14.03.2015 bimeks’ten tv aldım. Aldığım günden beri kumanda bir çalışıp bir çalışmadı, bunun sonucunda servisi aradım, servis geldi ve gerekli kontrolleri yaptı. Kumandadaki hataya tespit etti fakat tv’de bazı parçaların değişmesi gerektiğini söyledi ve ben kabul etmedim, bunun üzerine bir daha gelip bu işlemi yapmam gibi bir cümle söyleyerek pazarlık yapar gibi konuşmaya başladı. Bunun üzerine ben de bu senin işindir yapmam gerekiyorsa yapacaksın dedim, servis yetkilisi tv’deki verileri çekip kumandadaki tespit ettiği hatayla ilgili işlem yapmayarak diğer servis görevlisine hadi kalk gidiyoruz diyerek kapıyı çarparak gittiler. Ben bu ürünü garantisiz mi aldım ya da satış sonrası servis görevlisinin keyfine mi kaldı ki benle pazarlık yapabiliyor ve kızıp kapıyı çarpma hakkını garanti yerine siz mi veriyorsunuz.