19 Haziran 22:50’de Trabzon Forum avm Koçtaş’tan satın aldığım Blyss Marka 50L termosifon için Salı gününe Trabzon Baymak Yetkili Servisi Em-Is’ten randevu alınmıştır. Salı günü kurulumu gerçekleştirildiği anda evde su akmadığı için kurulum tamamlanmamış fakat Yetkili servis tarafından kurulumun tamamlandığı beyan edilmiştir. Kurulum sırasında evin su tesisatı zarar görmüş, ve ertesi gün şebekeye gelen su ile birlikte ev içerisinde ki sıfır (yeni) olan mobilya, parke, mutfak, banyo ve elektrik tesisatı zarar görmüştür. Kullanılamayacak hale gelmiştir. 1 ay sonra düğünüm var fakat şu an eşyasız kalmış durumdayım. Ne hale geldiğimi şu an siz düşünün ve kendinizi benim yerime koyun. Yetkili servise ve Baymak çağrı merkezine edilen şikayet halen kabul görmemektedir. Yetkili servis yaptığı hatayı kabul etmeyerek “istediğiniz yere başvurabilirsiniz, sorun ise sorun, çözüm ise çözüm” diyerek tehtitkar konuştu. Aynı zaman’da baymak çağrı merkezi 4440235 numaranın 7 defa aranmasına rağmen tarafıma bir geri dönüş yapılmadı. Tarafıma karşılanması gereken zararın tespiti için yardımlarınızı rica etmekteyim. İstediğiniz anda zarar görmüş eşyaların ve evin fotoğraflarını tarafınıza gönderebilirim. Markanıza karşı şimdiye kadar sadık bir müşteri olduğumu ama bundan sonra aynı fikirde devam etmeyeceğimi de bilmenizi isterim. Konu ile ilgili ivedi bir şekilde aksiyon alınmasını talep etmekteyim.