Şikayet.com

TÜKETİCİ ŞİKAYETİM VAR EN ETKİLİ REKLAM MÜŞTERİ MEMNUNİYETİDİR.
Tüketici Şikayetleri

Bilinçli Tüketici Nasıl Olunur

Haziran 19, 2017
|
Bilinçli Tüketici Yasal haklarını bilen bilinçli bir tüketici bir ürünü almaya karar vermeden önce ürün hakkında fiyat ve kalite araştırması yapan tüketicidir.Haksızlığa uğradığında yılmadan hakkını arayan kampanyalı ve promosyonlu ürünlere itibar et..

Tüketici Şikayetleri ve Tüketici Hakları

Haziran 17, 2017
|
Tüketici Şikayetleri ve Tüketici Hakları Günümüzde sanayi ve teknolojinin gelişimiyle birlikte her geçen gün artan rekabet koşulları, firma ve işletmeleri yeni müşteriler elde edebilmek amacıyla farklı pazarlama teknikleri uygulamaya zorluyor. Güçlü ..

Şikayet Sitesi Tüketici Şikayetleri

Haziran 17, 2017
|
Tüketici Şikayetleri Haksızlığa uğrayan birçok tüketici artık dilekçe yazmanın yanı sıra şikayet siteleri aracılığıyla haklarını aramak için paylaşımlarda bulunmaktadır. Bu paylaşımlar aklınıza gelebilecek her türlü konuyla ilgili olabilmektedir. Al..

Tüketici Şikayetleri Markalar ve Firmalar

Haziran 03, 2017
|
Müşteri Şikayetleri ve Firmalar Günümüzde firmaların varlıklarını sürdürmesi ve gelişebilmesi için satış düzeylerini koruması ve yükseltmesi gerekir. Firmaların bu amaçlarına ulaşabilmesi için müşteri şikayetleri hayati önem taşır. Siz de Bir Şikayet..

Tüketici Hakları Derneği ve Tüketici Şikayetleri

Haziran 03, 2017
|
Tüketici Hakları Derneğinin Özellikleri Tüketicileri bilgilendirmek, onlara haklarını öğretmek ve tüketici kanunlarında değişik düzenlemeler yapılırken onları temsil etmek amacıyla birçok tüketici derneği kurulmuştur. Bu dernekler tüketicileri temsil..

Şikayet.com Tüketici Şikayet ve Yorumları

Mayıs 14, 2016
|
Şikayet.com – TuketiciSikayetleri.com.tr Tüketici Şikayetlerinin Etkin Çözüm Adresi Tüketicileri firmalara sadık kılan en önemli unsur memnuniyettir. Bu konuda verilen hizmet ya da gösterilen özenli muamele ile tüketici memnuniyeti sağlanabilir..

Şikayet Portalı

Mayıs 13, 2016
|
Şikayet Portalı Her gün hem sosyal ağlarda hem de haberlerde birçok şikayet haberi, tüketicilerin yaşadığı sorunlarla ilgili haberleri görüyoruz. Ancak hiç birimiz bu kişilerin bu şekilde seslerini sanıl duyurdukları konusunda bir araştırma içine gir..

Şikayet Siteleri

Mayıs 12, 2016
|
Şikayet Sitesi Birçok kişi hakkını aramak ve yaşadığı sorunları dile getirmek için her gün tüketici haklarına ya da sorun yaşadığı firmaların, şirketlerin ilgili yerlerine bildirimlerde bulunmaktadır. Ancak ne yazık ki bunların neredeyse yarısı kişil..

Şikayet Dilekçesi

Mayıs 11, 2016
|
Şikâyet Dilekçesi Her bireyin içinde bulunduğu durumdan duyduğu rahatsızlığı bildirmek amacı ile ilgili merci ya da kişileri şikâyet etme hakkı bulunmaktadır. Şikâyet dilekçesi talebini kişi bireysel olarak iletebildiği gibi herhangi bir kurumda kişi..

Müşteri Marka ve Şikayet Yönetimi

Mayıs 10, 2016
|
Müşteri İlişkileri Şikayet Yönetimi Her alanda teknoloji ve sanayi devriminin yaşandığı ürün ve hizmet çeşitliliğinin arttığı günümüzde firma ve işletmeler müşteri memnuniyeti oluşturmada zorluk çekiyorlar. Artık tüketicilerin velinimet ve kral olduğ..