Şikayet.com

TÜKETİCİ ŞİKAYETİM VAR EN ETKİLİ REKLAM MÜŞTERİ MEMNUNİYETİDİR.

Şikayet Sitesi Tüketici Şikayetleri

Tüketici Şikayetleri

Haksızlığa uğrayan birçok tüketici artık dilekçe yazmanın yanı sıra şikayet siteleri aracılığıyla haklarını aramak için paylaşımlarda bulunmaktadır. Bu paylaşımlar aklınıza gelebilecek her türlü konuyla ilgili olabilmektedir. Aldığınız telefonun servisiyle ilgili, kullandığınız hattın ilgili operatör bayisiyle ilgili, yemek yediğiniz restoran, yolda giderken hizmet aldığınız benzinlik, alışveriş yaptığınız market, aldığınız beyaz eşya markası, aldığınız yiyecek markası daha binlerce konuyla ilgili olarak tüketici hakları dışında artık yüz binlerce kişi internet üzerinden sorunlarını dile getirmektedir. Bu siteler üzerinden yapılan bildirimler anında binlerce kişiye ulaştığından kişiler kolayca kendilerine destekçi bulabilmektedir. Bunun yanı sıra eğer şikayette bulunduğunuz kurum büyük bir firma ise o firmanın yetkili kişileri sizin bildiriminizi dikkate alarak daha hızlı bir şekilde sonuca ulaşabilmeniz için yardımcı olmaktadır.

Tüketici şikayetleri için açılan bu yeni kapı sayesinde herkes evinden çıkmadan, evrak dolaştırmadan kolayca sorunlarını dile getirebilmektedir. Bunun için tek gerekli olan şey internet bağlantılı bir bilgisayar olmaktadır. Sonrasında zaten bu konuda hizmet veren siteler kişilere ücretsiz olarak üye olma ve paylaşım yapma imkanı tanımaktadır. Bu siteler üzerinde dile getirdiğiniz sorunlarınızı ayrıca sosyal paylaşım siteleri üzerinden arkadaşlarınıza ulaştırarak kendinize daha fazla destek sağlayabilir ve onların da bilinçli hale gelmesi için katkı sağlayabilir, başkalarına da yol gösterici olabilirsiniz. Yaşadığımız haksızlıklar karşısında sesimizi duyurabilmenin yeni yolu olan bu sistem sayesinde sadece bireysel olarak değil, kitlesel olarak bir baskı yapma imkanını da elde bulundurmuş olmaktayız. Çünkü firmaların devamlılığı için toplumun tüketimine ihtiyaçları olmaktadır. Bu nedenle toplumun hakkını araması doğal bir durum olmaktadır. Bu konuyla ilgili daha ayrıntılı bilgiler Sikayet.com adresi üzerinde yer almaktadır.

Şikayet Yaz

İnternet pek çok açıdan daha geniş kitlelere ulaşabileceğiniz bir iletişim aracıdır. Bu nedenle olası bir aksaklık yaşadığınızda şikayetlerinizi buradan dile getirerek daha hızlı sonuç alabilirsiniz. Genellikle şikayet sitesi içinde bulabileceğiniz aynı sorunlar aynı zamanda da çözümlerin de olduğu noktalardır. Bu anlamda para verip aldığınız bir ürüne dair sorun yaşadığınızda çevrenizden yardım göremeseniz bile interneti kullanarak diğer kullanıcılara ulaşabilirsiniz. Bunun yanı sıra buradan alacağınız yanıtlar sizin için daha aydınlatıcı olabilir. Bu gibi durumda interneti kullanarak şikayet yaz diyerek arama yapmanız size en çok kullanılan adresleri de beraberinde getirecektir.

Şikayet yazıp siz de dilek ve isteklerinizi kısa sürede pek çok insana aktarabilirsiniz. Örneğin aldığınız bir ürünün servis imkanlarında sorun yaşamışsanız bunu bu alanda dile getirebilirsiniz. Yapacağınız bu yorumlar sadece tüketicilerin bilinçlenmesine değil aynı zamanda kullandığınız firmanın da bilgi kazanmasına yardım edecektir. Bu durumda sizin için en kısa sürede de çözüm aranacaktır. Bunun yanı sıra bir şey için para ödemeden önce burada araştırma yaparak seçtiğiniz ürün hakkındaki kullanıcı yorumlarını da öğrenebilirsiniz. Bu anlamda da sizin için faydalı olabilecek olan bu alan hem güncel kalacak hem de kısa süre yanıt bulmanızı sağlayacaktır.

Şikayet yazıp siz de sorunlarını aktarabilirsiniz. Sizin gibi aynı sorunu daha önce yaşamış insanlara ulaşabileceğiniz bu platformlar sorunlarınız için nasıl bir yol izlemeniz gerektiği hakkında size daha fazla bilgi sağlar. Bu nedenle bu bölümler hem sizin hem de çevrenizin bilinçli olması için yararlıdır. Kullandığınız ürünlere dair ya da aldığınız hizmetlere dair yapacağınız yorumlarla siz de çevreniz için bir bilgi kaynağı olabilirsiniz. Bu şekilde deneyimleri aktarabileceğiniz gibi diğer insanlara da yardım edebilirsiniz.

Bir firmayla ya da kamu kurumundan aldığınız hizmet ya da ürünle alakalı sıkıntı yaşıyorsanız, bu sıkıntının çözülmesi uzun sürüyorsa ya da yetkili kişi sizi farklı bahanelerle oyalıyorsa o halde Sikayet.com adresimize yorum bırakabilir, şikayetlerinizi bildirebilirsiniz. İnternetin iletişim gücünü kullanarak hızlı çözümler üretebilirsiniz. SikayetSitesi.gen.tr şikayet sitemiz, tamamen tüketici haklarının korunması, yaşanan sıkıntıların çözüme ulaşması ve büyük tüketici kitlelere yardımcı olmak amacıyla kurulmuştur.

Bu sistem sayesinde sizinle aynı şikayetleri yaşayanları görebilir, yorumlarını okuyabilir ve yapılacaklar hakkında bilgi alabilirsiniz. Şikayet yaz sayesinde ayrıca tüketici hakları konusunda detaylara da ulaşabilirsiniz. Bizim tavsiyemiz herhangi bir mal ya da hizmet alırken muhakkak o ürün ya da hizmet hakkında bilgi edinme hakkınızı kullanmanızdır. Tüketici bilgi edinme hakkı, tüketiciye mal ve hizmet alırken doğru karar vermelerine yardımcı olacak bilgilerin edinilmesi, yanıltıcı, eksik ve yanlış bilgiye karşı korunmasıdır.

Yani bir ürün ya da hizmet alırken öncelikle satıcıdan ya da yetkiliden en ince detaya kadar bilgi alınız. Karşı taraf size bu bilgileri vermekle yükümlüdür.Ürünün garanti belgesi, kullanım kılavuzu ve ürün bedelini gösteren fatura, fiş, sözleşme gibi belgeler muhakkak tarafınıza verilmelidir. Bu konu da alışverişte çok önemlidir. Çünkü bu belgeler herhangi bir problem yaşadığınızda ürünün arızası ya da eksikliğini ispat edeceğiniz kanıt niteliği taşımaktadır. Şikayet sayesinde tüm bu konularla ilgili temel bilgileri edinmiş olacaksınız.

Tüketici hakları konusunda bilgi edinmeniz tarafınızca faydalı olsa da ayrıca bilinçli tüketici duruşunuzla da firmaların tutumlarında değişikliğe sebep olacak böylece daha kaliteli mal ve hizmet üretimini tetikleyecektir. Eğer satın aldığınız ürün hatalı, eksik ise ürünün geri alınması ve tüketicinin zararının tazmin edilmesi hakkıdır. Bu hakkınızı gözeterek ürününüzün iadesini ya da ürün bedelinin iadesini isteyebilirsiniz. Karşı tarafın bu hakkınızı su istimal etmesine izin vermeyiniz. Bu konuda da eğer problem yaşıyorsanız şikayet yaz hattımızı kullanarak şikayetlerinizi beyan edebilirsiniz.

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Yaşam standartlarının sürekli yükseldiği, isteklerin, beklentilerin gün geçtikçe arttığı, insanları memnun etmenin giderek zorlaştığı bir dünyada yaşıyoruz. İnsanlarla iş yaparken onlara ne kadar güvenilir olduğunuzu, müşterileri ve işinizi ne kadar önemsediğinizi göstermek zorundasınız.

Müşteri ilişkileri yönetimi günümüz işletmelerinin rekabette üstünlük sağlamak için kullandığı temel stratejilerden en önemlisi haline gelmiştir. Günümüz işletmeleri müşteriyi merkeze alan, müşteri değer ve müşteri sadakatine önem veren stratejiyi içerisinde barındıran Müşteri İlişkileri Yönetimi stratejisini uygulamaktadırlar. Müşteri İlişkileri Yönetimi temelde şirketlerin müşterileri ile uzun dönemli ve sürdürülebilir ilişkiler kurmasına ve bu ilişkilerden hem şirketin hem de müşterinin değer sağlamasına imkan veren bir iş stratejisi olarak tanımlanabilir.

Doğru kurulmuş ve işlemekte olan müşteri ilişkileri yönetimi, işletmeler için bir çok alanda fayda oluşturur,
* Satışlar artar,
* Maliyetler düşer,
* Çalışanlarda motivasyon artar,
* Müşteriler daha iyi tanınır,
* Müşteri memnuniyeti artar,
* Sadık müşterilerin sayısı artar,
* Geleceği planlama şansı artar.

Müşteri ilişkilerinde “ben kazanayım sen kaybet” anlayışı değil “ben kazanayım, sende kazan” anlayışı yerleşmiş olmalıdır. Günümüz rekabet piyasasında insanlar kendilerine sunulanı değil, kendi istediğini tercih edecek bir konumda olmasından müşteri ilişkileri, müşteri tatminini ve müşteri bağlılığını yani sadakatini artırıcı uygulamaları temel hedef olmaktadır.

Günümüz koşullarında müşteri, çok daha bilinçli, çok daha sorgulamacı, çok daha talepkar, çok daha etkileşim ve deneyim arzulayan bir profil çizmektedir. Bu bağlamda, değişenin sadece müşteriler olduğunu söylemek doğru olmaz. Günümüz pazarlama çabalarının müşteriye bakış açısında da büyük değişiklikler yer almaktadır. Önceleri müşteri kazanmak, satmak ve kar etmek önemliyken, günümüz çabaları müşteri sadakati içindir.

Müşteri ilişkileri, kuruluş ile müşteri arasında kurulan, satış öncesi ve satış sonrası tüm faaliyetleri kapsayan, karşılıklı fayda ve ihtiyaç tatmini içeren ve her iki tarafın da karlı çıktığı bir yönetim sürecidir. Günümüzün giderek zorlasan rekabet ortamında artan müşteri sayıları nedeniyle müşteri ilişkileri yönetimi gün be gün önemini ve değerini arttırmaktadır.

Bu yönetim çağımız firmalarının rekabette üstünlük sağlamak için kullandığı temel yöntemlerin en etkilisi ve önemlisi haline gelmiştir. Günümüz firmaları müşteriyi odak noktasına alan, müşteri değer ve müşteri bağlılığına önem veren yöntemleri içerisinde barındıran Müşteri İlişkileri Yönetimi stratejisini uygulamaktadırlar. Böylece müşteriyi elde tutmaya, farklılaştırmaya, çekmeye ve tanımlamaya yönelik bir süreç oluşur. Bu anlamda müşteri, firmanın bir rakip değil aksine birbirine dürüst ve samimi davranan bir dostudur.

Bir işletmeyi diğerler rakiplerinden ayıran, müşteri hizmeti uygulamalarındaki farklılığı olmaktadır. Dünya üzerinde çok hızlı bir şekilde artan rekabete bağlı olarak müşteriye sürekli ekonomik, kaliteli, kişisel ürün ve hizmetler sunulması, müşteri bağlılığının ciddi biçimde azalmasına neden olmuş; müşteriyi ellerinde tutmak isteyen firmalar kar oranlarını azaltmışlardır. Artık geleneksel müşteri, satıcı ilişkisinden farklı, karşılıklı kar ve beraber büyüme arzusu müşterileri satış sırasında daha aktif hale getirmektedir. Yeni müşteri daha değerlidir çünkü müşterilerin artık eskiye oranla çok daha fazla seçeneği vardır.

Amaç her bir adımda müşteri değeri oluşturmak için yararları arttırarak ya da maliyetleri düşürerek müşteri tatminini ve bağlılığını sağlamaktır. İş hayatında gelecek belirsiz ve risklidir. Müşterilerle sağlam ve gelişmiş sıkı ilişkiler kurulması zorunludur. Bu ilişkiler, kaliteli hizmetin verilmesiyle gerçekleşir.

Gönderen:
Yorum Yaz
isim
cep no
e-mail

 

Haziran 17, 2017
Kategori : Tüketici Hakları
Yorum : 0
Okunma : 1.296 okunma
THY Bagajım Zarar Gördü Tazmin Etmedi
Temmuz 11, 2020
|
Merhaba, thy ile TK0** nolu Miami-İstanbul seferinde bagajlarım zarar gördü. Firma ile iletişime geçtim resimleri incelediler 200 tl ödeyelim aksi halde mahkemeye verin tüm zararınızı o şekilde almayı çalışın dediler. Ödemeyi kabul ettikleri tutar va..
Sivriler Mobilya Komodin Görsele Uymuyor
Temmuz 11, 2020
|
Sivriler mobilya hayatımda gördüğüm iletişimi olmayan alakasız ürününün arkasında durmayan bir firma, benim beklentim o kadar yüksekti ki görseller vs hayal kırıklığına uğradım. Bunu da belirttim ama en ufak bir alaka ilgi olmadı. İki komodine 1500 t..
Astes Doğalgaz Parayı Peşin Aldı Ama İşimizi Yapmadı
Şubat 06, 2019
|
Kategori: Emlak
Astes Doğalgaz, doğalgaz tesisatı döşeyen taşeron bir firmaymış. Daha önce de şikayet etmiştim ama yalvar yakar kaldırttılar işinizi hemen halledeceğiz diye. Ben de güvenip kaldırdım hata yapmışım. Temmuz’dan beri doğal gazımızı bağlatamadık. P..
Hayat Varlık İcra Takibine Düşen Arkadaşlarımın Dikkatine
Temmuz 13, 2018
|
Kategori: Bankacılık
Sayın HAYAT VARLIK, biliniz ki ben bu mesajı yazdıktan sonra ARTIK hiçbir şey sizin ve size borçlu olan insanlar için aynı olmayacak, size borçlu olan insanlar bu mesajı okuduktan sonra daha da bilgilenecek ve size karşı belki de hukuk mücadelesi baş..
Yatsan Yastık 2 Ayda Çöktü İade Almadılar
Mayıs 29, 2018
|
2 ay önce kentpark avm mağazanızdan aldığımız yastıgı çökmesi sebebiyle geri iade için 1 ay önce mağazaya götürdük. Mağazanızdaki arkadaş da yastığın ciddi anlamda çöküşünü gördü ve teknik servise gönderelim dedi 20 gün önce arandık ve yastıgı iade e..