Şikayet.com

TÜKETİCİ ŞİKAYETİM VAR EN ETKİLİ REKLAM MÜŞTERİ MEMNUNİYETİDİR.

Swatch Firması Aynı Gün Ürün Değişimi Yapmıyor

Merhabalar, anneler gününden 1 gün önce eşimi alıp, 5m migros’a gittim, orada eşime swatch marka saat baktık, eşim de 2 adet saat beğendi fakat birinin kordonunu beğenmedi. Oradaki görevliler kordonunu değiştirerek tekrar gösterdiler. O an dükkan doldu ve kordonu değişen saatin ücretini (320) tl olarak ödeyerek dükkandan ayrıldık. Fatura için beklememiz gerektiğini çünkü kordon değiştiğini, bu yüzden daha sonra da alabileceğimizi söylediler. Biz de ufak 2 aylık bebeğimiz olduğu için ayrıldık ve evimize geldik fakat 10.05.2015 tarihinde yani 1 gün sonra eşim saatin kordonunu beğenmedi ve değiştirmek üzere 5m migros’a gittik fakat oradaki görevliler değişimin söz konusu olamayacağını söylemişler, nedeni ise kordonunu ve saati beğenerek almamız olduğunu belirtmişler. O an oğluna hediye alan 1 rus aileye 1 ay değiştirme fişini gözümüzün önünde verir iken bize uyarı yapmadan kordon değiştirip satan kişiler denemeden satan aileye 1 ay değişim veriyor. Sizce burada doğru olan o zaman tüketici olarak denemeden almak mı iyi, yoksa burada bir art niyet mi var. Bu kurumu ben isviçre’deki genel merkezlerine de şikayet etmeyi düşünüyorum. Tüketici olarak 1 gün sonra satın aldığım faturası bana teslim ediliyor. Fatura no:5358**, kamera kayıtlarında da vardır. Neden aldığım malı 24 saat sonrası değişteremiyorum.

Gönderen: H. Sevmez
Yorum Yaz
isim
cep no
e-mail

 

Yorumlar (1)
S. Arslan

Merhaba; iskenderun prime mall migros magazanızdan raks marka çay makinesi aldım, işlem tarihim 09.05.2015. 10.05.2015 anneler gününde hediye ettim. Aynı gün denemek için çalıştırdıgımız ürün çalışmadı. 15.05.2015 tarinde ürünü alıp gidiyorum ve değiştirmek istedigimi söylüyorum yetkili arkadaşlara, arkadaşlar bana ürün migrostan çıktı ve garanti kapamına girdi diye saçma bir çözümle karşılık veriyor. Birincisi ben eğer bu ürünü alsaydım aylarca kullansaydım ve daha sonra gelip ben ürünü değiştirmek istiyorum deseydim ki zaten ozaman ben servisi arardım, anlayabilirdim ama migros zaten bana bozuk bir ürün satmış. Hemen sonra servisi arıyorum, servis bana elektirikler yok sizi yetkili servise aktaramıyorum diyor ya. Ben yıllarca migrostan alışveriş yapan biriyim, bu hatanın bir an önce düzeltilmesini rica ediyorum, migrosa yakışmıyor.

Mayıs 11, 2015
Yorum : 1
Okunma : 1.737 okunma
THY Bagajım Zarar Gördü Tazmin Etmedi
Temmuz 11, 2020
|
Merhaba, thy ile TK0** nolu Miami-İstanbul seferinde bagajlarım zarar gördü. Firma ile iletişime geçtim resimleri incelediler 200 tl ödeyelim aksi halde mahkemeye verin tüm zararınızı o şekilde almayı çalışın dediler. Ödemeyi kabul ettikleri tutar va..
Sivriler Mobilya Komodin Görsele Uymuyor
Temmuz 11, 2020
|
Sivriler mobilya hayatımda gördüğüm iletişimi olmayan alakasız ürününün arkasında durmayan bir firma, benim beklentim o kadar yüksekti ki görseller vs hayal kırıklığına uğradım. Bunu da belirttim ama en ufak bir alaka ilgi olmadı. İki komodine 1500 t..
Astes Doğalgaz Parayı Peşin Aldı Ama İşimizi Yapmadı
Şubat 06, 2019
|
Kategori: Emlak
Astes Doğalgaz, doğalgaz tesisatı döşeyen taşeron bir firmaymış. Daha önce de şikayet etmiştim ama yalvar yakar kaldırttılar işinizi hemen halledeceğiz diye. Ben de güvenip kaldırdım hata yapmışım. Temmuz’dan beri doğal gazımızı bağlatamadık. P..
Hayat Varlık İcra Takibine Düşen Arkadaşlarımın Dikkatine
Temmuz 13, 2018
|
Kategori: Bankacılık
Sayın HAYAT VARLIK, biliniz ki ben bu mesajı yazdıktan sonra ARTIK hiçbir şey sizin ve size borçlu olan insanlar için aynı olmayacak, size borçlu olan insanlar bu mesajı okuduktan sonra daha da bilgilenecek ve size karşı belki de hukuk mücadelesi baş..
Yatsan Yastık 2 Ayda Çöktü İade Almadılar
Mayıs 29, 2018
|
2 ay önce kentpark avm mağazanızdan aldığımız yastıgı çökmesi sebebiyle geri iade için 1 ay önce mağazaya götürdük. Mağazanızdaki arkadaş da yastığın ciddi anlamda çöküşünü gördü ve teknik servise gönderelim dedi 20 gün önce arandık ve yastıgı iade e..