30 Eylül 2017 Mudo Concept maslak şubesinden aldığım büfe ve koltuk şuana kadar yaşamış olduğum en kötü alışveriş deneyimidir. Yaşadığım bu deneyelimler sonucu bir daha asla Mudo Concept’den alışveriş yapmayacağımı garantilemiş oldu ve alışveriş yapmayı düşünenlere de naçizane tavsiyem aşağıdaki yaşadığım deneyimleri iyi idrak ederek alışveriş yapmaları. Ürünü aldıktan yaklaşık bir hafta sonra elime geçti. Sanırım anlaşmalı oldukları “Borusan Lojistik”ten gelen arkadaşları ürünlerin paketlerini açıp yerleştirdikten sonra büfenin iki çeşit defo içerdiğini gözlemledim ve bunu arkadaşlara belirttim ve ürünü iade etmek istediğimi belirttim. Çalışanlardan biri bu ürünün defosunu natural buldu ve sıkıntı olmayacağını söyledi. Şöyle ki natural bulduğu hata büfenin içerisinde bulunan rafları tutmak için çakılan çivilerin dolabın dış yüzeyine bariz bir şekilde çıkıp büfenin yüzeyine zarar vermesi. Bunun dışında diğer defo da dolapların kapaklarından birinin biraz geniş olmasından kaynaklı kapakları çok küçük bir aralık dahilinde sadece o aralığa getirildiğinde açılıp kapatılabilmesi. Bu defolar sonucunda çalışan arkadaşa bunların natural olmadığını iade etmek istediğimi söyledim. İkna olmasına rağmen iade etmek istiyorsam ilk önce mağazayla görüşmem gerektiğini ve daha sonra işlemlerin başlatılacağını söyledi ve elime ürünü teslim aldığıma dair kağıdı uzatıp imzalamamı istedi. Burda benim bir hatam var çünkü o kağıtta yazılanları okumadım. Kritik nokta orda ürünleri sorunsuz bir şekilde teslim aldım yazıyor olması. Bir sonraki gün mağazayı aradım yaşadığım sıkıntıları anlattım. Anlatırken dile getirdiğim şeylerden biri de ürünün bulunduğu yerde istediğim uyumu sağlamıyor olması yani üründe defo olmasa bile iade edeceğimi asıl nedenin bu olduğunu anlattım. Fakat, ürünün defolarından da bahsettim. Mağaza çalışanı işlemleri başlatacağını sıkıntı olmadığını iade işleminin incelemeye alınacağını söyledi. Birkaç gün geçen sessizlik sonrası mağazaya bizzat gittim ve yaşadığım sıkıntıları tekrar fotoğraflarla beraber gösterdim ve ikna oldular incelemeye başlatılacağını söylediler. Mağazaya gitmeden önce bu süre zarfında koltukta bulunan istiflenmeyi farkettim ve o gün mağazada o sıkıntıdan da bahsettim ve üründen çok memnun olduğumu ama yenisiyle değiştirilmesini belirttim. İncelemeye başlatılacağını söylediler aradan haftalar geçti ve ben yine mağazaya gittim aynı şeyleri tekrar tekrar anlattım ve bir önceki ziyaretimde bana söylenen incelemeye başlanılacağına dair hiçbir kayıt tutulmadığını öğrendim ve aynı şeyleri tekrar tekrar anlattım. Bana tekrar incelemeye alınacağını söylediler. Tarih oldu 20 Ekim ve artık dayanamayıp tekrar mağazayı aradım ve işlemlerin ne halde olduğunu öğrenmek istedim. Bana inceleme tamamlanınca size haber verilecek denmesine rağmen ben aramadan beni aramayacaklarını inceleme tamamlandı demelerinden anladım. Çektiğim fotoğrafları incelemelerine rağmen genel merkezden inceleme sonucu bana gelen sonuç: üründeki “çivi çıkıntısının natural olduğu” ve de ayrıca bana kargo şirketinin imzalatmış olduğu kağıdı öne sunarak iade istiyorsam 95 liralık kargo ücreti ödemem gerektiği söylendi. Ben de eğer ürün defolu olmayıp tamamen keyfi nedenlerle iade ediyor olsam seve seve ödeyeceğimi ama defolu bir ürünün iadesi için bana bunu ödetme cüretti içerisinde olursanız sizi her şikayet platformundan şikayet edeceğimi söyledim. Mağaza görevlisi akşam tekrar beni arayacağını söyledi ve günlerden Kasım hala beni arayan yok. Az önce tekrar aradım ve telefona cevap yok. Hayatımda 1 ay üzerinde bir etki bırakacağını, zaman alacağını, beni strese sokacağını bilsem asla bu alışverişi yapmazdım. Demem o ki bu tarz bu problemlerle karşılaşmak istemiyorsanız siz de bir kez daha Mudo Concept’den alışveriş yapmayı düşünün. Hayatımda yaşadığım en kötü alışveriş deneyimi.