28.10.2017 cumartesi akşamı Media Markt Ümraniye’den Philips marka TV aldım. Cihaz 30.10.2017 akşam saat 21.00 teslim edildi. 01.11.2017 salı günü gündüz ışığında ekran üzerinde çizikler olduğunu fark ettik. 02.11.2017 çarşamba günü satın alımını yaptığım, Media Markt Meydan Avm şubesini aradım. Geri döneceklerini ilettiler fakat geri dönüş olmadı. Firmanın müşteri hizmetlerini aradığımda Philips markasını kendimin araması gerektiğini, tutanak tutturup gerekli işlemlerin bu şekilde yapılabileceğini ilettiler. Cihazı Media Markt firmasından aldığıma göre neden Philips markası ile ben muhattap oluyorum. Gerekli yönlendirmenin firma tarafından yapılması gerekiyor. Acil yetkililerin tarafıma dönüş sağlamasını ve 2 günlük Tv’nin yenisi ile değiştirilmesini talep ediyorum.