14 Nisan 2015 tarihinde yaptığım TTnet başvurusunu TTnet’ten kaynaklı olan sorundan dolayı 26 mayıs 2015 tarihi olmasına rağmen halen internet erişimi sağlayamamaktayım. Kendilerini 14 nisan 2015 tarihinden itibaren zamanımın kaybından ve cep telefonu ücretlerimin fazlalığına rağmen sürekli TTnet müşteri hizmetlerini aramaktayım. 27 mayıs 2015 tarihi oldu halen TTnet tarafından sorun çözüm üretilmedi. Başvuru yaptığım tarih itibari ile tam 43 gün sona erdi. Ben halen TTnet’ten hizmet alamamaktayım. Alamadığım bu hizmete karşılık bir TTnet tarafından 12.50 tl ve 22.00 tl tarafıma fatura borcu çıkarmışlardır. TTnet yüzünden ben maddi ve manevi kendimden ödün vererek kendilerini çözüm üretmek için defalarca aradım ama çözümsüz kaldı ve hattın iptali istedim ve bana cayma bedeli olarak 221.00 tl borç çıkacağını söylediler. Bu durumun çok insafsızca ve adil olmadığını düşünüyorum. Hem başvuru yaptığım kurumdan hizmet ve randıman alamayacağım üstüne üstlük 12.50 ve 22.00 tl’lik fatura ödememi istiyorlar, artı hizmet alamadığım için interneti kapattırmak istediğimde de, caydığım için 221.00 tl’lik borç çıkarıyorlar. Bu durumla alakalı ilgilenilmesini ve mağduriyetimizin giderilmesini talep ediyorum.