kasa fiyatları arasında yüzde yüz fiat farkı vardır
Lütfen sormadan almayin

S.

Bir internet sitesinden kitap alışverişi yaptım. 2 haziranda MNG yurt içi kargoya sevk edildi ancak o tarihten beri evde olmamıza rağmen “evde olmadığımız “gerekçesiyle kargo hala gelmedi. Gelmeden önce normalde telefon etmeleri gerekir halbuki telefonla da aramadılar. Bunu daha öncede yapmışlardı. Gereğinin yapılmasını arz ederim.

S.

Geçen hafta Beylikduzundeki Marmara grup yapı gayrimenkule daire bakmaya gittik keskede gitmeseydik dairelerinı beğenmedik ve bizi baktığımız daireye gene götürdüler çok prim yapacağımızı kacirmamamizı söylediler ne yaptılar ne ettiler 5 binlik senede imza attirdilar oruçlu halimizle tam sağlıklı dusunemedik asla hakkımı helal etmiyorum insanları ayak üstü kandırıyorlar çok güzel kurulmuş bir tuzak kimsenin canı yanmasın ne hale geldik kime güveneceğiz kendi insanimiza guvenemezsek

T. Öztürk

2 yıllık d.smart sözleşmeli internet abonesiydim sözleşmeyi uzatmadimdiye internetimi 2 hafta önce keserek mağdur ettiler.

G.

vatan bilgisayar ve asus firmasından şikayetçiğim ve kimseye tavsiye etmiyorum haksız kazanç sağlamakta ve bizleri aldatmaktadırlar başıma gelenl kısaça izah edeyim vatan bilgisayardan 8gb 512 bit asus marka ekran kartı aldım 1600 tl 1 sene oldu çalışıyor fakat fps 50-60 tan yukarı çıkmıyor başka marka bir ekran kartı takıyorum 2gb 256 bit fps 280 çıkıyor vatan bilgisayar teknik servise götürdüm inçelemeye aldılar 10 gün sonra aradılar ekran kartı arızalı garanti kapsamında olduğu için değişeçek dediler vatan bilgisayara gittim stoklarında 8gb 512 bit ekran kartı yokmuş parasını geri verelim dediler bende hayır ben ekran kartımın aynısını veya ona eşdeyerini istediğimi söyledim asus firmasını aradım asus vermek veya temin etmek zorunda olduğu ekran karının vatan bilgisayarın vermek zorunda olduğunu söylemesine rağmen topkapı cevizli bağdaki vatan bilgisayarın müdürü ile görüşmeme rağmen müdürün bana verdiği çevap aynen şu biz sağdeçe satarız gerisi bizi ilgilendirmez dedi asusu aradım tekrar onlar suçu vatana vatan bilgisayarda asusa atıyor ve bilgisayarla işim olduğu için ekran kartının bir sene önçeki olan 1600 tl deyerinde kupon verdiler ve ben 1600 tl kuponun üzerine 500 tl daha ödedim ve bana 8 gb 256 bit ekran kartı aldım bozuk olan ekran kartımın şu anki deyeri 2700 tl ve 512 bit. yani kısaçası 2100tl tekrar ödeme yapıp daha düşük bir ekran kartı aldım bunlar resmen resmi t..ci bir de 3 yıl garanti bire bir değişim diyorlar asusada vatan bilgisayarada sakın inanmayın tavsiyem hiçbirisi sattığı ürünün arkasında değil bir daha Allah asusa ve vatan bilgisayara düşürmesin bu şikayetimi internet aracılığı ile heryere göndereçeğim ve yayaçağım kimse benim gibi aldatılmasın d..andırılmasın.

E. Yamak

Ben boyle bir rezillik gormedim. 1 ay once aldigim tuvallette sorunlar bitmedi. Tuvaletimin icinden gelen devamli su icin vitra servisi cagirdim. Persembe gunu gelen ekip gelen suyun montaj hatasi olup, montajdan kaynaklandigini tespit ettiler lakin ekip gittikten hemen sonra yarim saat sonra ayni sekilde su devamli olarak akmaya devam etti. Kayitlarda telefon gorusmem var. Gelen ekibede servis ucreti olarak 50 tl odedim. Telefonla gorustugumde bir daha ekibin gelmesinin sali dan once olamayacagi soylendi. Sali gunu ekip yine gelmedi, aramalarimla Carsamba gunu lutfettiler geldiler. Gelen ekip sorunun fabrika problemi oldugu ve parca degismesi gerektigi soylendi ve yapildi.

H. Yıldız

25.06.17 12:00 yenikapı bandırma bilet alırken kedimiz var yanımızda tasıyabılır mıyız yanımızda durabılır mı diye özellikle sorduk ve taşınılabılıceğini soyledıler şimdiyse kapıda sorun çıkardılar ve kedımızı almadılar dışarıda bavullarım yanına koydular bu nasıl bir sorumsuzluk ve ilgisizliktir bunun bılgısı verılse başka bir yoluna bakardık bir daha asla ido ile yolculuk yapmam ve her türlü şikayet edeceğim.

F. Yavuz

Vodafone kullanıcısıyım faturamda vodafone’dan kaynaklı artış oldu bana fatura kesildikten sonra düzeltileceği söylendi faturamda hiç bir düzeltilme yapılmadı bundan şikayetçiyim derhal işlem yapılmasını istiyorum.

V. Özkan

02162120627 numaralı telefonla kendilerini Türk Telekom çözüm ortağıyız diye tanıtarak 58 tl karşılığında Telekom altyapısından 24 MBS hızında internet (yanında modem hediye) ve Digiturk merhaba paketine abone olmam teklif edildi. Bu pakete üyelik onayı vermemden sonra sadece Digiturk bağlantısı gerçekleşti ve 19.90 tl’ye abone yapıldım. Ama internet paketi yok ortada. Günlerce verdiğim uğraşlar sonucu onlarca kez telefon görüşmemizden sonra Digiturk müşteri temsilcileri beni mağdur ettiklerini kabul ettiler. Abonelik iptaline gidebilirsiniz dediler. ‘Ama ben kurulum parası ödedim’ dedim. Verilen cevap ne yapalım yapacak bir şey yok. Kullandığınız kadar da Digiturk hizmet bedelini ödeyip abonelik iptalini gerçekleştirebilirsiniz dediler. İşte böyle iptal edip kuzu kuzu da 8 gunluk hizmet bedelini ödedik hiçbir hizmet almadan.

O. Kemal

25/10/2016’da N11 aracılığıyla TEFAL FLAVOUR MAKARNA Tenceresi 20 CM aldım, ürünü 5 defa su kaynatmadığım halde tabanı kabardı, Edirne Makul Teknik tefal servisine 10.06.2017 tarihinde teslim ettim, genel merkezin onayına muteakip işlem yapılacağını söyledi ve hemen hemen 1 ay oldu ve ben bugün tarihinde makul teknik tefal servisi Serdal bey ile görüştüm genel merkez garanti belgesi olmadığı için faturanız da olsa bir işlem yapılamadığını söyledi ben buna istinaden müşteri temsilciniz Ayşegül hanım ile telefon görüşmemizde aynı şekilde teyit etti. Elimde faturam olmasına rağmen garanti belgesi olmadı bahanesiyle, garanti dışı kaldığını belirtti. Tefal genel müdürlüğünü tüketici haklarına saygıya ve sattığı ürünün arkasında durmaya davet ediyorum. Yasal olarak garanti belgem olmasa bile faturam geçerlidir. Ve ben bunu tüketici hakları hakem heyetine veya ne kadar yasal işlem var ise başvuracağımı belirtirim bundan sonra çevremdeki arkadaşlara Tefal marka ürünü kullanmamaları için elimden geleni yapacağım.

Ö.

Antalya merkezde iş yerime gelen vodafone ekibinin iknası sonucu internet hızından dolayı vodafone numaramı taşıdım fakat evimde internetin çekmediğini gördüm müşteri hizmetleriyle görüştüm şebeke kaynaklı bir problem olduğunu söylediler 1 ay bekledim hiç bir sorun çözülmedi bir kaç defa tekrar aradım internet sorunu çözülmediği için tekrar Türk Telekom’a döndüm vodafone tarafından bana taahhütü bozduğumdan dolayı 106 tl’lik fatura çıkardılar benden kaynaklanan bir sorun olmadığı ve internet çekmediği için taahhüt bozmak zorunda kaldım bir yıl internete girmeden beklemem mi gerekiyordu. Hergün forum sitelerine yazacağım vodafone kullanan arkadaşların da çıkmasını sağlayacağım. Vodafone resmen kandırıyor ve zarara uğratıyor.

Z. Güçkan

09.07.2017 saat 12.00’da eşim Ziya G. ve ben İnci S. G, Münih International Havaalanı’na 14:25’teki Münih-İzmir uçuşumuz için geldik. Check-in sırası bize geldiğinde pasaportlarımızı görevliye verdik ve ilk bavulumuzu tartıya koyduk. Kişi başı 30’ar kilo hakkımız olduğunu bildiğimiz ve 70 kiloya yakın bagajımız olduğu için ekstra 10 kilo bagaj almıştık. Tartıda bavulumuz 39 kilo çıktı ve deskteki görevli Almanca konuşmaya başladı, biz de Almanca bilmediğimizi, İngilizce konuşmasını rica ettik. Kendisi bize “kurallar böyle bagajınız 32 kiloyu geçiyor, bavulunuzu alamam” dedi ve biz de ekstra 10 kilo satın aldığımızı, neyin problem olduğunu anlamadığımızı söyledik. Kendisi Alman hava kurallarının böyle olduğunu bağırarak bize söylediğinde, bize bağıramayacağını, tavrının yanlış olduğunu ve ismini öğrenmek istediğimizi söyledik. Cevap olarak da “Siz kimsiniz ki size adımı söylicem” deyip eşyalarınızı alın, sizin işleminizi yapmıcam dedi. Bunun üzerine yaşadığımız şokla eşim Sunexpress’in havaalanındaki taşeron firmasına gidip uçuşumuzun olduğunu ve deskteki görevlinin check-in’imizi yapmadığını söyledi, onlar da desktekileri arayacaklarını söylediler fakat aramadıkları gibi, bize bağıran 2 desk görevlisine de bizi almamalarını söylediği için ne yapacağımızı bilemez halde kalakaldık. Adama sebebini sorduğumuzda fotoğrafını çektiğimizi ve bizi uçurmayacağını söyledi. Ben de yan tarafındaki bayan görevliye “Biz fotoğraf çekmedik biliyorsunuz değil mi?” dedim ve aldığım cevap “Benimle konuşmanıza dikkat edin” oldu. Artık burada işin saçmalığının farkına vardık. Oradaki 3 check-in görevlisi de sıradaki diğer yolculara bizim onlara küfür ettiğimizi, fotoğraflarını çektiğimizi iddia edip bizi uçurmayacaklarını söylemişler. Bununla kalmayıp bize bağıran şahıs pilota kadar bizim deli olduğumuzu söylemiş. Biz küfür etmediğimiz halde kendisinden Almanca küfür işittiğimizi belirtmek isteriz-anlamayacağımızı düşünerek bize “ar..” dedi. Eşim diyabet hastası ve biz Münih’e Münih Filarmoni Orkestrası’nın eşime olan daveti üzerine gelmiştik, tek isteğimiz evimize dönmek olduğu için “tamam ne derse desin bari özür dileyelim ve evimize gidebilelim, çünkü bu akılalmaz olayı başka türlü atlatamayacağız bari biz haklı dahi olsak alttan alalım” dedik ve eşim özür dileriz her ne yaptıysak lütfen uçabilir miyiz demesine ve orada desk’in önünde şeker düşüklüğü sebebiyle küçük bir baygınlık geçirmesine rağmen, adam gözümüzün içine baka baka “Bakın şuan check-in’i kapatıyorum siz de uçamayacaksınız” dedi ve gitti. Biz yaşadığımız büyük üzüntüyle ne yapacağımızı bilemezken oradaki bir Türk görevli hanımefendi bize yardım etmek istediğini, sonuçta parasını verdiğimiz biletle uçma hakkımızın olduğunu söyledi ve tekrar o taşeron firmaya gittik fakat yüzümüze dahi bakılmadığı gibi yardımcı olan bayan “sizin bu yaptığınız artık ı..çılığa giriyor” dediğinde “bunu duymamış olayım sen de işinden olma” gibi bir tehditle karşılaştı ve bizler öylece kaldık. Bu olaylar başladığı andan itibaren 2 kez Sunexpress’i arayıp “Bakın, saçma bir ı..çılık yüzünden bizi uçağımıza almıyorlar, bizim biletimiz var, uçağımızı kaçırıcaz” dememe rağmen problemi Münih Havaalanı ile çözebileceğimizi söylediler ve uçağımız kaçtı. Bizler İzmir Devlet Opera ve Balesi sanatçılarıyız. Hayatımızda pek çok kez yurt dışına uçtuk ve tabii ki kuralları biliyoruz. Saçma sapan bahaneler üretip sırf Türk olduğumuz için bize yapılan bu çirkin davranış ile ilgili gerekli işlemleri yapmanızı rica ediyoruz. Özellikle de davet üzerine geldiğimiz bir ülkede bu hareketleri görmek çok üzücü oldu. Bu sırada biz uçağımızı kaçırdığımız ve en yakın uçuş da çok pahalı olduğu için araba kiralayıp Viyana’ya geçtik ve oradan da Budapeşte’ye geldik. Şuan evimizde, İzmir’de olabilirdik. Şuan İzmir’e dönmemiz için tekrar bilet almamız gerekicek. Bizler bu olayın peşini bırakmayacağımızı bildirmek isteriz. Gerek Türkiye Dışişleri Bakanlığı, gerek sivil havacılık yolcu hakları vs ne gerekiyorsa yapacağız. Bizim son 24 saat içinde yaşadığımız manevi hasarı ödeyemeyeceğiniz bir gerçek; fakat yolcularınız olarak böyle çirkin bir f..stlik sebebiyle kaçırdığımız uçakla ilgili yapabiliceğiniz ne varsa acilen yapmanızı bekliyoruz. Kamera kayıtlarını da inceleyebilirsiniz. İyi çalışmalar.

T. Kara

Haziran ve Temmuz 2017 dönemlerine ait faturaların yüksek geldiğini cihaz ücreti 40 tl, 25 tl PK ücreti olmak üzere 66.40 tl ödemem olurken yukarıda bahsettiğim dönemlerde 160.90 tl ve 80,60 tl’lık fatura gelmiştir yani 98 tl haksız ve hak edilmeyen fazladan ücret alınmıştır bu ücretin tarafıma ödenmesini talep ediyorum.

S. Yavuzer

08.04.2017 tarihinde eşim Halit Y. adına faturası kesilmiş olan romantic çocuk odası sözde kurumsal olan Çilek Mobilya firmasına güvenilerek Vialand alışveriş merkezindeki şubesinden satın alındığı halde aradan geçen 4 aya rağmen halen 5 parçası teslim edilmemiştir. Teslim edilmeyen parçalardan bir tanesinin yatak korkuluğu olması sebebiyle 2 yaşındaki kızım yerde yatmaktadır. Bu sürede şube defalarca aranmış ve her defasında farklı günlerde evde siparişlerin gelişi bekletilmiş olmasına rağmen gelmemiş ve her seferinde dalga geçer gibi bir hafta sonrasına ertelenmiştir. Bugün itibari ile bu sorunumuz hala çözülmemiş genel müdürlük de bir işlem yapmamıştır. (ÇİLEK ODASI KURUMSAL FİLAN DEĞİLDİR. BİZİ MAĞDUR ETMİŞTİR. ALMAYINIZ tavsiyem.) Sorunumun çözülmesini; bugün itibari ile çözülemiyorsa paramın iadesini talep ediyorum. Saygılarımla.

Ş. Ilgaz

Algida maraş dondurması aldım ki algida’yi da çok severek yerim surekli tuketiciyim ve tam bir dondurmaciyim ama içinden sac cikti ilk defa hiç yakıştıramadım.

H. Şahin

Camikebir Baharat’tan (Nurs Lokman Hekim Bayi) 250 ml Nurs Lokman Hekim marka Çörek otu yağını 40 tl’ye 28.6.2017 tarihinde aldım. Ürün Bozuk çıktı. İade etmek istediğimizde 2019 yılına kadar bu ürünün kullanılabileceğini söyleyip bozuk olduğunu kabul etmediler. neredeyse dövecekler. Ürünü teslim edip para iadesini falan da almadan iş yerinden ayrıldık.

C. Sağlam

Benim bir tablet bilgisayarım var vestel venüs emailine giriş yapamıyorduk servise gönderdim yapıldı geldi faturada sarj yerini yapmışlar yazılım atmamışlar yine aynı oldu giriş yapamıyorum açılır dediler denedim olmadı aynı incelenesini istiyorum.

M.

Vestel venüs telefon aldım garantiye yolladim 325 tl masraf çıktı su temas etmiş diyorlar telefon internete giriyor facebook açılıyor sadece, sim kartı okunuyor diye yolladim yardımcı olun.

H. Uykun

Etap Saat , Casio etap Saat, Ankara Ankamall Etap saatten Eşimin bana aldığı saati kolum takıp çıkarttım. Değişim için yaptığım tüp taleplerim nezaket ve etik anlayışla ilgisi olmayan gerekcelerle kabul görmedi.

H. Mutis

Samsonite Kentpark magazasindan 5 adet valiz aldim hem de en son modellerden. Inanilmaz da bir para odedi . Ancak eve teslim edildiken sonra bir tanesinin cok buyuk okdugunu farketteim ve 3 gun icerisinde iade etmek uzere bugun magazaya gittim. Maalesef iade almadiklarini soylediler. Satarken asla ve asla uyarilmadim. Ama yine de boyle bir markaya bu davranis yakismamaktadir. Urunun iadesi ile ne yapmam gerektigi ile ilgili yardim ederseniz sevinirim.

G. Ağabeyoğlu

Botoksmaskesi.pro internet sitesi üzerinden sipariş verdiğim Goji Cream sahte çıktı. Kargoyla gelen ürün sitede gösterdikleri HIMALAYASGOJI marka değil (Ebu-Buhari yazıyor ambalajda-sadece krem kutusu var dış ambalajı da yok) ambalajı da farklı, boyutu da farklı. Global Pazarlama-Sabriye Şen olarak kestikleri faturada yazan 212-4188700 no’lu tel yanlış, bozuk çalıyor. Sipariş için aradıkları 212-9850732 no’lu telefonu da açmıyorlar tabii ki. Faturada güya iade hakkı/cayma hakkı gibi bilgiler var ama bir sonuç çıkmayacağı kesin. Bu firma hakkında internette birçok şikayet var. Bu firmayla iş yapan Aras Kargo’nun haberi var mı bütün bunlardan? Kargo etiketinin üzerinde gönderici olarak Yön Kargo yazıyor (yani ürün faturasını kesen Golabal Pazarlama-Sabriye Şen değil, gönderici Yön Kargo. Demek ki aynı ya da kardeş işletmeler bunlar). Ama her nedense Yön Kargo kendisi göndermiyor Aras’ı kullanıyor. Gönderi etiketinin bir yerinde de Uğursan Ticaret ibaresi var. Yani, çok bilinmeyenli bir denklemin içindeyiz.

H. Özlem

30 temmuz saat 15.00 Koç firması Samsun sarımsaklı seferiyle maalesef yolculuk ettik 13 yaşındaki kızımla, maalesef diyorum korkunç bir yolculuktu. Saat 15.00’te başlayan yolculuk boyunca (normalde Ankara 6 saattir) hiç mola vermedi. Ne tuvalet ne de yemek molası, diğer şirketlerle sürekli yolculuk yaparım daha önce böyle bir olayla karşılaşmadım. Bitmedi. 7 saatin sonunda Ankara’ya vardık burada da defalarca mola istememiz oldu ya şöförleriniz sagır ya da siz bir kamyon karpuz taşıdığını varsayan bir firmasınız. Saat 10.30’da Ankara’ya vardık. Sadece 15 dakika mola verdiler tuvalet ihtiyacı için. Zavallı kadınların Ankara otogarında tuvalet için koşuşturması garipti. Sonra muavine sordum dedi ki ”Ankara’dan sonra Polatlı’yı geçince” sesler yükselmeye başlayınca üst üste 2 kere kraker servisi yaptı sagolsun. Neyse polatlı’yı 10 km gecınce sordum muavine hani duruyorduk ne oldu diye ben öyle birşey demedim dedi. Sonrası çok çirkinleşti. Benim yanımda aç kızım gözlerime bakardı annem kızmasın diye. Yani en doğal hakkımız olan yolculukta molayı bir türlü alamadık, o esnada otobüste kargaşa oldu. Herkes susup sesizce aç kalırken ben bir başıma konuşmamdan rahatsız olanlar olmuş olmalı ki bazı densiz insanlar üzerime yürüdü. Söyledğim ben kızım ve kendimden sorumluyum. Herkes kendi adına konuşsun demekti. Bu esnada muavin de kaptanlar değil muavin üzerime yürüdü niye ortalığı karıştırıyorsun diye. Araya başka bayanlar girdi de benden ve kızından uzaklaştılar. Saat 12.30’da nihayet galiba sadece kamil Koç otolarının girdiği bir yerde karnımızı doyurduk. Sonra suç bastırır gibi biz uyurken iki kere daha mola vermişler. Biz uyuduk karnımız doyunca. Şimdi tüm bunları niye anlattım, trafik vardı ve polis çevirmesi de oldu. Bunların farkındayım, oradaydım. Bunlar insanları 9,5 saat aç bırakmaya bahane değil. Ne tuvalet ne yemek molası vermeden o kadar uzun süre yolculuk yapmamız nasıl beklenebilir. Ayrıca en izbe yerleşim yerlerinden bile yolcu almak için durdu. İnmek yasaktı. Sizden isteğim daha edepli ve görgülü muavinler kullanmanız. Ha bir de yolculuk devam ederken birilerini arayıp olayı çarpıtarak “bak şikayet edilirsem ve ceza alırsam işi bırakırım gibi tehdit dolu söylemlerle tüm otobüsü tedirgin ederek tehdit de etmiştir. Konu onunla ilgili bile değildi ve konuyu kişiselleştirdi. Beni ve kızımı sessiz kalan yolcularla karşı karşıya getirdi. Ağzından çıkanların o korkuç çirkin sözlerin hesabını vermeli. Sizin gibi iyi tanınan bir firmaya yakışmadı. İlginiz için şimdiden teşekkürler.

F. Baştürk

Merhabalar, Ocak 2017 Güreller Çayyolu firmasından mutfak beyaz eşya aldım. Patronlari Taha Bey Ispanya ile mutfak dolabi isine de girdiklerini söyleyerek bircok avantajli sözlerle beni ikna edip siparisimi verdim. Bir türlü zamaninda montaji yapmadilar. Paramin tamamini almalarina ragmen ancak Ağustos ortalarinda alt dolaplari taktilar üst dolaplari hazir olmadigi icin takmadilar. Eylül ortasında üst dolaplari getirdiler. Inanamazsiniz dolaplar defolu, ambalaji berbat, yurtdışından geldigine dair hiçbir etiket bilgisi yada veri yok. Uzun münekasadan sonra yeniden yapmayı kabul ettiler. Simdi de Aralık başı teslim edeceklerini söylüyorlar. Inanin cektigim sıkıntılari anlatmakla bitiremem. Lütfen herkesi uyarıyorum. Güreller’den alışveriş yaparken 1 kere değil 1000 kere düşünun. Mağduriyetimi çok ciddiye alın. Kelimelerle ifade edemiyorum. Saygilarimla.

D. Küçükçongar

Vodafone ev internet hattımı 4 ay önce kurdurduğum halde hiç bir şekilde kullanamıyorum 10 gündür yine kayıt açtırdım halen dönüş olmadı üstelik bir de aylık fatura ödüyorum vazgeçmek istersek ceza ücreti isteniyor gerekli işlemlerin yapılmasını istiyorum. Her yere şikayette bulunacagım kimse vodafone almasın tavsiyem, cep telefonu hattında da aynı sıkıntıları yaşıyorum çekme gücü cok yavaş merkezde oturuyorum yüksek bir bina ve camın önune gidip görüşmek gerekiyor.

A.

AKSİGORTA çok yüksek poliçe devam primi uygulamakadır. Geçen yıl hiç bir sağlık sorunum olmayıp, sigortamdan yararlanmadığım halde bu sene poliçemde %56 oranında yatarak tedavi de artış yapılmıştır. Çok yüksek olduğunu belirtip indirim istedeğimde % 47’ye düşürülmüştür. Ülkede, enflasyonun %11 olduğu hatırlanırsa bu yüksek prim artışı kabul edilebilir değildir. Gençken prim ödeyip, yaş ilerledikçe riski almak istemedikleri için, bıksın da gitsin mantığımı güdülmektedir acaba? Merdiven altı sigorta şirketi olmadığını düşünerek seçtiğim bu şirket beni hayal kırıklığına uğratmıştır. Primimin makul seviyelere (mesela % 20/25 artış oranına, enf.unun 2 katı) çekilerek poliçemin devam ettirilmesini talep ediyorum.

B.

2,5-3 aya yakın bir zamanda bosch buzdolabı aldım ürün pazartesi itibari ile arıza yaptı servis talep ettim 1 gün rötarlı da olsa geldiler gelen arkadaşlar fan motorunun yanmış olduğunu söylediler parça değişmesi gerektiğini bildirip ayrıldılar bu durum kesinlikle fabrika hatasıdır ben yeni bir üründe parça değişimini kesinlikle kabul etmiyorum ürünün bire bir değişimini istiyorum 5 gündür buzdolabı aktif halde değil ve bu durumla ilgili kesinlikle mağdur durumdayız müşteri hizmetlerine bilgi verdim ama hala kesin bir çözüm olmadı genel müdürlükten bilgi bekliyorlarmış ben kesinlikle bu durumun çok acil bir şekilde çözülmesini istiyor ve hakkım olan yeni buzdolabını yine çok acil bir şekilde tarafıma ulaşmasını istiyorum. İlk defa bu kadar büyük bir üretici firmanın duyarsız kaldığını görüyor ve şiddetle kınıyorum. Asla bir daha bu firmadan alışveriş kesinlikle yapmam.

F. Ören

27.08.2017 tarihinde almış olduğumuz yemek odası takımının sandalyeleri hala gelmedi. Renk/kumaş değişikliğinden dolayı gecikme olabileceğini zaten biliyorduk. Fakat olay bambaşka bir hal aldı. 3 kez firma tarafından aranarak teslimata geleceklerini söylediler fakat kimse gelmedi. Sürekli 444 0 987 nolu numaradan bir sürü insanla muhatap oldum. İnsanlar değişti problemim değişmedi ve ben oradaki insanları her gün arayıp sorunumu anlatmaktan usandım. Hepsi klasik olarak hemen dönüş yapacaklarını söylediler fakat dönüş yapmadılar. Yetkili biriyle görüşmek istiyorum diyorum bağlamıyorlar. Bunlar kurumsal firma olduklarını söylüyor fakar bunlar kurumsal firma değil kurumsal m..yalar. Yalan dolan bunlarda (3 kez aradılar 06.10.2017-13.10.2017-18.10.2017) h.raç kesme bunlarda (parayı peşin aldılar), işgüzarlık sorumsuzluk bunlarda (yetkililerle görüştürmüyor geri dönüş de yapmıyorlar). Parasıyla rezil olmak isteyen bunları tercih eder. Ben bundan sonra tek bir çivi bile almam bu kurumsal m..yalardan.

M. Güner

Merhaba, gardrops satış sitesinde 10 aydır satış yapıyorum ilk deda böyle bır durumla karşılaştım, geçen hafta gümüş rengi bayan şime mont sattım ürünü sıkıntısız kargoladom bir kaç gün sonra alıcıdan bir msj bana siyah deri eski bir ceket geldi böyle bir durumun mümkün olmayacağı resimde ne görüyorsa onun gönderildiği bilgisini verdim fakat bir şey ifade etmedi ve destek ekibi halledecektir diye bekleme sürecine girdik bu arada alıcı para iadesi talebinde bulundu, bir kaç gün sonra Gardrops sitesinden bır bayan aradı ve konuşma şu şekilde, ürün satmışsınız farklı bir ürün alıcıya ulaşmış biz de sizin gönderdiğiniz ürünün gramajıyla alıcıya giden ürünün gramajını karşılastırdık bire bir aynı yani gramajlar birbirini tutuyorsa satıcı haksız bu durumda, resim yükleyin (alıcının gönderdiği alakasız deri ceketin resmi) yok, benim montum nerede yok, benim mağduriyetim ne olacak dediğimde sizin probleminiz diye bir cevapla karşılaştım para iadeside yapıldı alıcıya, montum yok parası iade edildi benim durumum ne olacak bilemedim şaştım kaldım, lütfen yardımcı olun bana ne yapabilirim bilmiyorum.

B. Tüzel

Merhabalar, vepa outlet’ten new balance kızım için aldığımız ayakkabılar cırt cırtları tutmayıp sürekli acılma yapıyordu fakat biz bunun önemsiz bir sey oldugunu düşünüyorduk ama öğretmenimizde farketmiş açılıp bir kaç defa düşmüş ve bız bu ayakkabıyı 15-20 gün kullandık bunun üzerine mağazaya gidip sıkıntımızı anlattık ama ürünü incelemeye gönderdiler red kararı gelmiş bu işten ne anladım baska marka almış olsaydık on defa degiştiydi ilk defa denedim bir daha da mağazadan içeri girmem nereye şikayet ediliyorsa hepsini yapıcam çünkü memnun değilim benim çocugum herseyden önemli kesinlikle ayakkabıda problem var.

O. Türkmen

İletişim hizmetlerinde yaşanan sıkıntılar sizin için zor bir durum oluşturuyor siz de şikayetinizi dile getirebilirsiniz. Türkiye’de pek çok kullanıcı olan gsm için de bu şikayetlerinizi Sikayet.com’da dile getirebilirsiniz. Bu alanda sizin gibi pek çok kullanıcının da aynı sıkıntıları yaşadığınız görebileceğiniz gibi sorun karşısından nasıl davranmanız gerektiğiniz ve çözümün ne olacağını da öğrenebilirsiniz. İletişim hizmetlerinde yaşanan sıkıntıları bazı zamanlarda insanlar için gerçekten de büyük bir sıkıntı anlamına gelmektedir. Örneğin acil arama yapmanız gereken durumlarda hattınızın yetersiz kalması sizin hem mağdur olmanız hem de o anki acil durumunuzun da daha da zor bir hal almasına neden olmaktadır. Siz de bu tür durumları paylaşmalı ve kötü sonuçların önüne geçmek için çaba göstermelisiniz. Bu anlamda yapacağınız bilgilendirme ile çevrenizdeki ve daha uzaktaki insanların bilgi kazanmasına ayrıca seçtiğiniz iletişim firmasının da bilinçlenip durum hakkında gelişme göstermesine yardım etmiş olursunuz. Şikayetim var platformunda dile getirebileceğiniz sıkıntılardan bir tanesi tarifenize uygun olmayan fiyatlandırma politikaları olabilir. Bu olaylarda seçtiğiniz tarifenin üzerinde kullanım gerçekleştirdiğinizde faturanıza yansıyan ek ücretler çok yüksek rakamlarda ise bu durumu dile getirebilirsiniz. Bunun dışında dile getirebileceğini şikayetlerden bir tanesi hattının her noktadan kaliteli çekim gücünün olması olabilir. Özellikle yolculuklarda ya da küçük yerleşim yerlerinde her yerde telefon hattınızın çekmemesi sıkıntı yaratabilir. Bu tür durumlar yaşadığınızda hem seçtiğiniz iletişim firmasının hem de diğer kullanıcıların bilinçlenmesi adına şikayetlerini dile getirmeniz gerekir. Şikayetim var kulacılarının ne tür zorluklar yaşadığınız anlatabileceği bir alan olmasının yanı sıra firmanın da bilgi kazanması için olumlu bir platformdur. Bu anlamda yapılan yanlış ya da hatalı uygulamaların düzeltilmesini ya da değiştirilmesi isteyebilirsiniz.

H. Vural

Şişli Belediyesi Zabıta Telefon numarası; Şişli belediyesi, İstanbul’un tarihi ve turistik alanlarını korumak adına büyük çalışmalar yapmaktadır. Hizmetlerini adaletli bir şekilde yaparak halkın güvenini kazanmayı başarmıştır. Bu ilde yaşam kalitesini yükseltmek adına vatandaşların hak ve isteklerine de büyük önem verilmektedir. Şişli belediyesi zabıta, vatandaşın huzuru için hizmet vermektedir. Bu huzuru bozma, insanları rahatsız etmek sureti ile yanlış davranan kişileri ihbar etmek de yine vatandaşların vazifesidir. Şişli belediyesi zabıta, telefonlarını arayarak çevrenin düzenini ve sakinliğini bozmak isteyenleri ihbar edebilirsiniz. Şişli belediyesi zabıta, seyyar satıcıların çevreye verdiği görüntü kirliliği ve izinsiz satışlarını da engellemekte ve bunu anti yasal yollardan yapanların bildirilmesini istemektedir. Hem insanların hem de şehrin gelişmesi ve kalkınması için vatandaşların bu konuda son derece duyarlı olması gerekmektedir. İzinsiz ve belgesiz açılan iş yerleri de vatandaşlar için büyük tehlike taşımaktadır. Vatandaşları kandırarak onların iyi niyetlerinden yararlanan kişi ve kurumlara göz açtırmamak için yine vatandaşların şikâyet ve ihbarlarını değerlendirmektedir. Ayrıca kaçak çalıştırılan işçiler ve sigortasız çalıştırılan insanlar da bu durumun hesabını vermek zorundadırlar. Özellikle inşaat alanlarında izinsiz ve sigortasız işçi çalıştırılmaktadır. Bu işçilerin başına bir şey gelmesi hem çalışan hem de çalıştıran için olumsuz sonuçlar doğurmaktadır. Şişli belediyesi zabıta tel, hem direk telefon hem de online olarak hizmet vermektedir. Bu telefonları arayarak hem kendi hakkınızı hem de çevrenizdekilerin haklarını koruyabilirsiniz. Son yıllarda vatandaşların bu alandaki duyarlı ve sorumlu davranışları bu tür yolsuzlukların önüne geçilmesinde büyük bir etki sağlamaktadır. Bu numaralara online olarak ulaşabilir ve hatta talep ve şikâyetlerinizi de online olarak gerçekleştirebilirsiniz. Unutmayın ki göz yumarsanız yaşanan yolsuzluk ve haksızlıklar size de dokunur ve zarar verir.

H. Hüseyin

Şişli Belediye Şikâyet; İstanbul da birçok ilde belediye hizmetleri hızlı bir şekilde yapılmakta ve vatandaşların talepleri ve ihbarları değerlendirilmektedir. En büyük amaç vatandaşa en doğru ve en kaliteli hizmeti götürmek ve onların huzurunu sağlamaktır. Belediyeler vatandaşların istek ve ihbarlarına en hızlı şekilde cevap vermek için onlarla devamlı iletişim halindedir. Bu iletişim gerek telefonla, gerekse online olarak sağlanmaktadır. Her iki şekilde de anında duruma müdahale edilmektedir. Şişli belediye şikâyet, vatandaşların ihbar ve isteklerini gece gündüz takip etmekte ve onlar ile devamlı iletişim kurmaktadır. Görüntü kirliliği, çevre temizliği, yapım ve onarım çalışmaları, su hizmetleri ve daha birçok alanda hizmet verilmekte ve bu alanda vatandaşlar bilgilendirilmektedir. Örneğin belediyeler suyu kesmeden önce vatandaşları uyarmak durumundadırlar. Suların haber verilmeden kesilmesi vatandaşları mağdur edecek bir durumdur. Bu durumlarda da önceden bilgi verilmelidir. Hatta yol çalışmalarını haber vermekte yine onların vazifesidir. Yola çıkan işe giden vatandaşların güzergâhı adına bu önem taşımaktadır. Ağır ve kötü hava şartlarında yine ulaşımı rahatlatmak ve yolları temizlemek yine belediyelerin görevidir. Şişli belediye şikâyet, bu durumlarda da aranmakta ve en kısa zamanda istenilen yere hizmet götürülmektedir. Özellikle kanalların açılması haşerat, böcek ve fare gibi hayvanların ortaya çıkmasını sağlamaktadır. Bu durum ile karşılanan vatandaşlarında mutlaka belediyeyi araması ve etrafı bu tür tehlikelerden koruması gerekmektedir. Şişli belediye şikâyet, yasal yollarda sorunları çözmekte ve vatandaşların mağduriyetini gidermektedir. Her personelin vatandaşın hakkına saygılı olması ve şikâyetleri değerlendirip, inceleyip gerekli yerlere bildirmesi gerekmektedir. Bu durumu kötüye kullananlara da sessiz kalmamak ve yapılan yanlışlıklara müdahale etmek her sorumlu insanın vazifesidir. Temiz ve dürüst bir toplumun oluşması için vatandaşların sorumlu ve duyarlı olmaları beklenmektedir.

P. Direnç

Türkcell Kontör; Müşterilerinin güvenini kazanarak yoluna her geçen gün daha çok büyüyerek devam eden Türkcell, en yeni ve en avantajlı tarifeleri ile sizleri bekliyor. Çok güçlü çekim gücü sayesinde sizi asla yarı yolda bırakmaz ve her yerde imdadınıza yetişir. En çok kampanyanın ve en avantajlı kampanyaların sunulduğu Türkcell kontör, binlerce çalışanı ile size en kaliteli hizmeti vermektedir. Sizin ihtiyaçlarınız ve talepleriniz en ekonomik şekilde değerlendirilmekte ve uygulanmaktadır. Herkesin kendisine uygun bir tarifeyi bulacağı bu birim ile sizde en ekonomik ve en avantajlı tarifeyi seçebilirsiniz. Türkcell müşterilerini en doğru şekilde bilgilendirmekte ve onların haklarını sürekli korumaktadır. Şikâyetleri bir bir değerlendirmekte ve müşterilerinin mağduriyetini derhal çözmektedir. Müşteri temsilcileri ile onları bilgilendirmekte ve onları en güzel şekilde yönlendirmektedir. Türkcell kontör yurdun her köşesinde kaliteli hizmetler vermekte ve çok büyük ilgi görmektedir. Kontör yüklemek ve sunulan imkânlardan yararlanmak isteyenler için en doğru adreslerin başında yer almaktadır. Her tarifesinde ayrı bir avantaj ve hediye ile müşterilerini sevindirmektedir. Kontör yükleme işlemlerini kart üzerinden ve internet aracılığı ile gerçekleştirebilirsiniz. Yaz, bahar, gece, gündüz, mesaj ve daha birçok kampanyadan en uygun fiyatlar ile yararlanabilirsiniz. Türkcell kontör, tarifelerine geçerek uzun süre konuşmanın tadına varabilirsiniz. Sizin haklarınız ve memnuniyetiniz her zaman ön planda tutulmakta ve bu alanda çok sıkı çalışmalar yapılmaktadır. Uluslar arası bir isim olan Türkcell bugün ülkemizde de kalitesi ile bilinen ve en çok tercih edilen isimler arasında yer almaktadır. İnanılmaz mesaj kampanyaları ile duygularınızı sevdikleriniz ile anında paylaşabilir ve indirim paketlerinden yararlanabilirsiniz. Aramalarınıza ve kontör taleplerinize anında cevap verilmekte ve sizlere en doğru seçenekler sunulmaktadır. Kontör yüklerken sorun yaşamak istiyorsanız Türkcell e gelin.

Temmuz 29, 2015
Kategori : Tüketici Hakları
Yorum : 77
Okunma : 406.647 okunma
THY Bagajım Zarar Gördü Tazmin Etmedi
Temmuz 11, 2020
|
Merhaba, thy ile TK0** nolu Miami-İstanbul seferinde bagajlarım zarar gördü. Firma ile iletişime geçtim resimleri incelediler 200 tl ödeyelim aksi halde mahkemeye verin tüm zararınızı o şekilde almayı çalışın dediler. Ödemeyi kabul ettikleri tutar va..
Sivriler Mobilya Komodin Görsele Uymuyor
Temmuz 11, 2020
|
Sivriler mobilya hayatımda gördüğüm iletişimi olmayan alakasız ürününün arkasında durmayan bir firma, benim beklentim o kadar yüksekti ki görseller vs hayal kırıklığına uğradım. Bunu da belirttim ama en ufak bir alaka ilgi olmadı. İki komodine 1500 t..
Astes Doğalgaz Parayı Peşin Aldı Ama İşimizi Yapmadı
Şubat 06, 2019
|
Kategori: Emlak
Astes Doğalgaz, doğalgaz tesisatı döşeyen taşeron bir firmaymış. Daha önce de şikayet etmiştim ama yalvar yakar kaldırttılar işinizi hemen halledeceğiz diye. Ben de güvenip kaldırdım hata yapmışım. Temmuz’dan beri doğal gazımızı bağlatamadık. P..
Hayat Varlık İcra Takibine Düşen Arkadaşlarımın Dikkatine
Temmuz 13, 2018
|
Kategori: Bankacılık
Sayın HAYAT VARLIK, biliniz ki ben bu mesajı yazdıktan sonra ARTIK hiçbir şey sizin ve size borçlu olan insanlar için aynı olmayacak, size borçlu olan insanlar bu mesajı okuduktan sonra daha da bilgilenecek ve size karşı belki de hukuk mücadelesi baş..
Yatsan Yastık 2 Ayda Çöktü İade Almadılar
Mayıs 29, 2018
|
2 ay önce kentpark avm mağazanızdan aldığımız yastıgı çökmesi sebebiyle geri iade için 1 ay önce mağazaya götürdük. Mağazanızdaki arkadaş da yastığın ciddi anlamda çöküşünü gördü ve teknik servise gönderelim dedi 20 gün önce arandık ve yastıgı iade e..